zaterdag 15 februari 2014

Kersenbloesemkrans.


Even wat anders op tafel, vanmorgen 2 bossen met kersenbloesem gekocht bij de bloemist om er een krans van te maken. Op een strokrans heb ik plaatmos vastgezet met wikkeldraad, en de eerste paar bloesemtakken met krammetjes en de rest van de takken heb ik er losjes tussen kunnen steken voor een niet te strak effect.

Ik had nog een mooie tinnen schaal daar heb ik de krans opgelegd met een waxinelichtje er in vindt ik het een mooi sober en stoer geheel.

Fijne zaterdagavond en geniet van de zondag.
Liefs, Marjonel






50 opmerkingen:

  1. Prachtige krans Marjonel!
    Mooi dat kaarsje erin....
    Fijne avond en liefs,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gedaan hoor! Gezellig op tafel.
    Groet Judith.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is prachtig geworden Marjonel, en het staat erg mooi. Geniet er van.

    Fijn weekend!
    Lieve groet, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kransen, Marjonel.
    Ben benieuwd of er ook nog mooie witte bloemetjes komen!
    Geniet ervan!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je krans is supermooi! Zou ik ook wel op mn tafel willen! Gezellig met het theelichtje, genieten!
    fijn weekend, leen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een mooie robuuste krans gemaakt. Staat stoer!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hou ook van kersenbloesem, leuk om er een krans mee te maken, weer eens wat anders. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wowww hij is heel mooi hoor !!!...liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ben gek op kransen, vind dat je dit heel mooi hebt gedaan. Wat staat het sfeervol!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig zeg! Dat heb je erg mooi gemaakt!

    Fijne avond

    X Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi. Staat prachtig zo op tafel!
    Liefs Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Marjonel,
    Wat een prachtige krans heb je gemaakt. En wat staat dat gezellig met een waxinelicht er in, op je tafel... Hier ga je een hele poos plezier van hebben...
    Ik wens je een heerlijk weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit is echt een prachtkrans. Stoer en tegelijk heel sfeervol en wat staat het mooi zo op je tafel. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Marjonel prachtige krans heb je gemaakt…..
    Geniet ervan
    Fijn weekend
    Liefs Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat heb je heel goed gedaan... en het staat mooi op tafel.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Bijzonder mooi zo door de eenvoud!

    Groetjes Dinka

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi gemaakt. Ziet er heel erg sfeervol uit!

    Fijne avond nog en een mooi weekend!
    Groetjes,
    Sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Laat ik nou hetzelfde idee hebben opgevat.. :D Net vandaag de spulletjes in huis gehaald. Kan ik mooi effe bij jou afkijken hoe het precies moet ;-)
    Goed weekend!
    Lieve groet,
    Alberta

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw, die is mooi zeg. Dat heb je prachtig gedaan. Een aanwinst in je huis.
    Fijn weekend. Groetjes Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ontzettend leuk gedaan!

    Fijne zondag
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel mooi Marjonel, je hebt eer van je werk!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi gedaan, wat een leuk idee van je.
    Fijne zondag,
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel mooi gemaakt.
    Sfeervol geheel zo op de tafel!

    Fijn weekend,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Sfeervol! Ook je kandelaars vind ik erg mooi ;-) Nog bedankt voor je reactie bij mij, met Daan gaat het hartstikke goed! Hij is nu alweer bijna 3 kilo , groeit als kool ;-)
    Fijn weekend ,
    Groetjes Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  25. kijk dat idee had ik nu net nodig!!
    drie keer raden waar ik maandag heen ga:)
    dank je wel

    groetjess, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Jij maakt hele mooie kransen...dit idee vind ik ook weer SUPER, de krans uit een van je vorige posten...met mos en takken...die hangt hier nog steeds, wordt alleen maar mooier vind ik.
    Je hebt me weer op een idee gebracht....leuke tip!
    Fijne Zondag.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Erg mooi, delicaat maar toch ook lekker robuust en stoer! Leuk idee zo!

    Fijne zondag nog!
    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. mooi gemaakt! lekker stoer...

    fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oh wat mooi !!! Ik denk dat ik morgen even langs het tuincentrum ga, bedankt voor de tip!
    Liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Nou marjonel daar ging mijn rustige zondag middag haha ben gelijk vanmiddag naar het tuincentrum geraced om de kersenbloesem, mos enz te halen. Meteen thuis aan de slag gegaan om twee mooie kransen te maken echt leuk om te doen zal er morgen even een post over plaatsen.
    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een prachtige krans is het geworden! Erg mooi zo op het bord en met het kaarsje erin.
    Bedankt voor het goede idee!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Heel mooi. Zo eenvoudig, sober en prachtige kleuren. Ik ben dol op je bankje..wat een pracht exemplaar.
    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Inderdaad: heel mooi en sober. Vooral op een tinnen bord doet dit het heel mooi.
    Wat fijn dat jouw bankje wat breder is. De mijne is erg smal en daar kan weinig op staan. Ik kijk ook al eens uit naar een mooi breder exemplaar.
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Het is een mooie krans geworden! lekker genieten van de kleine tekenen van het voorjaar!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een prachtige krans heb je gemaakt! Fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Heel gaaf!
    Wil ook nog een mooie voorjaarskrans gaan maken, en dan zijn bloesemtakken wel heel erg leuk!!

    Prachtig gedaan!

    Liefs Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Prachtige krans, heb je mooi gemaakt! Liefs, Rutha

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Prachtig Marjonel! ook mooie sfeerplaatjes:-)

    Lieve groet, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hallo Marjonel,
    Wat ben je ook een crea bea !!!!!!!
    Erg mooi gemaakt hoor.....geniet er van! en van alle leuke reacties die je hebt gekregen :-)
    Groetjes Gert Jan & Margreet uit Geerdijk

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hallo marjonel,
    Jazeker helemaal gelukt heb er twee gemaakt zal ze morgen even laten zie op mijn blog.
    Ben zo druk met de verkoop vanuit mijn shop vanavond weer pakketjes gemaakt voor de post morgen erg leuk allemaal maar wat minder tijd voor bloggen.
    Liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat is dit een prachtige krans geworden!! Stoer, Sober en Mooi!!! Staat schitterend op dat bankje ook! Je hebt me op een idee gebracht...nu de uitwerking nog!;-)
    liefs, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat mooi! ik ben niet zo'n crea-bea maar dit kan ik ook wel eens proberen :-)
    Dank je wel voor de tip! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hallo Marjonel,

    Ik wil kort even zeggen dat ik je blog ga volgen, wat een mooi huis en tuin heb je en je schrijft ook leuk!

    Ik heb zelf (nog) geen blog, heb pas net de interesse voor inrichten weer ontdekt na jaren drukte en gewoon andere interesses. Dus ik doe hier bij jou en bij anderen even lekker inspiratie op. Maar een stille volger zijn staat me niet zo aan, het voelt zo ongelijk. Ik kijk bij jou binnen en jij weet helemaal niets van mij.

    Daarom dus even een klein berichtje van me zodat als je mijn naam een keer tussen de opmerkingen ziet staan dat je weet dat ik Marion ben, 51 jaar oud, uit Limburg, getrouwd, 3 kinderen en een huis uit de jaren dertig wat de komende tijd helemaal opnieuw ingericht gaat worden.

    Liefs,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hoi Marjonel
    Wat een fijne sfeer heb je toch, mooie krans.
    Stoer sober en toch warm.
    Ik hou daar van.
    Lieve groet Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  45. dit ga ik zeker proberen zo leuk!

    groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen