zondag 13 oktober 2013

Workshop

Een aantal weken geleden heb ik mij op gegeven voor een interieur workshop bij Ineke van de Berg, de workshop werd gehouden  in Den Ham (ov) het was de bedoeling om een aantal foto`s met eventueel plattegrond met de ruimte die je graag veranderd wilt hebben mee te nemen. Het was niet zozeer dat ik grote veranderingen zou willen aanbrengen in ons huis  maar ik wou graag advies over een andere kleur op de wand in de keuken en woonkamer omdat ik graag kalkverf op de muur wil en er geen ervaring mee heb vindt ik het wel prettig om daar advies over te krijgen.

Wij werden hartelijk ontvangen met een kop koffie en appeltaart. Na enige uitleg van Ineke konden wij aan de slag om een collage te maken van knipsels uit woonbladen, kleur staaltjes en stofjes. super gezellig was het en hebben dan ook veel lol gehad vooral omdat we daar ook zaten met dames met dezelfde interesse. 






















Deze twee kleuren hebben wij samen uitgezocht, links gritti rechts lino, welke kleur het volgend jaar wordt dat weet ik nog niet de meningen zijn hierover verdeeld. De kleur komt dan ook op de kozijnen, deuren en luiken om rust te krijgen in huis en meteen ook maar even gevraagd over de indeling van de woonkamer kleur stoeltjes en een woonkleed, oké al met al had ik nog wel een hele waslijst maar wat het wordt dat laat ik jullie tegen die tijd wel zien.

Fijne week allemaal!
Groetjes, Marjonel

30 opmerkingen:

  1. We moeten dus nog even geduld hebben. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat. De komende tijd in ieder geval veel plezier met de voorbereidingen en klussen. Fijne zondag.

    Groetjes,
    Reineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je bij haar een workshop hebt gevolgd, ze heeft een hele goede woonsmaak dus je hebt er vast veel aan gehad. Nu het uitvoeren van de plannen nog. Ik ben erg benieuwd!

    Fijne avond en een lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marjonel,
    Leuk zo'n workshop.
    En iets nieuws voor je huis te bedenken.
    Ik hoop dat je het ook goed op je eigen huis kunt overbrengen.
    Ben heel benieuwd.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ineke, is al hel lang een favoriet qua inrichting van mij. Leuk dat je daar een workshop hebt gedaan. En lino is heel mooi, ik heb het ook. Hihi, dat zegt een verkoper ook meestal hè.

    Spannend hoor..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je bij Ineke een workshop hebt gevolgd. Ineke's smaak is ook favoriet bij mij.
    Oei moeilijk, ik ken beide kleuren en vind ze allebei erg mooi.
    Welke kleur het ook gaat worden, het resultaat zal vast prachtig zijn. Succes met het kiezen ( zonder al te veel meningsverschil in huis over de kleur hi hi)
    Liefs, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om op deze manier inspiratie op te doen en geadviseerd te worden! Toevallig bij Gineke geweest...

    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat klopt Miranda, de workshop was bij Gineke ik ken haar al een paar jaartjes.

      Verwijderen
  7. En zo doe je wederom een heleboel inspiratie op...
    Ik kan me voorstellen dat het heel gezellig was...
    Ik wens je een fijne avond en een heerlijke nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk zeg zo'n workshop en benieuwd welke kleur het gaat worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke workshop! Gezellig om zo samen bezig te zijn. En welke van de twee kleuren het ook wordt, ik vind ze beide prachtig!
    Fijne avond! Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk dat je daar een workshop gedaan hebt, Ineke heeft een prachtige smaak.
    Ik vind beide kleuren mooi, succes met de keuze!

    Liefs, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goed idee zo'n workshop. Ik ga je blog volgen ziet er gezellig uit. Zou het leuk vinden als je ook eens op mijn blog komt kijken. hetraadhuis1890.blogspot.nl
    Groetjes Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk om zo je eigen moodboard te maken en advies
    te krijgen over de kleuren.
    Spannend hoor om een andere kleur te kiezen, succes ermee.

    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk zo, n workshop en nu maar afwachten wat het gaat worden !
    Succes hoor met kiezen !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  14. gezellig en leuk om bewust een moodboard te maken. Een kleur kiezen is ook zo lastig! Ik ben erg benieuwd wat het gaat worden. pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk een workshop. En nu moet je kiezen tussen 2 prachtige kleuren. Ik vind niets zo moeilijk als dat. Maar volgens mij kan het niet mis gaan. Succes met je keuze en ik ben zeer benieuwd wat het gaat worden.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind alle twee de kleuren mooi, maar als ik mocht kiezen...zou ik voor Gritti gaan.
    We moeten nog even wachten voor het resultaat..ik ben erg benieuwd wat het gaat worden.
    Ik vind dat trouwens wel een leuk idee...om eerst een workshop te volgen, je steekt altijd wat op, en kleuren kiezen is zo moeilijk....maar jij hebt twee mooie kleuren waar je uit kunt kiezen....misschien ga je ze alle twee wel gebruiken....we wachten af.....

    Fijne Week,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lijkt me erg leuk zo'n workshop en ook inspirerend om dat met een groepje te doen.
    Succes met keuzes maken!

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk zeg zo'n workshop! Heerlijk om met zulke dingen bezig te zijn. En een kleur moet inderdaad goed zijn, want je gaat het natuurlijk niet snel weer overschilderen. Wij zitten ook weer met een volgende kleuren dilemma. De deuren en trap zijn nu iets van het witte af, maar alles is vergeeld. Ben nu ook druk aan het denken wat voor kleur het moet worden..

    Ik ben benieuwd naar het resultaat bij je, maar het gaat vast prachtig worden.

    Groetjes, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat is een leuke workshop zeg. Niets is zo moeilijk, voor mij tenminste, als het kiezen uit kleuren en materialen. Met namen verf. Het is ook zo'n enorme klus om te schilderen en als het dan niet helemaal naar je zin uitvalt. Tja wat dan? Overnieuw schilderen is meestal geen optie. Ik ben heel benieuwd hoe het gaat worden.

    Fijne week, Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lijkt me ook wel leuk zo'n workshop. En wat gaaf dat je kleuradvies hebt gekregen.
    Ik ben wel heel benieuwd hoe het gaat worden bij jullie. Maar dat zal vast prachtig zijn.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi! En wat heb je een prachtige header!

    Fijne avond

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  22. He ziet er erg gezellig uit joh. Lijkt mij ook wel wat zo'n workshop! Zo'n iemand kan je net even de doorslag geven met al je twijfels he?

    Lieve groet,
    Gerralda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat leuk, zo'n workshop. Lijkt me enig om te doen.
    Gritti ken ik (staat op mijn eigen verlanglijst voor de huiskamer) en Lino heb ik alleen op foto's gezien. Maar het zijn allebei mooie kleuren.
    Veel succes met kiezen en ik kijk uit naar het uiteindelijke resultaat.
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuk zeg zo''n workshop...en de kleuren die je hebt uitgezocht vind ik beide prachtig.....
    Ben heel benieuwd hoe het gaat worden :-)

    Lieve groetjes,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ha Marjonel!

    De kleur bij mij in de woonkamer is Etna Ashes van Mia Colore.

    Groetjes, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Altijd leuk zulke workshops en die kleuren zijn prachtig ben benieuwd wat je gaat doen ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuk zo'n workshop, ik zou alleen moeite hebben om het geduld op te brengen, ik kan me voorstellen dat je zin krijgt om gelijk te beginnen! Ben benieuwd naar het resultaat en beide kleuren zijn mooi, dus het kan nooit fout gaan ;)

    groet, Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dat was vast heel inspirerend, leuk!!
    Lastig altijd hè, een kleur kiezen...maar je hebt nog even, dat scheelt!!

    Lieve groet!

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat ontzettend leuk zo'n workshop! Je hebt nu in elk geval weer wat mooie ideetjes opgedaan!
    Nu nog kiezen...moeilijk he;-)
    fijn weekend,
    lieve groet, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen