dinsdag 17 september 2013

Wilgengaarde huis en tuin decoratie

Afgelopen zaterdag ben ik met mijn vriendin naar de brocante markt in Orvelte geweest, ondanks het slechte weer hebben wij ons prima vermaakt.
Er stonden een flink aantal kraampjes met een grote diversiteit aan brocante, antiek en andere snuisterijen. Ik heb daar een mooi schapenvacht gekocht voor over de stoel in de woonkamer.

Van Orvelte zijn wij doorgereden naar Ruinen daar zit de woonwinkel Wilgengaarde, een prachtige sfeervolle winkel waar ze voornamelijk hoffz, castle stones, lampen van tierlatijn en kalkverf van cartecolori vekopen.
Hieronder een paar foto`s ze zijn niet zo heel duidelijk want ik heb ze gemaakt met de mobiel dat doe ik eigenlijk nooit, de volgende keer neem ik mijn camera mee.

http://www.dewilgengaarde.com/home.html

Wat ik daar heb gekocht en het schapenvachtje laat ik de volgende keer zien.






Groet, Marjonel

35 opmerkingen:

  1. Leuk dat de markt zaterdag ondanks het mindere weer toch geslaagd was. Voor de standhouders is het ook prettig dat niet iedereen door het slechte weer thuis blijft.

    En de foto's van de Wilgengaarde vind ik erg mooi, ik hou wel van die sfeer. Ik ga meteen even op de site kijken.

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk om zo je zaterdag door te brengen!!
    Ben benieuwd naar je nieuwe aanwinsten!

    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben de wilgengaarde al wel eens tegen gekomen, mooie zaak.
    Leuk een dagje uit, ondanks het slechte weer.

    Fijne Avond,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik was erg benieuwd naar je schapenvachtje, nu maar even afwachten tot een volgende post van je :-). gelukkig heeft het slechte weer jullie uitje niet verpest. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh gezellig even een dagje samen met je vriendin! Maar ja he een ontzettende leuke winkel en vooral ook gastvrije en vriendelijke eigenaars!

    Maarre ik ben benieuwd naar het vachtje hoor! Wat het weer betreft kan hij allang op je bank hoor!

    Lieve groet,
    Gerralda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zo'n dag met je vriendin op pad! Volgens mij hebben jullie wel heel wat regen te verduren gehad, maar je hebt je gelukkig vermaakt.
    De Wilgengaarde bezoek ik wel eens online, is een hele mooie winkel!
    Dus ben heel benieuwd wat je hebt meegebracht.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is nog prima te zien hoor op de foto's dat het een mooie sfeervolle winkel is, ik heb er weleens wat online gekocht. Jullie hebben zeker een leuke zaterdag gehad, ondanks het weer.

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat grappig Marjonel! Ik ben afgelopen zaterdag ook geweest. Misschien zijn we elkaar zelfs wel tegengekomen, maar ik weet niet hoe je eruitziet... Leuke fair was het he, ondanks de regen. Met de plu was het goed te doen. Misschien heb je me nog zien sjouwen met een krukje, die heb ik namelijk gekocht. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lijkt me een mooie winkel! Maar volgens mij niet erg in de buurt. Desondanks wil ik de winkel wel bezoeken want het ziet er allemaal zo mooi uit!

    Groetjes, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk dat er steeds meer van dit soort winkels ontstaan.
    En binnen merkte je lekker niets van het slechte weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Marjonel,
    Dapper hoor dat jullie ondanks het mindere weer toch over die markt zijn gegaan. Fijn ook voor de organisatie natuurlijk want als iedereen thuis blijft bij minder weer is het voor hen een grote strop.
    Ik ben heel benieuwd naar je aankopen en je warme schapenvachtje...
    Fijne dag vandaag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijk uitje! Orvelte is ook zo'n leuk dorpje. Maar de prachtige woonwinkel mag er ook zijn. Wat een heerlijke sfeer daar!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Kun je altijd in de wilgengaard terecht? Of is dat op afspraak. Ik heb er nog weleen online iets gekocht en kon toen niet zomaar in de winkel terecht. Maar je forto's zijn prima hoor. Wat een geweldige sfeer he?
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De Wilgengaarde is inderdaad een mooie winkel. Ik ben er onlangs ook geweest en heb daar toen ook een paar leuke items gescoord. Ik had ook wel graag naar de brocantemarkt in Orvelte willen gaan, maar het weer en mijn verkoudheid hielden me tegen. Wellicht volgend jaar. Veel plezier met je aankopen. Ik ben benieuwd.

    Groetjes,
    Reineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lekker sfeertje hoor !!...mooie winkel.....liefs van mij...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie winkel zeg. Ik ben benieuwd naar je aankopen.

    Lieve groet, Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat we er van kunnen zien, ziet er prachtig uit!
    Gezellig hoor, zo'n dagje shoppen, bij mij komt het er veel te weinig van, maar ikm ben er dol op..;-)

    Lieve groet,

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie winkel alleen een beetje te ver voor mij , leuk dat jij er geslaagd bent en naar het schapenvacht ben ik wel benieuwd!
    Fijne dag !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie winkel alleen een beetje te ver voor mij , leuk dat jij er geslaagd bent en naar het schapenvacht ben ik wel benieuwd!
    Fijne dag !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik heb het geluk gehad dat de winkel een poosje in Noord Holland was gevestigd, was heel fijn om af en toe in rond te lopen.

    Nu is het te ver weg, maar ze hebben ook een mooie webshop, waar ik graag eens een kijkje neem.

    Hele fijne dag en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat lijkt me dat een prachtige winkel. Hier in de buurt heb je zulke winkels niet. Wij moeten er een heel eind voor rijden. Toch maar eens doen denk ik. Groetjes ALie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dat ziet er mooi uit, die winkel. Helaas voor ons te ver. Zo ook de fair in Orvelte. Jammer, maar ja...
    Ik ben benieuwd naar je aankopen. Zal wel mooi zijn, denk ik!
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik geniet van de warme sfeer op je foto's! Helaas heb ik Orvelte gemist, ik vind het daar ook altijd zo mooi!

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie sfeerimpressie! Ik hou er wel van!
    Jammer dat de winkel niet bij mij in de buurt is, maar ik ga het wel onthouden!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige winkel.....zo sfeervol.
    Enne ....ben benieuwd naar je aankoop.

    Fijne dag

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een heel leuk uitje en een zeer gezellige winkel...
    Ik ga er eens kijken!!

    Lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik ga er gauw eens een kijkje nemen, het is lekker dicht in de buurt.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een sfeervolle winkel, leuk zo'n shop tip!

    Fijne avond!

    Lieve groet,
    Yet

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dank je wel ik ga er snel eens kijken
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuk zeg zo'n uitje en leuke winkel, jammer dat die niet in de buurt is want dit soort adresjes kun je niet genoeg hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gezellig om een dag samen op stap te gaan en mooie adressen te bezoeken.

    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. *zucht* wat een mooie plaatjes zeg!!
    Lijkt me een winkel waar je een hele dag in rond kan lopen....
    Ben benieuwd naar je aankopen

    Liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Mooie winkel zeg.

    fijn weekend.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Dat ziet er erg gezellig uit,!
    Ben benieuwd naar je aankopen
    Liefs, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een prachtige winkel!
    ik ben erg benieuwd naar je vachtje en natuurlijk de rest ;-)
    Fijn weekend! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen