zondag 2 februari 2014

Zonnige zondag.

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de felicitaties op ons 30 jarig huwelijk. Het is wel grappig dat een aantal dames mij jonger ingeschat hebben, ik kan jullie vertellen dat ik nog aan de goede kant zit van de 50 maar ben dan wel volgend jaar de klos ;-)

Heerlijk weer is het vandaag het leek dan ook wel voorjaar, de vogels floten dan ook of het een lieve lust was. Vanmiddag hebben wij dan ook heerlijk gewandeld aan de Steile oever bij Ommen, langs de Regge. Dit kleine vakantiehuisje staat tussen de Steile oever en de Regge, het had jammer genoeg wel wat achterstallig onderhoud maar hierdoor wel fotogeniek.

Ik hoop dat jullie ook zo genoten hebben van dit mooie weer.

Lieve groet, Marjonel










39 opmerkingen:

  1. Wat een mooi gebied en enig huisje! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk dat iedereen weer naar buiten gaat. Wij hebben soep gegeten en thee gedronken buiten in de zon. Nog gefeliciteerd met je 30 jarig huwelijk! Wat was je jong toen je ging trouwen!

    Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij zijn ook gaan stappen deze middag en hebben een terrasje gedaan met een dik fleece deken omgeslagen en een warm drankje. Het was echt genieten ...
    Fijne week, grtjes Mien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk, zo'n wandeling al had ik daar vandaag geen energie voor. Een beetje vreemd, want gisteren hebben we een luie dag gehad. Maar soms heb je dat, dan sta je 's morgens al moe op. Dan ben ik blij dat ik een heerlijke stoel heb waar ik lekker even de ogen dicht kan doen hihi.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier scheen de zon ook uitbundig...zullen we dan echt geen Winter krijgen dit jaar.
    Wat een leuk vakantiehuisje....mooie omgeving ook.
    Fijne Week.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het was inderdaad prachtig weer om te gaan wandelen. Wij zijn de hele middag binnen geweest, niet de puf om er uit te gaan. Maar als ik jouw mooie foto's zie was het wel een gemiste kans. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie omgeving om te wandelen!
    Fijne avond.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wil jullie nog van harte feliciteren met jullie jubileum, had je berichtje gemist. Dat halen niet veel mensen meer tegenwoordig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja het was zalig weer vandaag ...

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Via het bloggen krijg je toch een bepaald beeld van iemand, grappig dat dit dan toch soms afwijkt van je voorstelling ;)

    Een prachtig gebied om lekker te wandelen, te fotograferen en te genieten van het mooie weer.

    Fijne avond. X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja hier op de Veluwe was het ook heerlijk zonnig! En ik hoor net op de tv achter mij dat het morgen ook weer zo is. dat betekent voor ons: er op uit!
    Vandaag was het op de hei zo druk dat we met de auto met 3 kleindochters in de file stonden!!
    Leuke omgeving waar ik ook nog wel eens kom: ik heb in Hardenberg gewoond!

    Groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk huisje, daar wil je je weekenden toch wel doorbrengen ... na een opknapbeurtje dan toch :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat hebben jullie een mooie wandeling gemaakt zeg!! Een mooie omgeving!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk weer was het vandaag. En wat een mooi gebied om te wandelen, groot gelijk heb je! Dat huisje is inderdaad schattig...

    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha Marjon,
    Heerlijk was het vandaag he?
    Ik heb ook heerlijk gewandeld!
    Het is daar wel een mooi gebied!
    Ik wens je een mooie nieuwe week!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heb je vorige post gemist, en dus nog van harte gefeliciteerd.
    Ik had dezelfde leeftijd als jij toen je trouwde. Piepjong nog hè hihi;-))
    En het was echt weer om erop uit te gaan vandaag, helaas heb ik dat niet gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat hebben jullie een prachtige wandeling gemaakt zeg, en wat een juweeltjes van foto's...
    Wij pakten gisteren de fiets en hebben ongeveer 16 km gefietst. Dat lijkt niet zo veel maar geloof me, voor niet geoefende fietsers was het een heel eind... In ieder geval genoten wij ook van het lekker buitenzijn...
    Ik wens je een heerlijke dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een heerlijke dag was het gisteren he? Helaas hebben wij gedwongen binnen gezeten. Jan is ziek. Maar af en toe keek ik wel verlangend naar buiten hoor. Wat een mooi gebied laat je ons zien.
    Liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo leuk om te lezen en te zien dat er veel bloggers genoten van deze zonnige dag ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat doet het de mens goed om even in de zon te lopen, en te genieten van het moois om je heen. Wij hebben dat ook gisteren gedaan. Hopen dat er nog veel van zulke mooie dagen komen!

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een heerlijk weertje was het gister hè? En dan vandaag alweer zo'n mooie dag. Maar lekker van genieten...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schattig huisje zeg... het was inderdaad een heerlijke dag gisteren... vandaag is dat ook weer zo!

    Fijne dag, lieve groet, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat heerlijk zo, n wandeling in een mooie omgeving vooral met dit mooie weer !
    Ik heb mij gisteren ook niet verveeld een verfklus stond op het program!
    Liefs ida

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heerlijk wandelen met de zon erbij! van mijn part wandelen we zo het voorjaar in.
    Fijne Week,
    Groet Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heerlijk zo`n wandeling...genieten :-))

    Het was vandaag ook weer een super weertje......

    Lieve groet, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Nog van harte gefeliciteerd hoor. Wat gaan de jaren toch snel he? Mooie omgeving waar je bent geweest.

    Fijne week, Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Schattige, dat huisje! Heerlijk van dat lekkere frisse wandelweer, he?
    Fijne week,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Het was inderdaad heerlijk weer gisteren.. Genieten hè? Liefs, Rutha

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een heerlijke omgeving om in te wandelen! Mooi vast gelegd!
    Liefs Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Een mooie omgeving om een wandeling te maken en zeker met dit prachtige weer.

    Zeker de moeite waard om dit huisje op de foto te zetten, mooi gedaan hoor!

    Fijne dag en lieve groet

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een leuk huisje zeg.. echt een klein kneuterig huisje om heerlijk met een boek in weg te kruipen. Je hebt er mooie plaatjes van geschoten! Nog van harte met je 30 jarig huwelijk. Had m gemist, maar bij deze alsnog. Nog vele jaren samen met manlief en allen die je lief en dierbaar zijn toegewenst!

    Lieve groet,
    Alberta

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Nog van harte gefeliciteerd en wat een sprookjesachtig huisje!

    vriendelijke groet, Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een verschil dan met vandaag he?!
    Prachtige foto's Marjonel....
    Fijn weekend en liefs, Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Mooi foto's zeg. Vandaag is het in het midden van het land ook heerlijk zonnig, genieten.

    Lieve groet, Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Marionet
    Wat wonen we toch in een geweldig mooie omgeving he.
    Ik heb het voorrecht dat ik elke dag door het eerderbos naar mijn werk rij.
    Geweldig mooi ......vooral in de vroege ochtend. Wat heb je trouwens prachtige foto's gemaakt...... ik herken ze en dat op het www......best rare gewaarwording :-)
    Ik wens je een hele fijne dag en de complimenten voor je blog!
    Ik geniet er enorm van!
    Vriendelijke groet Margriet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik typte volgens mij wel Marjonel
      En ik heet geen Margriet maar Margreet :-)

      Verwijderen
  36. Dan hebben we je toch wat leeftijd betreft "goed" geschat, je was er gewoon op tijd bij ;-)
    Wat een prachtig huisje ... En een prachtige omgeving ook!
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik loop weer eens achter, maar wil je nog feliciteren met jullie huwelijksdag. Wat een jonge bruid was je.
    Lieve groet,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen