zondag 13 december 2015

Update woonkamer.


Eindelijk ik kan jullie de nieuwe meubels laten zien inmiddels zitten wij er al weer twee weken op maar het kwam er niet van om mooie foto`s te maken.

In mei zijn wij naar de Potstal geweest in Valburg en hadden deze bank en stoel al gezien, maar omdat wij volop in de verbouwing zaten en de hele boel moesten stucen, sausen en verven, zijn wij in augustus terug geweest en hebben een mooie donker grijze bank met twee love seats in gewassen linnen katoen in een lichtere kleur uit gekozen.
Meteen een nieuwe salon tafel, die origineel een oude voerbak is, en ik wou graag een tafeltje naast de bank die wij daar ook zagen  staan.










Wij hebben bewust gekozen voor wat grotere meubels zodat ze niet zo verloren gaan in de ruimte.
De kruik op het tafeltje naast de bank stond eerder op de zuil in de woonkeuken, de luiken achter de bank komen van de slaapkamer af en zijn zoals je ziet verhuist naar de woonkamer. Ik heb de luiken wel een beetje donkerder gemaakt met loogbeits oud eik die wij in de herfstvakantie gekocht hebben bij Esatto. De oude houtenbak heb ik al een tijdje zo ook de zandstenenballen, die hebben een paar jaar buiten gelegen en zijn nu mooi bemost en verweerd ik heb er 1 in de houten bak gelegd meer heeft het niet nodig. Ik vindt het mooi zoals hij is en hou er niet van van om er van alles in te leggen.

Wij zijn dan ook heel happy met alles, knus rustig en sober waar wij van houden.


36 opmerkingen:

  1. Het is al de inspanningen waard geweest en met die prachtige meubels en accessoires is het een mooie kamer geworden. Het schilderwerk is top!!
    Fijne zondag
    Groetjes
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dit er mooi en sfeervol uit, Marjonel! De Potstal is een prachtige winkel, waar je wat meubels en aankleding betreft heel goed kunt slagen. Wat zul jij blij zijn met het resultaat!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige zithoek is het geworden, Marjonel, en een mooie kleur voor de bank en stoelen. Dat ton-sur-ton in tinten vind ik mooi.
    Wat kun je je dan voldaan voelen als alles aan verbouwing en verven end. weer voorbij is en het zo mooi weer ingericht is!
    Geniet met veel plezier!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is prachtig geworden Marjonel.
    En grotere stukken in huis staan heel mooi.
    Ik blijf die bak op de tafel ook heel leuk vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo prachtig mooi sober geworden, complimenten hoor.
    En heb je wel wat voor kerst gedaan of niet? Wij zijn ook net klaar (ik heb geen blog hoor, wel IG cbcosycot) en voor de kids is er kerst, maar mij ergert het en had liever niets gedaan.
    Fijne decembermaand Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die Clary boft maar met zo'n klant! Het staat mooi en sfeervol, geniet ervan. Groetjes Henny uit Valburg

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi!
    De takken in je kruik staan ook prachtig zeg!
    Liefs, Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is echt prachtig geworden!!
    En je hebt gelijk....zo'n houten bak heeft eigenlijk niets nodig. Ik heb er ook niet veel frutsels in.Hou er ook niet zo van.
    Heel sfeervol!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg mooi Marjonel......het heeft zo weinig nodig.....wanneer ik hier nu rond kijk ga ik ook bijna weer spullen weg halen......less is more......

    Liefs Dinka

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig.......hier ook steeds minder frutsels.....ha al vind ik het wat moeilijker dan jou zo te zien...;) Maar het heeft zo veel meer, zo veel meer rust en alles komt veel mooier uit.....

    Zit te genieten, je huis is echt prachtig sfeervol geworden.....

    Wens je fijne dagen toe

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het ziet er echt heel erg mooi uit bij jullie. Ik vind ook de kleur op de deuren heel erg mooi zo.
    En lekker warm en sfeervolle kamer is het. Prachtig.
    Fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super mooi , dat je daar happy van word kan ik best geloven .
    De combinatie met de oude deuren en het hout maakt het zo sfeervol.
    Knap !!
    Fijne avond ,
    Christel , garcyasplace

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tjonge wat mooi is het zeg. Ik kom ook regelmatig bij de Potstal en daar hebben ze hele mooie spullen. Die bal in de bak is prachtig. Fijne dagen. Groet van Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt prachtig geworden...je meubels zijn heel mooi.
    Heerlijk rustig sfeertje.
    Meer heeft het ook niet nodig.
    Mag ook graag even naar de Potstal gaan, super leuke winkel.
    Geniet van al je mooie spullen!

    Fijne zondag verder,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi
    marjonel
    ziet er toppie uit
    gezellig veel plezier van je mooie huiskamer

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wowwww zeker heel mooi zeg!!...super wat een sfeertje liefs van mij x❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gewoon mooi!!! De rustige en stoere uitstraling zijn prachtig!

    Lieve groet Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat is het prachtig geworden. Die kleuren zo mooi bij elkaar gekozen je bank en tafel en stoelen echt een heel mooi geheel. Jij gaat met de feestdagen er heerlijk van genieten.
    Liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Natuurlijk ben je daar happy mee, echt prachtig zo!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat is het mooi geworden , zo rustig en de kleuren zijn prachtig. Geen wonder dat je er zo blij mee bent.

    Fijne feestdagen, Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat rustig en sfeervol. Je meubels zijn echt een plaatje! Dat kan je wel aan jou overlaten ;-)

    groetjes,
    Alberta

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw het ziet er prachtig uit
    Top ....ook de kleuren super hou ik van 😍😍

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw het ziet er prachtig uit
    Top ....ook de kleuren super hou ik van 😍😍

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het is prachtig geworden, zo mooi past het bij elkaar.
    Heerlijke sfeer.
    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heerlijk alles weer fris en nieuw. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dat ziet er allemaal supermooi uit zeg! De kleur van de bank past er ook zo goed bij!

    Groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel mooi sober, rustig sfeertje gecreeerd, prachtig!

    Groetjes,
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat is het mooi geworden, ik ben helemaal weg van je bank en stoel, de kleur op je muren, eigenlijk alles, wat staat het prachtig bij elkaar, het is echt helemaal af! Volgens mij kan de WLS langskomen! Liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo Marjonel,

    Heerlijk om weer even alle nieuwe veranderingen te zien en wat is het mooi geworden. Eenvoudig en stoer, je weet wel dat ik daarvan hou.

    Bedankt voor je lieve berichtje, wat denken wij nog vaak eens terug aan jullie vakantie hier in Hemrik. Zeker als ik die prachtige muziek beluister van jullie,

    Liefs voor jou en Gerard uit Hemrik.
    Pauline & Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wauw, prachtig geworden zeg!
    Wat zal je blij zijn. Geniet ervan.

    Groetjes, Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een knusse leefhoek is het geworden! Ik vind het ook erg mooi geworden: Geniet van jullie nieuwe aanwinsten en ik wens jullie ook alvast hele fijne feestdagen,

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Echt super mooi Marjonel!
    Geniet ervan, hele fijne feestdagen!

    Liefs Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wauw wat is je woonkamer prachtig geworden! Wat een prachtige sobere en sfeervolle inrichting. Hier zul je wel heel erg blij mee zijn! Geniet er maar lekker van.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een prachtige kamer! Wat smaakvol ingericht! Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen