dinsdag 8 september 2015

Veranderingen.

De komende tijd laat ik een aantal veranderingen zien in en om het huis. Wij hebben in de vakantie niet stil gezeten en van alles ondernomen maar dan bedoel ik niet op vakantie maar dagjes weg lekker fietsen en genieten van niks hoeft maar alles mag. Ook hebben wij het een en ander onder handen genomen in huis waaronder de woonkeuken op muren  zit nu kalverf gritty prachtige kleur en ben er heel blij mee. In de woonkamer zijn we nu bezig en daar komt de zelfde kleur op en wij hebben nieuwe meubels uitgezocht.

Dan gaan wij buiten verder de garage wordt afgebroken, die is helemaal verzakt en het dak is zo lek als een mandje, en komt in het verlengde van de woonkeuken te staan en er komt een nieuwe veranda langs de garage en woonkeuken van maar liefs 9 meter lang. Dus genoeg dacht ik om te laten zien.






Deze post heb ik gemaakt op de tablet, foto's uploaden op de pc lukte niet hoe dat kan is ons een raadsel dus ik hoop dat alles te zien en te lezen is.

Tot gauw, Marjonel 

38 opmerkingen:

  1. Jullie hebben niet stil gezeten in de vakantie zeg. Het ziet er allemaal prachtig uit.

    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn heel wat verranderingen en er komen er ook nog een paar aan.....
    Heerlijk om te dromen hoe en wat. Wat ik nu al zie is heel sfeervol!
    Mooie kleur op de wanden!
    Wat zal dat ook mooi worden, een veranda van 9 meter!
    Ben benieuwd!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke plannen, het klinkt allemaal bijzonder goed. De kleur op de muur vind ik erg mooi, kalkverf geeft zoveel sfeer.

    Een medeblogster had laatst ook problemen met het uploaden en is toen van Internet Explorer overgestapt naar Google Chrome. Zelf internet ik met Mozilla Firefox. Wie weet heb je hier iets aan...ik hoop het, want dat geklungel is heel vervelend.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh dat zijn grote plannen voor de komende tijd.
    En 9 meter is een behoorlijke lengte. Je woonkeuken ziet er prachtig uit.

    Succes verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De foto's zijn goed te zien hoor, erg sfeervol en mooi je kalkverf op de muren!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je muren zijn heel mooi geworden, kalkverf geeft zo veel sfeer.
    Succes met de veranderingen buiten.
    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi geworden! Wat zul je een plezier krijgen van de veranda...Heel benieuwd waar de ronde bak op tafel ooi voor diende?
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig mooi geworden, kan zo genieten van je blogs en de mooie foto's van je huis. Hoop snel op een volgende post.
    Groetjes Coby (IG cbcosycot)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig de kleur gritti , ben ik op de inbouwkasten op de slaapkamer aan het zetten .
    Ook fantastische plannen heb je , dat beloofd een paar mooie posts .
    Groetjes
    Christel , Garcya's place

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De kleur op je muur is prachtig ! Als ik goed lees komen nog meerdere
    mooie posten van je langs want met zo'n plannen in het vooruitzicht....
    Dat wordt vast een super mooie veranda , ben super benieuwd ...
    héél fijne dag nog
    Liefs Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kleur he.. gritti..
    Ik heb de muren van onze slaapkamer in deze kleur gekalkt. Het zit netjes bij je op de muur!
    Ben benieuwd naar je volgende veranderingen..
    Groet, leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. zo zo jullie hebben zeker niet stil gezeten!
    en gaan dus ook nog even door.... hihi
    lekker zo bezig zijn met je huis, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jullie hebben heerlijk gewerkt!
    De kamer is mooi geworden!
    En voorlopig zijn jullie nog even bezig met afbreken en weer opbouwen!
    Heel veel succes!
    Ik zag dat Ingrid het ook al heeft gezegd. Blogger is van Google en Google is erg overheersend en gaat Internet Explore nog wel eens dwars zitten. Dus voor het bloggen gebruik ik altijd Google en daarmee heb ik nooit problemen. Ik hoop voor je dat het probleem zich oplost.

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is het mooi geworden! Ik ben heel benieuwd naar je volgende berichtjes. Spannend!!
    Hartelijke groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi geworden...
    Zo...dat wordt een mooie grote veranda...daar ben ik wel benieuwd naar.
    Fijne Avond.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je laat ons gelijk al heel mooie muren zien. Wat staat dat prachtig zeg. Ben er weg van.
    Ik ben ook heel benieuwd naar die garage en overkapping... dat zal zeker heel mooi worden.
    Fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat ontzettend prachtig Gritti op jullie muren!!
    Echt genieten van deze mooie plaatjes!

    Liefs Dinka

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi de kalkverf in de keuken! Ben ook benieuwd naar jullie verdere plannen, hier staat ook weer een grote klus te wachten! Succes.

    Liefs Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie tinten zo bijelkaar en wat heerlijk een veranda van 9 meter!! Pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hoi marjonel
    je maakt ons heel nieuwsgierig maar wat je nu heb laten zien
    is erg mooi geworden veel klus plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geweldig een veranda van 9 meter!!!...wowww...knap een post maken op je tablet...ik krijg het echt niet voor elkaar...nog tips ?...liefs Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. De keuken is heel mooi sober. Ik houd daar wel van.
    En 9 meter veranda.... oh dat lijkt me geweldig.

    liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gritti op de muren zo mooi. Wij lopen daar ook over te denken. Ineens een heel andere sfeer he?. Heel mooi geworden hoor.
    Het maakt me wel heel nieuwsgierig naar de rest.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat heerlijk...een veranda van 9 meter. Daar zul je aankomende zomer lekker kunnen genieten, zeg.
    Ja, kalkverf is mooi. Al moet ik zeggen dat ik er heel lang over heb gedaan om er aan te wennen.
    Wat een plannen allemaal! Veel succes met alles.
    Ik vind het leuk om weer eens een blog van je te lezen!
    Liefs,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie sfeer zo in de keuken. Dit project in ieder geval geslaagd. Nu dus op naar de andere projecten. Ben benieuwd.
    Heel veel succes ermee.

    Lieve groet, Hilgonda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig zeg!
    Ik ben nu al erg benieuwd naar de veranda.

    Groetjes,

    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel mooi! Jullie hebben niet stilgezeten, prachtig resultaat!

    Geniet er van!
    Fijn weekend.
    Liefs
    Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke plannen allemaal, vooral die veranda! Daar heb je volgend zomer vast veel plezier van!
    En wat jullie nu gedaan hebben is ook al zo mooi!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. De komende tijd kunnen we dus heerlijk meegenieten bij jou van alle veranderingen!
    Je schildersklussen zijn goed gelukt, prachtig hoor.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik kan het goed zien hoor. Prachtige foto's! Ben benieuwd naar al je veranderingen.
    Liefs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Succes met jullie grootse plannen; benieuwd naar het eind resultaat!
    Mooie sfeer foto's vooral het doorkijkjes naar de keuken, prachtig!
    Liefs, Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Het ziet er geweldig uit. Mooi je muren. Prachtige foto's ook!

    Groetjes, Inge
    deknotwilg

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Nou dat is allemaal goed gelukt, heerlijke sfeerfoto's

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Oh dat zou ik ook zo graag willen, mijn kast verven! Wat is het gaaf geworden bij jou! Mijn man verschiet meteen als ik er over begin maar ik vind het zo mooi! Ik heb denk ik nog een lange weg te gaan voor ik hem zo ver heb, nou maar weer heel veel foto's laten zien hoe mooi het word, dus deze foto's moet hij zo bekijken (of ie wil of niet haha)
    Liefs,Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Het ziet er geweldig uit!!
    Benieuwd naar de rest van de veranderingen!

    Fijne dag
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Aparte lamp! Wat voor lamp is het? Het lijkt wel een hele lange spot :)
    Groetjes Fleur

    BeantwoordenVerwijderen