zondag 29 maart 2015

Grote krans..

De regen valt hier in Twente met bakken uit de lucht, volgens de berichten krijgen we vandaag storm met windstoten van 90 kilometer per uur :( ik hoop dat het vandaag nog enigszins een beetje droog wordt en wij de wandelschoenen nog aan kunnen trekken, maar goed ik zit hier lekker warm en droog met gezellig een paar kaarsjes aan.

De afgelopen week heb ik een grote berkenkrans gemaakt van maar liefst 70 cm en er katjes tussen gestoken voor aan de muur in de woonkamer, een kleine krans wordt al gauw een vlek op een grote wand, dat vindt ik altijd jammer. Tip spray er even een goedje overheen tegen insecten.

Verder hebben wij onze klepbank verkocht die in de woonkeuken stond en er een ander bankje met licht grijze stof voor terug gekocht. Ook heb ik een oude sitetabel (werkbank ) gekregen, alvast voor mijn verjaardag, want op 5 april wordt ik 50!!!  de tuin zal dan wel vol staan met Sara`s en spandoeken (ha ha ha) en s 'avonds lekker groot feest hier in huis met familie en vrienden.  Dat laat ik jullie allemaal de volgende keer zien.

Fijne week allemaal maak er iets leuks van...
Liefs, Marjonel



41 opmerkingen:

  1. De krans is mooi geworden, de katjes er in vind ik er leuk.
    Geniet maar van deze luie dag want volgens mij gaat het vandaag alleen maar regenen.
    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh die krans is mooi zeg.
    alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Heb je al iets moois gemaakt met de paste wax?
    Ben benieuwd ;-)

    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh die krans is mooi zeg.
    alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Heb je al iets moois gemaakt met de paste wax?
    Ben benieuwd ;-)

    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De krans is super mooi geworden, een blikvanger in de kamer. Wat leuk dat je binnenkort 50 wordt. Vorig jaar had ik die eer, het was een erg gezellig feest en daarna ging het leven net zo door als anders...het doet dus geen pijn ;-). Dat wordt dit jaar dus een bijzonder paasweekend voor jou!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige krans heb je gemaakt. Zo knäp dat je dat kan. En 50 jaar een hele mijlpaal maar wat ik lees gaat dat een heel gezellig feest worden. Ik wens je op. 5 april dan ook een gezellige dag. Met veel verrassingen.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gemaakt hoor je krans. Het is inderdaad echt rotweer vandaag, ik zit hier ook te wachten tot het droog wordt, ik wil straks ook nog even naar buiten.
    Ik wens je vast een heel fijn verjaardagsfeest toe!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie krans, en ik denk niet dat het weer vandaag nog beter word.
    Wij zijn maar aan het klussen gegaan..
    En ook ik wens je alvast een hele fijne verjaardag toe.

    Liefs lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo mooi, de krans met katjestakken.

    Wens je alvast een hele fijne verjaardag.

    Fijne zondag en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aan de Belgische zijde ook alleen maar regen, ik denk niet dat het vandaag echt beter word.
    Leuke krans , gebruik je een strokrans of iets anders als basis? Met de katjes héél mooi.
    Alvast een fijne verjaardag , mijn big five volgt later dit jaar .
    Geniet nog eventjes van veertiger te zijn ;))))
    Groetjes
    Christel , Garcyasplace

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Regen regen regen...weer om bij de kachel te blijven! :) ook lekker hoor.. z'n luie dag! Maar je hebt een prachtige krans gemaakt! Knap hoor!
    Alvast een fijne dag toegewenst 5 april!
    Liefs Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige krans heb je gemaakt Marjonel. Maar dat is jou ook wel toevertrouwd.
    Een echte blikvanger! En het is geen weer om naar buiten te gaan hoor.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het komt hier met bakken uit de hemel vallen, en ik moet er zo door heen om de paardjes en andere dieren weer van hooi en water te voorzien, maar goed dat doe ik met liefde ondanks de regen, Wat een prachtige krans heb je gemaakt, echt super met die katjes er door, gaaf idee!
    Veel liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie krans heb je gemaakt...jij bent daar echt een ster in.
    Alvast Gefeliciteerd met je verjaardag...een leuke dag gewenst.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  14. super mooi geworden lekker groot
    mooi volume

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Alvast een fijne verjaardag! Ik hoop dat het weer dan beter is, wat nu valt valt straks niet meer :-). Mooi geworden je krans. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super mooie krans! Leuk zo met de katjes.
    Ik wens je alvast een hele fijne verjaardag! Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De krans is heel mooi geworden! Mooie stoere grote krans!
    Alvast fijne verjaardag!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je krans is echt heel mooi geworden.
    Ik dek dat ik ook maar eens wat takken met katjes van de wilg ga snoeien en in bij mijn berkenkrans steek.
    Groetjes Inge
    deknotwilg.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat kun je goed kransen maken zeg, super met de katjes erdoor......
    Tja het weer is pet maar goed.....deze mooie lente krans maakt alles goed.

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige krans !!! Hier ook héél veel regen vandaag !!!

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow Marjonel, wát een prachtige krans!
    Vandaag ook niks anders gedaan dan "bankhangen" en op Pinterest bladeren ;-)
    Ik wens je alvast een heel gezellig verjaardagsfeest !!!!!!
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schitterende krans heb je gemaakt!
    Alvast gefeliciteerd en maak er een mooie dag van.
    Lieve groet, Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hier inderdaad ook vreselijk veel regen en wind vandaag... bahbah... Maar na een geslaagd feestje gisterenavond viel dat wel goed uit: Beetje uitkateren haha;-)

    Ik vind je krans supermooi!
    En alvast gefeliciteerd en een fijne verjaardag toegewenst X

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een super mooie krans, het was inderdaad niet echt lekker weer :-( leek wel herfst.
    Alvast gefeliciteerd hoor!

    Liefs, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige krans!!!!!
    Ik ben heel benieuwd naar de foto's van de sidetable en het bankje. Laat je ons die ook snel zien?
    En ja, ook hier in Brabant was t hondenweer, haha. We zijn gezellig bij vrienden op visite geweest. Geen weer vandaag voor onze zondagwandeling.

    Fijne avond nog!
    Sanny (sanny's Life)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtige grote krans.alvast gefeliciteerd met je verjaardag.

    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel mooi die krans, Marjonel!
    Hier heeft het ook de hele dag gegoten en had ik gezellig de kaarsen aan, boek erbij, blog bijhouden, kopjes warme thee zetten. Tja, het is jammer dat de mooie dagen weer vervlogen zijn.
    Ik wens je alvast een hele mooie verjaardag en succes bij de voorbereidingen!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooie krans! Benieuwd naar je nieuwe bank. Ik heb mijn klepbank er ook uitgeknikkerd, staat nu onder de veranda en niet meer in de keuken. Alvast een fijne verjaardag toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtige krans, Marjonel! Geniet ervan..

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een mooie krans zeg, ik wou dat ik dat kon.

    Alvast een hele fijne verjaardag gewenst.

    Groetjes,

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een super krans heb je gemaakt! Ik heb zoiets met een moskrans gedaan en wel wat kleiner.
    Ach.....je moet met dat weer toch wat en alles is beter dan je te gaan vervelen! Maar daar zal jij geen last van hebben!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wauw wat een stoere krans echt heel gaaf. Ik ben erg benieuwd naar je nieuwe sitetable en bankje. Fijne verjaardag alvast. Groetjes Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wauw wat een stoere krans echt heel gaaf. Ik ben erg benieuwd naar je nieuwe sitetable en bankje. Fijne verjaardag alvast. Groetjes Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wauw wat een stoere krans echt heel gaaf. Ik ben erg benieuwd naar je nieuwe sitetable en bankje. Fijne verjaardag alvast. Groetjes Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wauwww wat is je krans moooi geworden!
    Liefs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een prachtige krans heb je gemaakt,zeg! En alvast gefeliciteerd met je verjaardag, een hele fijne dag toegewenst.

    Liefs Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Het weer werkt niet echt mee, vandaag zeker niet, maar jeetje wat een mooie krans!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Nee, hier in Gelderland was het weer niet veel beter, hoor. Vandaag voor het eerst een beetje droog en iets blauwere lucht.
    Wat heb je een beeld van een krans gemaakt. Persoonlijk vind ik kransen alleen maar leuk als ze groot en indrukwekkend zijn. En dat is die van jou. Echt mooi.
    Ik wil ook graag een heel grote krans op mijn schouw, als we verbouwd hebben. Die van jou vind ik heel mooi als uitgangspunt. Dank voor de inspiratie.
    Alvast een heerlijke verjaardag toegewenst!
    Liefs,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Gefeliciteerd met je 50e verjaardag! Veranderd niets hoor, ik ben net 52 geworden en ben er dus al helemaal aan gewend. Je krans is een plaatje! Veel plezier nog en groetjes,

    Petranell

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Nou wat een mooie krans heb je zeg. Prachtig.

    groetjes Antoinette

    tetshuisje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen