zondag 21 december 2014

Kerstgroet....

Kerst 2014
 
Ook dit jaar weer sobere kerstversiering. Eigenlijk alleen de boom de rest  kan het hele jaar wel, mos, en amarilesbollen liggen op een houten schaal op tafel. In een oude houtenbak heb ik een tak Franse asparagus los op gelegd, ook heb ik daar een grote krans van gemaakt en een flinke tak in de kruik die op de zuil staat in de woonkeuken. Naast de kast staat nog een boompje met alleen kerst verlichting. Voor de extra sfeer natuurlijk wel veel kaarsen en waxine lichtjes.
 
Vieren doen we de eerste kerst met ouders en de tweede met onze kinderen en kleinzoon, we gaan gezellig courmetten.
 




 
Verder wil ik iedereen hele fijne sfeervolle dagen wensen met de mensen die je lief zijn.
 
Lieve groet, Marjonel
 

35 opmerkingen:

  1. Vooral de bak met mosballen en amaryllissen vind ik heel erg mooi....
    Ik wens jou en je gezin ook heel mooie feestdagen, geniet ervan...
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De asparagus vind ik heel mooi, zowel op de kast als om de krans. Ik zie het hier alleen nooit bij een tuincentrum liggen. Op de overige foto's ziet het er ook heel sfeervol uit.

    Voor jou en je dierbaren ook hele fijne feestdagen gewenst, Marjonel! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie sobere kerstdecoratie's...
    Jij ook fijne Feestdagen.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er prachtig uit. Ik vind de houten bak heel mooi met het sobere groen....voor jou ook hele fijne feestdagen en de beste wensen voor het nieuwe jaar...lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kerstdecoratie, vooral de bak en de tak asparagus vind ik super mooi.
    Jij ook een fijne kerst en een mooi nieuw jaar.
    Lieve groetjes
    Christel van Garcya's place

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Marjonel, wat mooi je bak...
    ik zag al vaak "asparagus langskomen dus
    bracht ik ook een plantje mee van het tuincentrum
    wist ik veel dat er verschillende soorten bestaan !
    Héél mooi is deze franse soort !
    Ik moet zeggen de mijne doet het héél goed ondanks
    dat ik geen groene vingers heb !
    Prettige Kerstdagen en een fijn eindejaar
    Liefs Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sober maar toch wel heel mooi !
    Fijne kerstdagen !

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi - de eenvoud en het natuurlijke Ik houd er van!
    Wens jullie ook een sfeervolle kerst en alle goeds voor 2015
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sober, ik hou ervan....
    Wens jou ook hele finne kerstdagen en een mooi en goed 2015

    Liefs lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een fijne sfeer! Geniet van de feestdagen!
    Liefs Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is die houten bak prachtig zeg! (ook de andere dingen natuurlijk maar dit maakt op mij de meeste indruk!)
    Ik wens je fijne feestdagen toe en een goed 2015!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het ziet er allemaal gezellig uit Marjonel. Hele fijne feestdagen!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi hoor...!!...hele fijne dagen.....liefs Ria...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi en sfeervol , ik hou er van .
    fijne kerstdagen en een goed en gezond 2015 !
    Liefs ida

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi en sfeervol, het ziet er heel gezellig uit! Fijne feestdagen en alle goeds voor 2015!
    Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel sfeervol en sober ik hou ervan! zou zo mijn kersthuis kunnen zijn.
    Ik wens jullie ook hele fijne kerstdagen en een goed en gezond 2015.

    Liefs, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel sfeervol Marjonel, misschien moet ik dat volgend jaar ook maar eens doen.
    Less is tenslotte more, maar tot op heden lukt me dat nog niet zo goed.
    Fijne feestdagen. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fijne feestdagen Marjonel! Mooi die stoere schaal net die groene takken.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie pot op de kast....staat heel stoer!
    Jij ook fijne feestdagen!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kerstsfeer en zeker kan je het mos en de bollen laten liggen in het nieuwe jaar.

    Zo heb je nog een mooie groene decoratie.

    Ook voor jou en de mensen om je heen, fijne feestdagen.

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Sober is altijd goed! Fijne feestdagen samen met je familie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat mooi die asparagus......droogt dat zo mooi in....of moet het toch water hebben?
    Vind het echt prachtig staan zowel in de krans als in de vaas......
    Heerlijk rustgevend bij je....ik houd er van.

    Wens je fijne dagen toe.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooi sober en sfeervol!
    Wens je ook fijne feestdagen en een mooi, gezond en liefdevol nieuwjaar!

    Liefs,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het ziet er heel sfeervol uit! Ik wens jullie ook hele fijne feestdagen en een mooi gezond 2015!

    Liefs Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je hebt een heel sfeervol en warm kersthuis, ik wens jou ook hele fijne kerstdagen en een prachtig 2015!
    Veel liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat ziet het er prachtig uit, hou zo van weinig. Hier is het wat voller met de kerstdagen, ook vanwege het open huis. Ook weer leuk en wie weet zien we jullie nog een van de dagen. Zou leuk zijn,
    groetjes pauline en Hans en fijne dagen met zijn allen Marjonel, groetjes aan Gerard.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik vind het er heel sfeervol uitzien! Prachtig juist die soberheid! Fijne dagen! Groeten,Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ziet er prachtig uit. Fijne feestdagen!
    Liefs Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Jullie ook hele fijne dagen in jullie heerlijke huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooi sober, zo sfeervol! Fijne feestdagen!

    Liefs,
    Yet

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Supermooi bij je, hier iets te weinig gedaan, het kwam er niet van, extra kaarsen aan, altijd goed. Hele fijne dagen Marjonel met je dierbaren..

    Xx Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Marionet,
    Je hebt het weer erg sfeervol ! Niet te veel, erg mooi.
    Wij wensen jullie hele fijne dagen met familie en alle goeds voor het nieuwe jaar!
    Warme groet Margreet uit Geerdijk

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Mooie sobere en stoere kerstversiering.
    Ik hoop dat jullie fijne kerstdagen hebben gehad.

    Alvast een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2015 gewenst.

    Lieve groet, Hilgonda

    BeantwoordenVerwijderen