zondag 16 juni 2013

Tinnen schaal

Hallo allemaal

Zoals jullie misschien nog wel weten heb ik samen met mijn vriendin op de brocantemarkt gestaan in Nijverdal  afgelopen 5 mei waar het heel gezellig was en waar wij ook nog eens goed verkochten.

Natuurlijk heb ik zelf ook  nog wat gekocht, een mooie tinnen schaal en een grijze pot, die hun plek hebben gevonden op het aanrecht.


Van de verkochte spulletjes en mijn verjaardags-geld heb ik een mooie lamp gekocht, die laat ik in een volgende post zien.

Tip
Vrijdag 21 juni is er in het 900 jaar oude Diepenheim een brocantemarkt waar het stadje omgetoverd wordt in een waar brocante paradijs het begint om 10.00 tot 17.00

       Liefs, Marjonel




26 opmerkingen:

  1. Mooie foto's !!!..fijne zondag !!...geniet !!!..x !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie aankopen heb je gedaan!

    Fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een mooie aankopen gedaan. Dus je bent je geld maar meteen aan het uitgeven geweest he? Na de goede verkoop van je kraampje. Gelijk heb je hoor.
    Een fijne zondag
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de pot ook heel erg mooi !
    mooie foto's maak jij ook !

    Lieve groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt dus een leuke markt gehad met een mooie opbrengst!!!
    Leuk om jezelf iets cadeau te doen.

    Lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige spullen! Ga gelijk eens kijken of dat hier een beetje in de buurt is, want ik ben een sul wat topografie betreft hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke spullen, en wat fijn dat je dan weer van je andere spullen af bent hé.
    Ik heb de opbrengst nog liggen van de markt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk idee; iets verkopen en er dan weer iets heel moois voor terug kopen. Vind je pot dan ook een aanwinst!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie aankopen heb je gedaan, ben vooral weg van je tinnen schaal.
    Fijne Zondag nog....

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat je zo goed verkocht hebt.
    Mooie schaal en pot heb je ge kocht.
    En hebben een mooi plekje gevonden

    g. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zowel de schaal als de pot vind ik erg mooi Marjonel!
    Tuurlijk moet je jezelf niet vergeten hihi
    Wij gaan elk jaar naar de brocante markt in Diepenheim.
    Wie weet zien we elkaar wel ergens voorbij komen :-)
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn dat jullie goed hebben verkocht. Dan mag je natuurlijk
    ook voor jezelf weer wat aankopen. Het zijn mooie spullen,
    dat soort potten zie ik de laatste tijd vaak langskomen.
    Geniet van je spulletjes!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Vrijdag gaan wij ook naar Diepenheim, moet echt de moeite waard zijn hoor ik van verschillende kanten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke aankopen heb je gedaan! Diepenheim, daar moet ik ook maar eens een kijkje nemen...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk da je goed verkocht hebt en die grijze pot is echt supermooi! pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je leuke aankopen gedaan! De pot vind ik ook prachtig. Mooie kleur.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zowel schaal als pot vind ik prachtig. Wat staat dat ook mooi zo bij elkaar op je aanrecht. Echte juweeltjes...
    Ik wens je een heerlijke nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Staat erg leuk zo bij elkaar, leuke aankopen. Ben benieuwd naar je lamp!

    Groetjes, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi je nieuwe aankopen heb je gedaan ,staat heel goed zo op het aanrecht .En naar je lamp ben heel nieuwsgierig!
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie schaal en pot!!
    Ik wil ook nog eens naar Diepenheim...maar as vrijdag gaat me niet lukken, jammer..!

    Fijne week!

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige aankopen zeg en wat staat het sfeervol....
    Lieve groet,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie spullen in sobere tinten..prachtig.
    Ik weet niet of mijn mailtje was aangekomen over de kleur op onze deuren..maar het is Pure mat van Flexa.
    Groetjes, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gave spullen heb je gekocht.. Leuk zo bij elkaar!

    Lieve groet,
    Alberta

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuk om spullen te verkopen en dan ook weer nieuwe spullen te kopen! Je hebt mooie aanwinsten gescoord. Bedankt voor de tip, maar (helaas) is de vrijdag mijn werkdag, dus zit een bezoekje aan Diepenheim er niet in...

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige pot! En je foto met de kruiden is ook mooi!

    Groetjes van Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooi! Bij vele blogs zie je steeds meer tin voorbij komen (een hype in het landelijk wonen/brocante aan het worden lijkt wel) Wel logisch want het heeft toch iets sobers en ouds over zich. Ik ben benieuwd naar je lamp!
    In Nijverdal woonde ik toen ik geboren werd de eerste jaren...kom er eigenlijk nooit meer. Dit was wel een leuke reden geweest.
    Lieve groet en fijn weekend!
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen