dinsdag 6 mei 2014

Even voorstellen aan.....


Meneer Jansen

Jansen is een Spinone Italiano zoals je ziet is hij wit  met oranje platen op zijn lijf, de kleur die zie je iets in de punten van zijn oren. Jansen is een jachthond en wordt hoofdzakelijk gebruikt voor de jacht op veerwild. Het is een echte allrounder, die zowel voor als na het schot werkt.

Maar dat gaan wij niet met hem doen, wij gaan wel met hem op een jacht cursus en een puppy training.








Zoals jullie wellicht weten heb ik een hele mooie give away gewonnen van Ingrid Home & Lifestyle,  voor een mooi bedrag mocht ik wat uitzoeken bij de webwinkel van Anja The old stuff shop.

Ik heb 2 harspotten met kaars uitgezocht die ga ik van de zomer branden op het terras of onder de veranda, ik heb er zelfs 2 extra bijgekocht, en een blok zeep en een klos touw wat altijd handig is.

Ik ben er erg blij mee Ingrid nogmaals mijn hartelijke dank.

Lieve groet, Marjonel

45 opmerkingen:

  1. Wat is meneer Jansen leuk. Als hij een aantal maanden ouder is, is ie ook nog eens stoer. Goed om met hem op cursus te gaan en hem de kans te geven zijn specialiteiten te ontwikkelen.

    Je hebt mooie spullen uitgekozen, Marjonel. Ik hoop dat je veel mag genieten van de harspotten, tijdens warme zomeravonden.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh wat schattig. En wat een leuke naam. Het is nu nog geen meneer maar een "meneertje", maar aan de pootjes te zien wordt het snel genoeg een grote jongen!
    Je hebt ook leuke dingen gevonden The Old Stuff shop. De buitenkaarsen zijn ook zo mooi en stoer. Bijna jammer om ze op te branden hi hi.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi en leuk beestje. Mooie cadeaus hoor, geniet ervan.

    Lieve-Groetjs, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och...wat een lief beestje.
    Leuke cadeautjes heb je gekregen.
    Fijne Avond nog.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig mannetje is meneer Jansen. En wat een leuke spullen heb je gekocht bij the Old Stuff Shop. De winkel zit vlak bij mij. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh *smelt* wat een lieverd.....nu maar hopen dat hij niet een keer ergens onder gaat zitten hihi....Zie het voor mij....jij die roept...meneer Jansen kom onder die auto vandaan!
    Geniet van deze lieverd......
    Je hebt leuke dingen geshopt Marjonel....leuk zijn ze toch die harspotten....
    Liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wát een droppie is dat! een witte weliswaar ;-)
    veel plezier en geluk met jullie nieuwe gezinslid!

    liefs, Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah wat een mooi koppie heeft meneer Jansen! Ik zei altijd dat ik mijn hond mw. de Vries zou noemen..haha..leuk hoor. Ik hoor je al roepen MENEEEEER JANSEN!!!!!! HIERRRR....
    Veel plezier met dit mooie beestje.
    Ik krijg veel niet mee blijkbaar, want ik wist niet dat je die give away had gewonnen. Leuk hoor die potten. Heb ik vroeger ook wel gehad.
    Liefs,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha die Hanny! Wat een leukerd is meneer Jansen. Wens jullie heel veel geluk en plezier met hem. En natuurlijk ook van de mooie spullen die je via Ingrid hebt mogen shoppen, én het mooie magazine van Gerry..je boft maar.

    Lieve groet, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi dier is die meneer Jansen. En wat een leuke naam, moest wel even aan het aapje van pipi denken.
    Je hebt leuke kado's uitgezocht.

    Liefs lia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooooh, wat een schatje. En een leuke naam, nu de bolhoed nog!!!!!
    Leuke spullen heb je uitgezocht, laat nu die heerlijke zomeravonden maar komen!!!!
    Groetjes Silvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke hond heb je zeg! Hij heeft nog van die heerlijke slungelige pootjes.
    Je hebt geboft met die gewonnen give away; je hebt er prachtige spulletjes
    voor uitgezocht!
    Lieve groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die kaarsen heb ik ook, vind ze prachtig!

    Meneer Jansen ook hoor, goed dat je er mee op cursus gaat! Leuk beestje!

    Liefs Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke hond!! En wat gaaf om met hem op jachtcursus te gaan!
    Leuke spullen heb je uitgekozen!

    Liefs Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke aparte hond zeg, die zie je niet veel toch? Lief hoor!
    Leuk dat je die give away gewonnen hebt bij Ingrid, je hebt het goed besteed.
    Fijne dag!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ooh wat ziet ie er schattig uit en zijn naam past helemaal bij hem!
    Je hebt leuke spullen uitgezocht, altijd gezellig kaarsen...

    Liefs Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh, meneer Jansen, wat bent u een mooie hond! Zo iemand als u zie ik niet erg vaak, of eigenlijk helemaal niet. Als u nu nog een extra s had gehad, had ik mij zeer vereerd gevoeld en was u nog wat deftiger geweest.

    Oh, Marjon, wat een schat. Hoop dat jullie heel veel plezier van hem krijgen.
    en je hebt leuke cadeaus uitgezocht. De winkel van Anja ken ik ook al heel lang en heb onlangs dezelfde harspotten bij haar gekocht. Staan op het balkon te wachten op een warme lange avond.
    Ondanks de regen een fijne dag gewenst en ja, regen of niet, nu moet je naar buiten.

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schatje!! Je schaaltjes met kaarsen zijn ook mooi stoer. :)

    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie hond zeg heel apart... en zijn naam prachtig hoor !
    Veel geluk er mee !
    Liefs ida

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Och die oogjes... wat een liefie! Heel veel geluk samen! Liefs Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik gok....uhmzzzz......Chili??? hihi
    Hoor wel of je het lekker vond ;-)

    Liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke hond zeg, stoere naam ook, Jansen. Ik moest er wel even om lachen. Want ik heb een oude buurman, die ook zo heet. Wij noemen hem altijd bij zijn achternaam omdat het een bijzondere buurman is, hihi.
    Prachtige give-away heb je gewonnen hoor.

    Lieve groet Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Marjonel,
    Wat een lief schatje, die meneer Jansen, en wat een leuke naam ook... Dat jullie maar een heleboel jaren plezier van elkaar mogen beleven...
    En je potten zijn prachtig...
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een snoepie is meneer Jansen, zo lief om te zien, wat zul je genieten van hem.
    Je give- away is heel mooi, prachtige spullen heb je gekocht, heerlijk om jezelf zo te verwennen.

    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een schattig hondje is meneer Jansen!! Kan niet anders zeggen dan dat het heel gezellig is om een hond in huis te hebben. De bon van Ingrid heb je goed besteed, leuk!

    Liefs, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  26. hoi
    lieverd meneer jansen
    hoop binnenkort keer langs te komen

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Owww wat een lieverd is meneer Janssen...echt geweldig !! .....ik ben verliefd.....en wat leuk je give away kadootje superr !! fijne avond liefs Ria..x !

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een schat! en die naam is super:-)
    Mooie spulletjes heb je uitgezocht hoor......Liefs, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooie spulletjes heb je uitgezocht. En meneer Jansen...wat een schatje!
    Liefs Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. ah, wat een lieffie:) top naam!!
    en leuk dat je gewonnen hebt:)
    groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een leukerdje! En inderdaad: een heel leuke naam.
    Je harspotten zijn super.
    Ik had ze ook, zelfs zes stuks. Bij de verhuizing zijn ze allemaal uit de tuin gestolen, samen met een aantal mooie potten, smeedijzeren rozensteunen, een paarbeelden. We hadden nog geen hek om de tuin en dat was klaarblijkelijk voor sommige mensen een signaal om de tuin leeg te halen!
    Nu ik jouw potten zie, moest ik er opeens weer aan denken.
    Veel plezier, zowel met mijnheer Jansen, als met de harspotten!
    Liefs,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een ontzettend leuk hondje, die zie je niet vaak. je hebt leuke spullen uitgezocht van je bon, veel plezier ervan. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een leuk hondje , deed me denken aan het hondje van Kuifje .
    Ik ga je blog volgen .
    Tot een volgende post,
    Groetjes van jilly , Garcya's place

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ach....wat een scheetje! En zo'n leuke naam! Wij (onze kinderen en ik) wilden ooit ons katje Buurvrouw noemen maar mijn man vertikte het om 's avonds de buurvrouw binnen te roepen! Flauw hè.
    Leuke cadeau's heb je uitgezocht, heerlijk om zo maar iets uit te mogen zoeken zeg!

    Groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Leuk dat je een mooie Give Away gewonnen hebt, gefeliciteerd!

    En dat koppie... op slag verliefd op deze knapzak!!! Veel geluk samen en succes/plezier met de opleidingen voor jullie viervoetertje;-)

    Fijn weekend X

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een schatje zeg ....en wat een leuke spulletje heb je uitgezocht geniet er lekker van ....fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een schatje... veel plezier gewenst met elkaar! Leuke spullen heb je uitgezocht.

    Fijne week. X

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Marjonel,

    MENEER JANSSEN wat een geweldige naam! Super leuk!
    Laat je hem uit........"meneer Janssen " schiet nou toch eens op. Zou je een keer raar aangekeken worden? Dat word nog lachen. Gaan jullie vast lol aan beleven :-)
    Groeten aan meneer Janssen en geniet ervan hihi
    Liefs Margreet uut Geerdiek

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi Marjonel,

    Nou bedankt voor de tip! Leuk!
    Als ik Gert Jan zo ver kan krijgen komen we zeker kijken.
    En ik weet nu al dat Gert Jan graag mee gaat, dus tot zondag in Nijverdal!

    Liefs Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een dotje heb je daar :-))
    Lekker werk aan de winkel met meneer Jansen ....
    geniet van zijn puppytijd voor je het weet is het alweer voorbij ,

    Lieve Groet Johanna (Elfies home )

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een leuk koppie! Het is dat we al een hond hebben, anders...
    Groetjes, Tanya (Styling & Living

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een schatje...ik zou er ook meteen voor vallen..geef hem maar een aai over z'n bolletje van me! Leuk cadeau heb je uitgezocht zeg!
    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een leukerd is mijnheer Jansen! wens jullie samen veel plezier :-)
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen