vrijdag 24 mei 2013

Theun

 Hallo ik ben Theun, een standaard ruwharige Teckel.
Ik woon sinds 3 weken bij mijn nieuwe familie, zij hebben mij uitgekozen toen ik 6 weken oud was bij de fokker waar ik geboren ben, ik kom uit een nest van nog 2 broertjes en 2 zusjes.
Toen ik negen weken oud was hebben zij mij opgehaald en had het gelijk naar mijn zin ik heb s`nachts helemaal niet gepiept en doe mijn behoefte al buiten en weet ook al wat het woordje nee betekend.

Op de eerste 3 foto's ben ik negen weken en de laatste al 12.



Dag allemaal groetjes van mijn baasjes en een pootje van mij, Theun

33 opmerkingen:

  1. Wat een schatje! Echt ook een leuk koppie. Plaats maar lekker veel foto's van hem hoor. Vind ik helemaal niet erg. Leuke naam ook. Pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahh wat een mopje! Geniet er maar van, ze zijn zo groot. Nou ja groot, deze zal klein blijven.

    Lieve groet,
    Gerralda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wauw, wat een lieve schat! En wat een stoere naam heeft Theun!
    Geven jullie een dikke knuffel van mij aan dat boefje?
    Fijn weekend en lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och, wat een leuk beestje, geniet er van.
    Fijn Weekend.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje!!!!
    Fijn weekend.
    Lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is Theun leuk!!! Hij heeft zo' n lief snoetje, ik hoop dat jullie heel veel plezier aan Theun gaan beleven!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oohhhh ik hou van Teckels... wij hebben er ook eentje, een gladharige...
    ze zijn zooo leuk! geniet er lekker van, alleen hopen dat hij niet gaat graven in je mooie tuin ;-)

    liefs,
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi beestje, hele leuke foto's. Die laatste foto vind ik zo mooi... volgens mij zorgt hij voor genoeg leven in de brouwerij ;).

    Groetjes, en een fijn weekend alvast!
    Miiam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lievertje met een hoog knuffelgehalte!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  10. zoo lief!!

    dat snoetje is echt schattig! Zal wel lastig zijn als je in die oogjes kijkt om af en toe streng te zijn zeker...?

    Fijn weekend!

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben meteen verliefd geworden op Tim Wat een schatje om te zien. En Tim als je een keertje wil komen logeren mag dat hoor.
    Ik wil je nog bedanken voor je lieve woorden op mijn blog. Ik heb er veel troost van gehad.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh... wat een schatje!

    Zo te zien heeft Theun het heerlijk naar zijn zin bij jullie.

    Heel fijn weekend en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ah Gossie wat een lieverd.....fijn dat hij al zindelijk is en weet wat het woordje nee betekent ;-)
    Theun wat een leuke naam.....die heb ik nog nooit gehoord in de hondenfamilies....
    Geniet van jullie kleine Theun :-)
    Dikke kroel voor Theun!

    Lieve groetjes,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leukerd!!
    Geniet ervan...

    Fijn weekend
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een dotje......
    Zo lief.......

    Knuf voor Theun

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Theun je ziet er geweldig uit!!! Je baasjes
    zullen blij zijn met jou, een heerlijk hond
    ben je volgens mij!!!

    Pootje voor jou!
    xxEefie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi manneke zeg, veel plezier met hem.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat fijn dat hij lieve baasjes heeft gevonden....wat een leukerd en wat een enige naam.....lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een snoes zeg, leuke stoere naam ook.

    Lieve groet, Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ach wat een heerlijk koppie heeft Theun(tje). popje! Veel plezier met jullie hondje.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Marjonel,
    Wat een schatje... heerlijk boefje volgens mij...
    Ik wens je een heel fijn weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh Theun, wat ben jij een leuk manneke....
    Ik wens jullie een heel fijn weekend samen.
    Lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh wat een heerlijk dier met een gave naam!
    Heel veel plezier met elkaar!
    Lieve groet,
    Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Theun

    Wij zijn Jan en Arie.
    Ook 2 ruwharige teckels.
    Ons baasje heeft ons van Marktplaats.
    Ja van marktplaats onze vorige baasjes wilden ons niet meer.
    Komen bij verschillende baasjes vandaan.
    Maar ons vrouwtje zegt dat we net broertjes zijn.
    Ze moet ook maar eens een bericht over ons maken.
    Op http://anita-roth.blogspot.nl/2012/09/stoeien.html
    Kan je vast zien hoe wij eruit zien.

    gr. Jan en Arie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke hond! Daar ga je nog hele avonturen mee beleven! Hij heeft een hele leuke naam. Heel veel plezier met hem gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een schatje !!...zo lieffff...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh wat een schatje en ook nog een mooie naam .Dit soort ras hondje daar hou ik van zou er zo één wel willen !
    Veel plezier er mee !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  28. O wat een knuffel, hartelijk gefeliciteerd.
    lieve groet Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oh wat een leukerd, veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een gezellige aanwinst; geniet ervan!

    Fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een schat! en een leuke naam zeg.
    Geniet ervan.
    Ik zag je berichtje op mijn blog, bedankt.
    Groetjes, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  32. O Theun, ik had je helemaal nog niet gezien! En je had je nog wel zo netjes voorgesteld ;-)
    Ik denk zo dat jij de baasjes veel plezier gaat geven..

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ooooooh wat een mooi hondje! Ik ben helemaal gek van teckeltjes!

    BeantwoordenVerwijderen