dinsdag 12 augustus 2014

Logement It Foarhûs


De vakantie zit er weer op, heerlijk rustig aan doen, lekker relaxen, een beetje klussen, wat brocante markten aflopen, fietsen maar vooral heerlijk genieten. 

We zijn ook nog een week weg geweest naar Friesland, Hemrik om precies te zijn. Jullie hebben vast de reportage gezien in de WLS van het Logement It Foarhûs heerlijk was het het daar, Hans en Pauline zijn hele gast vrije mensen en hebben ons dan ook heerlijk verwent met allerlei zelf gemaakte lekkernijen. It Foarhûs is dan ook nog eens mooi sober ingericht met mooie stoere en brocante spullen, we kwamen daar heerlijk tot rust en voelden ons daar thuis. Meneer Jansen had een grote boomgaard tot zijn beschikking waar hij nog al van de kippen, de haan en de kat onder de indruk was. Als je tot rust wilt komen is dit een echte aanrader.

























Ik ben ook nog aan het schilderen met de kozijnen deuren en luiken in de keuken, daar komt de kleur Piombo op van Carte Colori, maar daar over de volgende keer.
Nieuwe volgers van harte welkom heel leuk dat jullie mijn blog de moeite waard vinden om te volgen en dank jullie wel voor alle lieve berichtjes.

Marjonel

23 opmerkingen:

  1. Fijn dat jullie een mooie vakantie hebben gehad!
    En wat een leuk gastenverblijf. Dat kan zoveel uitmaken in je doen en laten op vakantie.
    Ben benieuwd naar je verfwerk!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet gezien in WLS, maar ik ken de blog, lijkt me een leuk adres.
    Succes met de schilderklus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk adres lijkt me, ik volgde ook een tijdje haar blog. Nu na de vakantie gaan we weer vol goede moed het 'gewone' leven oppakken, lukt vast, maar soms heb ik even heimwee ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marjonel, fijn dat je het mooi hebt gehad, het ziet er erg leuk uit. Succes met je klusopdracht haha. Fijne dag, liefs Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er inderdaad heel sfeervol uit, lekker dat jullie zo tot rust zijn gekomen en er zo van hebben genoten. welkom terug!

    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk verblijfadresje , ook leuk voor de hond lijkt me .
    Groetjes christel en jilly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is inderdaad een heel mooi adres om te verblijven, ik volg haar blog al lang en genoot altijd van de sfeer in haar huis. Wat leuk dus dat jullie hier hebben genoten van een heerlijke vakantie!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad. Succes met het schilderen. Piero is een mooie kleur. Zit bij ons ook op de muur en op de luiken in de keuken. Ik ga dit weekend ook deuren schilderen en een kast in de kleur gritti.
    Liefs Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ziet dat er gezellig uit, om uit te rusten én inspiratie op te doen! Fijn dat jullie genoten hebben. Ben benieuwd naar je verfklus!!
    Groetjes Dinka

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heerlijk...wil er ook ooit nog eens heen.....lief van mij...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zie haar blog zo af en toe en zag al dat het daar heel mooi vertoeven zal zijn!
    Heerlijke vakantie gehad zo te zien.

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Marjonel,
    Fijn dat jullie zo'n heerlijke vakantie hebben gehad en ook nog naar Friesland bent geweest. Die B&B van Pauline, daar wil ik ook zo graag eens naar toe... ik moet gewoon maar een keer een nacht boeken....
    Ik wens je een fijne avond en rest van de week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk logeeradres! Ik heb haar blog ook al eens gelezen maar ga het nog eens opzoeken. Fijn dat je een goede vakantie hebt gehad!
    Liefs,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het Logement ziet er prachtig uit, zeg. Daar wil ik ook wel heen!
    Meneer Jansen had ook lekker de ruimte daar om rond te rennen.
    Succes met je schilderklus!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fijn dat je zo genoten hebt van je vakantie. Ik kan me eerlijk gezegd zo één twee drie deze reportage niet herinneren, terwijl ik geen enkele WLS mis, maar jullie vakantieverblijf ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ziet er een leuk adresje uit, echt om van te genieten! Zal mijn WLS nog eens moeten bovenhalen, want kan het mij ook niet echt herinneren.
    Veel succes nog met het schilderwerk.
    Vele grtjes Mien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ziet er mooi uit leuke stijl en mooie foto,s

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lijkt me ook een heerlijke plek, ben benieuwd naar je verf klus! Piombo is een prachtige kleur!
    Liefs Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Marjonel, wat leuk om de foto,s van het logement op je blog te ontdekken. Het is altijd weer bijzonder hoe iemand weer foto,s op zijn eigen manier neemt. Ook wij hebben genoten van jullie als gast, meneer Jansen die lekker zijn plek vond in de boomgaard, en onze Storm die het niet kon laten om zo af en toe hem uit te dagen tot een spelletje. Wat hebben jullie het getroffen met het weer en het was voor ons heerlijk om te zien hoe jullie genoten van alles.

    liefs Pauline (logement it Foarhûs)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dag Marjonel,

    De foto van de deur met sleutelhanger heb ik gebruikt, ik heb dit wel vermeld hoor en een link naar jouw site.

    liefs Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Marjonel,

    Leuk dat je mijn blog gaat volgen. Ik volg die van jou al lange tijd met veel plezier. Mooie foto's heb je weer gemaakt. De sfeer van het Logement spreekt mij ook erg aan. Misschien een idee voor een weekendje weg!!
    Veel succes met je verfklus. Ben benieuwd naar het resultaat.
    Nog een fijne week gewenst

    Een lieve groet, Hilgonda

    BeantwoordenVerwijderen