zaterdag 26 april 2014

Luiken


De luiken in onze slaapkamer zijn klaar, van de week heeft mijn man ze geplaatst nadat ik ze in de grondverf heb gezet. We hebben ze afgeschilderd in de kleur loft matte verf van painting the past, de zelfde krijtverf zit ook op muur dat vindt ik wel zo rustig.

De boxspring hebben wij 2 jaar geleden gekocht zonder hoofdeind de bedoeling was om er mooie oude luiken achter te zetten. de kast hebben we gekocht op mp zo kwamen wij ook aan de luiken ze stonden bij die mensen in de schuur en ze wilden ze ons wel verkopen. er zat alleen 5 lagen verf op een hele klus om ze kaal te krijgen maar ben er heel blij mee. 

Aan de luiken achter het bed hangen donkergrijze lampjes samen met het plaid komen ze bij ikea weg, op het bed ligt meestal wit beddengoed en in de winter een zwarte.












































Ook hebben wij nog een klein honden nieuwtje, morgen gaan wij een nieuw pup ophalen en daar hebben wij heel veel zin in, die stel ik nog wel aan jullie voor.

Groetjes, Marjonel.

44 opmerkingen:

  1. Wat een mooie luiken, Marjonel! Ik vermoed dat het flink verduistert, als ze helemaal dicht zitten. Maar daarnaast zijn ze ook heel decoratief. De luiken aan het hoofdeind staan ook mooi!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sober en toch stoer, een droomplek!!
    Geniet ervan!

    Fijne zondag
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige stoere slaapkamer..de luiken zijn ook heel mooi!

    Fijn weekend

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi geworden en ze lopen mooi door met de muur nu ze in dezelfde kleur zijn geschilderd. De lamp vind ik ook zo passend. Het zal wel goed donker zijn als de luiken dicht gaan. Wat leuk dat jullie een puppie kunnen ophalen!!, Ben heel erg benieuwd watvoor ras. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het erg leuk geworden. En zo te zien heb je dezelfde sprei als ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat staan de luiken mooi Marjonel! Dat is iets wat ik ook nog wel zou willen, om de warmte buiten te houden op onze slaapkamer, volgens mij word het lekker donker als je ze dicht hebt. Prachtige slaapkamer!

    Veel plezier met het halen van jullie nieuwe pup...spannend!!

    Fijne avond nog!
    Liefs Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marjonel,
    Wat een mooie luiken heb je zo bij je ramen, maar de luiken achter je bed vind ik helemaal geweldig mooi. Slim gedaan met die lampjes...
    Veel plezier morgen bij het op halen van de pup.
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Marjonel, prachtig die luiken aan het raam....ook die achter je bed zijn héééél mooi ...
    ook de plaid van ikea...prachtig héél sfeervol !!
    Wat leuk een pupje....benieuwd naar de foto's hoor, ik heb 2 nestjes gefokt met onze
    jack russell's ....zo'n lieve pupjes waren dat..zeker van af een week of 5 begonnen ze veel
    te spelen, best leuk ....maar ja... dan moesten ze weg...maar ze zijn allemaal naar een goeie
    thuis gegaan, was héél belangrijk voor mij!!
    fijne zondag nog
    geniet ervan
    liefs kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen!!
    En heerlijk geslapen in je prachtige slaapkamer??
    Mooie luiken, ook die achter het bed!!!
    Veel succes met de nieuwe pup!!!
    Fijne zondag en groetjes Silvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een sfeervolle slaapkamer hebben jullie. De deuren achter jullie bed vind ik prachtig.
    Liefs Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind je luiken achter het bed echt gaaf, ze kwamen dus gelijk al op je pad toen jullie de kast gingen halen, wel even wat werk, maar dan heb je ook wat!
    Fijne dag, liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijke slaapkamer lijkt me dat. Kan me met slapen niet donker genoeg zijn en volgens mij gaat dat met die luiken prima lukken. Ze zien er strak uit en inderdaad wel zo rustig als ze dezelfde keur hebben. Erg mooi! Geniet ervan.

    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat hebben jullie een prachtige slaapkamer. De luikjes voor de ramen zijn ook erg mooi geworden. En dan die luiken achter jullie bed ... helemaal super! De kleur is ook prachtig zo. De rest van de kamer is mooi rustig en dan gecombineerd met de warmte van de houten luiken ... heel mooi.
    Fijne zondag. Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie luiken.
    Zowel achter je bed als voor je ramen.
    En wat een mooie slaapkamer heb je.
    Leuk hé MP.

    fijne zondag
    gr.Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat geeft dat toch een prachtige sfeer die luiken. Hebben jullie heel mooi gedaan!
    Mooie rustige slaapkamer....

    Groetjes Dinka

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een rust straalt je slaapkamer uit en die luiken maken het gewoon helemaal af, mooi! Heel benieuwd trouwens naar je pup. Succes met de eerste nachten :)

    Groetjes,
    Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie slaapkamer hebben jullie . Zo mooi in rust en eenheid.
    En de luiken achter het hoofeind staan in mooi contrast.
    Leuk een pub, ben benieuwd! Zal voor het hondje en voor jullie best een verandering zijn!
    Succes!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig de luiken en je slaapkamer ziet er super uit.....een pup...dat is zeker leuk...ben benieuwd....heel veel geluk met jullie hondje....lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie sfeer in je slaapkamer zeg! En de nieuwe luiken: wat een werk maar je hebt er wel eer van!
    Ben benieuwd naar je pup maar daar zullen we ongetwijfeld meer van zien!

    Groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig de luiken, en een heerlijke rustige sfeer op jullie kamer!
    Ben benieuwd naar jullie pup, fijne dag morgen.
    Liefs, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooi gezicht zeg die luiken. Ik zou het ook zo graag boven willen, maar Fabian zegt dat dat geen optie is.. En wat leuk een puppy! Ik zag gisteren een franse bulldog puppy op straat en dat was toch ook zo'n snoezig gezicht. Ik zou er nog wel een hondje bij willen hihi.

    Fijne week!

    Liefs, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik kan natuurlijk niet anders zeggen dat je luiken mooi zijn...ik geniet er ook nog iedere dag van...het geeft ineens veel sfeer.
    Fijne Avond nog.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooi geworden Marjonel, je bent er vast ontzettend blij mee!
    Ik ben benieuwd naar jullie hondje, altijd zo schattig zo'n puppy!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een heerlijke slaapkamer heb je! Mooi zijn de luiken geworden en die luiken achter je bed zijn ook prachtig.
    En ik ben ook benieuwd naar jullie puppie...

    Liefs Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. jaloers!!! op je mooie luiken..hier wacht ik nog steeds op tijd om ze te gaan maken...
    Mooi hoor, geniet ervan en ook zeker van de kleine pup! Wat heerlijk zo'n lief friemel beestje!
    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Geweldig je nieuwe luiken. Ik wil dat al zolang, maar hier zien ze het niet erg zitten en luiken timmeren, dat zie ik zelf dan weer niet zitten :). Ook je deuren achter je bed vind ik top (hebben wij ook :)).

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat zijn ze mooi je luiken Marjonel....
    En ahhh lief een puppy.....
    Fijne week en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooie slaapkamer heb je zeg !! heerlijk rustig met die kleuren.
    Ohhh een puppy.....dat houd je van de bank hé, haha ben benieuwd naar de kleine huisgenoot.

    Groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtige luiken....ook de luiken achter het bed zien er geweldig uit!
    Allemaal heel sfeervol.
    Ben ook erg benieuwd naar jullie puppy.

    Liefs,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtig geworden! Een plaatje zo met elkaar!!! En goed donker neem ik aan? En dan straks een puppy..ben benieuwd! Veel plezier alvast! Groeten, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Heerlijk stoere slaapkamer, prachtig!

    Liefs Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een gezellige, warme slaapkamer! Hier kom je denk ik echt wel helemaal tot rust! Ik ben benieuwd naar jullie pup, fijne dag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. ziet er heel mooi uit!
    wat gaaf zeg je luiken, de foto met de kruik is een plaatje.
    wat is MP toch een uitkomst:) leuk gedaan zo.
    wat heb je nu toch boven op je kast liggen??????
    groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Inge. Een dienblad en 2 plaids.

      Verwijderen
    2. Grappig...daar was ik ook al benieuwd naar (had ook al even zitten kijken)

      Verwijderen
  34. Wat leuk, die luiken op je slaapkamer. Echt heel mooi!
    Een heel sfeervolle ruimte zo. Daar kun je je rust wel pakken, denk ik zo:-)
    Liefs,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Mooi hoor! Wat een sfeervol licht krijg je dan binnen he?! Best romantisch ;)
    Je luiken achter het bed zijn ook prachtig.
    Bij ons ook een grijs plaid op bed met wit dekbedovertrek. Ik heb ook nog een cremeplaid, maar die ligt nog nieuw in de kast... Vind die wel leuk bij een naturel linnen dekbedovertrek, maar die heb ik (nog) niet. Staat op mijn lijstje.
    Ik ben heel benieuwd naar wat voor pup jullie hebben gekregen. Nu zijn jullie vast druk met het zindelijk maken. Succes en veel plezier ervan!
    Liefs,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hey wat leuk, mijn man heeft ook 2 paar luiken voor onze slaapkamerramen gemaakt, ze moeten nog wel in de verf. Wel lekker donker, we hadden last van licht. Had ze al wel op badkamer, op een slaapkamer en in de hal. Heel fijn in de zomer, dicht houden en het scheelt echt een paar graden in huis. Wat een geweldige kast heb je en die luiken, wow! Nou ja het hele plaatje is genieten..

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hallo,
    Prachtige slaapkamer.
    Heel rustig en mooi.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. HOI MARJONEL
    SUPER GEWORDEN
    HET IS JAMMER DAT BIJ ONS DIT NIET ZO MOOI ZAL UITKOMEN MET DIE GROTE RAMEN
    MAAR STAAT BIJ JULLIE SUPER

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ziet er top uit. Truste!!;)) Gr. Jac...

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hallo Marjonel,

    Ontdek ik op je blog, dezelhde glazen lamp, die ik ook heb. En dan ook nog dezelfde luiken hier in de slaapkamer waar jullie logeerden als bij jou thuis.
    Je was toch echt met vakantie hoor, groetjes uit Hemrik

    BeantwoordenVerwijderen