zondag 8 september 2013

Ornament

Er werd gevraagd in mijn vorige post of ik nog iets leuks gekocht had op de brocante markten, het antwoord is ja. Wij zijn onder andere in Apeldoorn geweest, heel gezellig, het was die dag echt prachtig weer met een groot aantal kraampjes was het heerlijk snuffelen naar dat ene voorwerp waar ik niet echt naar opzoek was maar waar je gewoon tegen aanloopt. Een prachtig stoer sober ornament, hij staat voor het raam maar omdat het het best wel moeilijk fotograferen is door het tegen licht heb ik het ornament op een oude  kist gelegd en daar foto`s van gemaakt. Ik ben er natuurlijk heel blij ook omdat de prijs mij erg mee viel.








































Verder wil ik iedereen bedanken met de complimenten over mijn header het gepuzzel viel nog niet mee maar ik ben er erg tevreden over.

Allemaal een hele fijne week gewenst heel veel liefs, Marjonel



31 opmerkingen:

  1. Wat een mooie aankoop Marjonel, je kunt hier zowel binnen als buiten veel plezier van hebben!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben jij goed geslaagd zeg. Het leukste is dat je nergens naar op zoek bent en dan ineens zoiets prachtigs tegen het lijf loopt. Prachtig vind ik hem
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige aanwinst heb je, helemaal super hoor!

    Nog een fijne zondag en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor !....echt superrr je header....liefs van mij...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je header is mooi geworden, het viel me gelijk op.
    Je ornament is super, lekker verweerd...daar houden we van he...

    Fijne Week,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marjonel,
    Prachtig ornament heb je gevonden zeg. Wat een beauty.
    En je header is echt heel erg mooi. Heel knap gedaan...
    Ik wens je een heerlijke zondagavond en een prachtige nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Altijd leuk om iets te vinden waar je niet specifiek naar op zoek bent, maar waar je wel een mooi plekje voor hebt.

    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vaak kom je de mooiste dingen tegen als je er niet naar op zoek bent. geniet van je mooie aankoop. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben gek op oude ornamenten, maar vaak zijn ze zo zwaar dat je er ook niet veel mee kunt. Maar deze had ik ook zeker mee genomen. Wij waren ook in Apeldoorn, alleen de laatste keer.

    Fijne avond
    lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi Marjonel!
    Zowel binnen als buiten een prachtige aanwinst!

    Fijne avond!

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig die oude ornamenten, hou ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi, daar is altijd wel een plaatsje voor te vinden!
    Lieve groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig mooi stuk! En leuk als je er tegenaan loopt terwijl je er niet naar op zoek bent.
    Je kunt er veel kanten mee uit.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh dat is een mooie (stoer) Daar kan je weer vele kanten mee op.
    We zien hem vast nog wel een keer op een foto voorbijkomen dat hij ergens ligt. Mooi zo'n uniek exemplaar.
    Fijne avond nog.
    Lieve groet,
    Karin
    (je header is idd mooi! Kan ik nog wat van leren)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is die prachtig het ornament een mooie aanwinst hoor !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat is die prachtig het ornament een mooie aanwinst hoor !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi Ornament heb je gekocht.
    En je header is zeker mooi geworden.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Die had ik ook niet laten liggen hoor, wat een mooi stoer ornament!
    Daar kun je dan helemaal blij mee zijn he, vooral als ie dan ook nog meevalt in prijs.

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Erg mooi je ornament! Die had ik ook niet laten liggen en al helemaal niet als de prijs meevalt.

    Groetjes, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig ornament! Je header is inderdaad mooi geworden zeg.. Echt al een heerlijk najaarsgevoel

    Lieve groet,
    Alberta

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi zeg! Een echte blikvanger en lekker stoer, he?
    Ja, ik vind je header ook heel goed geslaagd. Wat een mooie impressie zo.
    Geniet van je mooie ornament!
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig ornament zeg!
    Die zou ik ook meegenomen hebben.

    Groetjes, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Marjonel,
    Dank je voor je reactie op mijn laatste post, maar het is echter niet eens in de drie weken, maar eens in de vijf weken, omdat Ben tussendoor ook nog steeds 2 weken weg is voor zijn werk.
    Dus dat komt grofweg neer op 10 keer per jaar. Alleen zijn we in april nergens geweest, te druk geweest, maar in de vakantie weer een heleboel moois gezien.
    Ach, we willen gewoon heel graag heel veel zien, dus vandaar ons voornemen… En we houden vol...
    Ik wens je een heerlijke avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh wauw. Hij ziet er zwaar uit zeg. Daar heb je echt mazzel mee joh. Ook gaaf in de tuin zeg!

    Lieve groet,
    Gerralda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Stoere aanwinst! Die had ik ook niet laten liggen :-)

    Fijne week
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat is die goed!! Ik ben ook een ornament aan het kaal maken, bijna klaar. Gewoon van hout maar wel groot en van de rommelmarkt. Ze hadden het wit geschilderd en dat is niet zo mijn ding..
    Je header is ook leuk geworden.

    Fijne week en groetjess..

    BeantwoordenVerwijderen