zondag 1 december 2013

Swappen


Ik heb dit keer voor het eerst meegedaan met het blog swappen, heel leuk, je naam wordt dan gekoppeld met iemand anders en daar koop of maak je iets leuks voor.

Linda van de blog Stoer en robuust wonen heeft iets heel leuks uitgezocht voor mij, namelijk een oude deurkruk, die ik verzamel in een oude glazen pot, en een mooi vergrijsd deegrolletje die een plekje heeft gekregen in een oude pot die op het aanrecht staat. En er zat ook een hele lieve kaart bij.

Lieve Linda, super bedankt voor het leuke cadeau. 



























Groet Marjonel

28 opmerkingen:

  1. Hallo Marjonel,
    Wat een prachtige cadeaus heb je gekregen. Linda heeft heel goed gekeken waar jij van houdt zeg! Zo mooi die oude deurknop en het deegrollrtje is ook super...
    Fijne dag verder nog...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent verwend hoor, mooi om zo een persoonlijk cadeau te krijgen, heel attent van Linda.

    Fijne dag nog en een lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je een presentje hebt gekregen dat zo op jouw van toepassing is. Heel persoonlijk. Dat heeft Linda leuk gedaan.
    Veel plezier met je cadeautjes!
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend mooi kado heb je ontvangen. Wat knap dat Linda zo'n passend kado voor je heeft gevonden, super. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk passend kado zeg !!!...ik wacht nog op de mijne...hihihi....liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Op verschillende blogs ben ik deze swap al tegen gekomen..ik vind het zó leuk.
    Ook jij hebt leuke cadeautjes ontvangen...geniet ervan.
    Fijne Avond.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke cadeautjes heb je gehad !
    Leuk dat swappen !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi, amai wat leuk dat swappen…..neem ik volgende keer aan deel, leuk iets kiezen
    voor iemand en dan opsturen….
    fijne zondagavond
    lieve groeten kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldige swapcadeautjes heb je gekregen..
    Lekker genieten..
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat iemand goed kijkt wat je stijl is, waar je van houd. Dan weet je zeker dat het iets is wat iemand ook gebruikt hè.

    Fijne week.
    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk om jou dat te geven. Dat heeft ze goed gedaan! Ik ben ook al zo verwend, en mijn ontvanger was ook blij. Leuk om bij iedereen te zien wat ze hebben gekregen. Groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Swappen wat is het toch een leuk idee. En wat een enige cadeautjes heb je gekregen. Echt voor jouw gekozen. Ik hoop volgend jaar ook mee te doen.
    Een fijne week, liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk kado, en wat om met zoiets mee te doen!
    Liefs Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. En wat leuk om mee te doen moet er staan:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt een héél leuk cadeautje ontvangen !

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Swappen, ik zie het steeds vaker langs komen op allerlei blogs, maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het niet helemaal door heb. In ieder geval ben jij lekker verwent en het is nog niet eens sinterklaas ;-)

    Liefs
    Gerralda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk om verwend te worden met mooie kadootjes!

    Fijne avond. X

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Overal zie je van die mooie swaps voorbij komen. Leuk als het bij je verzameling past!
    Ik wens je een mooie week!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk dat de gever dit met zorg speciaal voor jou heeft uitgezocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hè marjonel,

    Heel graag gedaan ben blij dat je het leuk vind..
    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat heb je leuke cadeaus gekregen!! Ik heb al wel iets ontvangen, maar heb het nog niet uitgepakt. Mijn cadeau voor een ander gaat morgen de deur uit.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dit is gewoon een maatwerkcadeautje, helemaal passend bij jou, leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ook jij hebt leuke items gekregen!! Leuk hoor dat blogswappen. Misschien dat ik een volgende keer ook mee ga doen :-)

    Fijne week.

    Liefs, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dat is echt een passend cadeautje, leuk hoor!
    Liefs, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk hoor zo'n kadootje! Ik heb van de week een prachtig boek van Stijlvol Wonen gewonnen bij een facebook-actie van P&O. Ik dacht dat ik jouw naam daar ook tussen zag staan??

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie cadeautjes! Echt met zorg uitgezocht.
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Zat deze post nog even na te lezen (beetje laat hihi) en wat leuk zeg!! Moet alleen wel bekennen dat dat eigenlijk geen deegrolletje is. Het is namelijk een klosje, heb ik me laten vertellen toen ik een zelfde soort kocht van madam Stolz. :) Maar vind t inderdaad ook meer weg hebben van een deegrolletje hoor!
    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen