zondag 30 juni 2013

Lamp

Een tijdje geleden had ik een mooie lamp gezien bij Seizoen en Stijl, maar ja ik had al een mooie pot gekocht en je kunt niet alles tegelijk hè.
Na even sparen, wat geld gekregen voor mijn verjaardag en had een mooie opbrengst van de brocante markt in Nijverdal, had ik het benodigde bedrag bij elkaar voor de lamp die ik op het oog had.

Na een telefoontje of de lamp nog te koop was toerden wij op een zaterdagmorgen richting Ochten. Daar aangekomen vond ik de lampenvoet bruiner dan dat ik in mijn herinnering had, gelukkig hadden zij er meer staan en vond ik een andere stoere lamp, hij is loodkleurig met een zwart kapje en een natuurstenen voet. Zoals je ziet staat hij naast de stoel, wij gebruiken hem als sfeerlamp maar ik kan hem ook gebruiken als leeslamp. Ik ben er super blij mee.











































Verder wil ik alle nieuwe volgers van harte welkom heten, heel leuk dat jullie allemaal mijn blog de moeite waard vinden om te volgen.

Ik wens iedereen een fijne zonnige week toe Liefs, Marjonel

42 opmerkingen:

  1. Ik vind je lamp echt superrrr....fijne zondag liefs Ria..x !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige lamp! Hij staat supermooi bij je stoel. En ook nog handig dat je er een mooie leeslamp bij hebt. Want bij ons ontbreekt het een beetje aan goed leeslicht in de woonkamer.
    Fijne dag nog.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie lamp! Jammer dat het hier te ver vandaan is, anders had ik er zeker eens een keertje gekeken. Prachtige plaatjes bij je. Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alsof ie gemaakt is om daar bij jou in huis te staan. Hij past prachtig bij je stoel. Hij is stoer maar door de stoffen kap past hij toch ook mooi in een landelijk interieur. Fijn zo'n mooie aankoop. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige lamp, hij staat ook erg mooi naast de stoel!
    Mooie sfeer plaatjes van je woonkamer.
    Groetjes, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige lamp Marjonel. Fijn dat je toch nog een andere lamp kon vinden dan dat je eerst op het oog had. Ik vind de stenen voet zo leuk.
    En leeslicht is ook belangrijk. Ik vind verlichting best moeilijk te plaatsen.
    Geniet ervan!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja!! Een mooie aanwinst weer!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie lamp en handig dat je het ook voor leeslicht kunt gebruiken. Dat is wel zo prettig wanneer je in de stoel 's avonds iets lezen wil. Ik hoop voor de vakantie ook nog naar Seizoen en Stijl te gaan, al ben ik bang dat het niet gaat lukken.

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Klopt de Country&Christmas fair in november, is ook heel leuk hoor, je kunt je abonneren op de nieuwsbrief, voor de exacte datum. Brrr november daar denken we nog maar even niet aan he ;-)

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie lamp! Past goed in je interieur en de voet vind ik wel een leuk detail.
    Geniet ervan; sfeer en leesplezier ermee!
    Fijne zondag nog.
    Lieve groet,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is een beauty, Marjonel!

    Jij ook nog een fijne zondag

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie lamp, past goed in je interieur.
    Eindelijk...ik ga volgende week ook eens naar S&S, ben heel benieuwd, ik heb er al zoveel over gelezen.

    Fijne Avond,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie lamp, lekker stoer model en mooie sobere uitstraling.
    Ik wordt wel steeds nieuwsgieriger naar de winkel Seizoen en Stijl.
    Hopelijk komen we ooit nog eens in de buurt, dan ga ik daar zeker kijken.

    Fijne week alvast , hartelijke groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een goede keus zeg, hij staat erg mooi, als sfeerlamp maar
    zeker ook als leeslamp zal hij mooi licht geven.

    Lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi je lamp! Staat goed in je interieur. Bij S&S kun je voor zulke dingen wel slagen (ook voor de overige dingen trouwens). Hier ga je vast veel plezier van hebben.

    Fijne week!

    Groetjes, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi
    hij is zeker mooi stoer
    ben ook opzoek naar een lamp of leeslamp
    maar kan het nog niet vinden
    heb wel 2 andere fauteuils gekocht maar dat word pas
    in september geleverd

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je lamp past perfect in je interieur.
    Handig ook, zo'n lamp, overal inzetbaar!
    Fijne week,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi hoor! Stoer en sober, daar houden we van!
    Misschien moeten we ook eens een reisje Ochten plannen, lijkt me zeker de moeite waard.

    Fijne week, groet Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige stoere lamp. Hij past heel goed bij je interieur. Heel mooi.

    Lieve groet, Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi hoor de lamp , staat mooi naast de stoel prima aankoop ! Liefs Ida .

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige lamp , maar wat een mooie zetel ook en de optrekgordijnen .....
    zooo mooi allemaal !!!

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hele leuke lamp! Ik ben dol op de lampen van Tierlantijn! Ze zijn stoer en tijdloos.

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik ken hem, en hij staat daar heel leuk.
    Fijne week
    Lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooi en ook handig, daar ga ik ook voor!

    Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig je lamp Marjonel...stoer en past mooi in je interieur...
    Lieve groetjes,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ja dat zijn echt prachtige lampen he! Hij staat heel gezellig bij die fauteuil!

    Super dat je hem op zo'n leuke manier bij elkaar gespaard hebt!

    Lieve groet,
    Gerralda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gave lamp, hij staat prachtig!

    Lieve groet

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Schitterende lamp! Leuke aanwinst zo. Die kun je op veel plekken gebruiken.. Geniet ervan.

    Lieve groet,
    Alberta

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooie aanwinst!

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Marjonel,
    Je lamp is echt heel erg mooi. Prachtige kleur en heel mooi materiaal...
    Hier ga je lang plezier van hebben.
    Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ha, je hebt dezelfde fauteuil als ik. Wij hebben twee van deze stoelen tegenover onze bank staan.
    Je lamp staat er ook mooi bij.
    Leuk geheel!
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Alsof hij gewoon bij de stoel hoort, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Prachtig! Wat een geluk dat je er naar toe gereden bent!

    Dank je voor je felicitatie, ik geniet nog na:)

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  34. ⊱✿✿°

    ·.¸.•♪♪
    Passei para uma visitinha.
    A lâmpada é linda e harmônica com essa maravilhosa decoração.

    Boa semana·..¸彡
    ♪♫° Beijinhos·..°♡♡
    °❤❤ Brasil✿✿·..

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hallo marjonel,

    Bedankt voor je reactie en vooral voor de tips en trucs blog daar kan ik wel wat mee,ik ga mij er dit weekend maar eens in verdiepen.

    Mooi plaatje trouwens van die stoel met je nieuwe lamp!

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Geweldige aanwinst! Stoer en sober, hij past erg mooi bij jouw stijl!!

    Fijne zondag
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Gave lamp, hij staat prachtig!
    Groetjes, Sonnja

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Marjonel,

    Bedankt voor je berichtje op mijn blog, even over dat beeldje, Ik had dat beeldje al in bestelling staan bij de stamkamer, toen zag ik dat ze het bij HANN ook hadden, Zundert is hier 10km. vandaan, Och ja... ben ik ook eens bij de stamkamer geweest. Leuk van HANNEKE dat ze het naar jouw verzonden heeft.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Prachtige lamp, ik hou er van.

    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen