zondag 28 april 2013

Tuin op de schop.


Hallo allemaal.

Ik heb al een tijdje niks geplaatst, je kent het wel druk druk met onze kleinzoon, werk en op dit moment staat onze tuin voor een gedeelte op de schop, het tuinhuis hebben wij verkocht op MP we hadden het huisje eigenlijk niet meer nodig.

Er stond eigenlijk bijna niks in alleen troep wat wel naar de stort kon en onze fietsen die verhuisden wij naar de garage, de tuin is gelijk een stuk ruimer maar liefs 3 bij 3 er bij.



 
Langs 4 schutting platen komt een beuk haag te staan met daar voor Buxusbollen en Annabelle strong, de  rest wordt aangevuld met grind. Ik heb de komende 2 weken vrij en ga dus alleen maar leuke dingen doen.  Als alles klaar is dan laat ik het natuurlijk zien. En ik laat jullie binnen kort ook onze nieuwe huisgenoot zien.









                             








Op zondag 5 mei sta ik met mijn vriendin op een brocante markt in Nijverdal, de markt begint eind van de morgen en hopelijk verkopen we goed dan kunnen we weer iets leuks kopen voor in huis ;-)

Misschien zie ik je dan. Liefs, Marjonel


31 opmerkingen:

  1. Dat levert inderdaad meer ruimte op voor mooie planten, ik zou het tuinhuisje niet kunnen missen omdat we verder alleen een schuur hebben die met vier fietsen al vol staat. Leuk om dat hoekje in te richten en mooi te beplanten.

    Succes met de markt! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja, als je tuinhuisje geen functie meer heeft, dan beter om er mooie planten in te doen en het geeft zeker veel meer ruimte.

    Succes met de verkoop op de markt!

    Fijne week en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoewel ik het tuinhuis er heel leuk uit vind zien, snap ik wel dat extra ruimte in je tuin ook heerlijk is. Ben benieuwd naar het resultaat straks! Veel plezier en succes op de brocante markt, lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De planten de je opnoemde zijn harstikke leuk, dus ik ben benieuwd naar het resultaat.

    Fijne Vakantie,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ruimte heb je erbij gekregen zeg, wel heerlijk om daar mee
    aan de slag te gaan. Leuke plannen heb je.
    Gezellig de markt op 5 mei, geniet ervan.

    Lieve groet,
    Eefie

    http://whats-inaday.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vond het tuinhuisje ook mooi staan, maar je hebt nu inderdaad erg veel ruimte gekregen. De planten die je opnoemt gaan er vast prachtig staan, ben benieuwd!!

    Fijne week alvast

    Lieve groet,
    Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een groot stuk heb je er nu bij. Leuk om dat weer opnieuw in te richten! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je krijgt inderdaad veel ruimte, maar vond het tuinhuis ook niet verkeerd.

    Fijne week

    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het tuinhuis ook leuk, maar het is natuurlijk wel zo...hoe meer bergruimte je hebt, hoe meer je bewaart, zo van...gooi maar in het tuinhuis, deur dicht en opgeruimd ;-)
    Wel ontzettend fijn hoor, toch weer een stuk extra tuin, wat je weer mooi aan kunt leggen, ik ben benieuwd naar het eindresultaat!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat scheelt inderdaad een flink stuk!
    Ben benieuwd naar het eindresultaat, strong annabelle hebben wij ook in onze voortuin.

    Fijne avond
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het stuk wat jij er bij krijgt dat zou mijn halve tuin ongeveer zijn. Maar fijn joh dat je er zo'n stuk bij hebt gekregen. En verstandig dat je de schuur op MP hebt verkocht. Hoe meer bergruimte hoe meer rommel we bewaren. Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat. En wens je nog heerlijke vrije dagen en succes op de markt hoor.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt er inderdaad een flink stuk bijgekregen.
    Leuk om de tuin opnieuw in te richten. Ben heel benieuwd.
    Hele mooie vakantieweken toegewenst en een gezellige kroningsdag.
    En veel succes op de markt.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Marjonel,
    Ja dat scheelt gelijk een heel stuk natuurlijk. En als je het tuinhuisje toch niet nodig hebt, is het eigenlijk wel zonde van de ruimte. Ik ben heel benieuwd naar hoe het er straks uit gaat zien.
    Ik wens je een heel mooie nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. En geniet van je vrije weken hè...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk, je krijgt er zo weer ruimte bij. Ik ben benieuwd naar het resultaat. Wel een hele klus, veel succes.

    Lieve groet Roelie, de hortensiatuin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow..lekker meer tuin, alhoewel ik je tuinhuisje ook erg leuk vind:)
    Mooi je tuinaanwinsten..ook hier plantte ik buxus en annabel en beukenhagen..
    Geniet van 5 mei,
    en natuurlijk eerst morgen!
    Lieve groet,
    Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. lekker bezig zeg!

    kBen benieuwd naar het resultaat!

    Groet!

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw wat een ruimte en rust geeft het...
    Ik ben heel benieuwd naar het resultaat..
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  19. O, dat vind ik ook zo fijn, lekker bezig in de tuin. Ik heb de tuin ook helemaal zelf aangelegd, zelfs de paden. Volgens mij wordt het hartstikke mooi, annabellen, grind, haagjes, helemaal goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heerlijke ruimte heb je erbij gekregen. Ik ben erg benieuwd naar het resultaat. Je ideeën klinken al goed.
    Fijne vakantie en veel plezier op de brocante markt.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat knap dat je je tuinhuis niet nodig had. Nog bedankt voor je felicitatie, nee geen pop in de tuin. Wel leuk uit eten geweest met de kinderen. Leuk hoor die plannen met je tuin, lijkt me heel mooi worden!


    Fijne Koninginnedag!
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het lijkt klein drie bij drie, maar wat een ruimte is dat hé.
    Ben benieuwd hoe het word.
    Succes met je plannen
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hoi marjonel
    we zullen wel weer een s zien wat het zondag weer word
    heb er zin aan
    en je tuin je maakt me nieuwschierig
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heerlijk om de tuin zo meer naar je zin te maken! Veel verkooppplezier op 5 mei;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een leuk tuinhuisje, maar als je het niet gebruikt is het fijn om het stuk anders in te richten. Ga proberen zondag nog even een kijkje te komen nemen in Nijverdal...

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Marjonel, ik ben benieuwd naar je nieuwe tuin en huisgenoot.
    Ik heb deze week toevallig ook weer een nieuwe huisgenoot uit het Asiel gehaald.
    Ik zal hem ook nog voorstellen hoor op mijn blog.
    Fijne vakantie, lieve groet Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooi tuinhuisje! En zie je morgen!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Zou zeker prachtig worden het tuinhuisje is al zo mooiii heerlijk paar weekjes vrij geniet er lekker van ....gister 5 mei hadden jullie mooi weer dus zou zeker een leuke fair geweest zijn wens je nog een fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat jammer dat ik het nu pas lees van 5 mei!
    Nouh ja zeg het lijkt ons tuinplan wel hihi Wij hebben inmiddels de hele tuin leeg gehaald.
    Niks staat er meer in. De komende dagen wordt de bestrating aangelegd en daarna moet het weer leuk gaan worden. Met ook heel veel annabellen, oud hout, buxes en zink. De lei-beuken zijn al geplaatst. Die moeten erin voordat ze groen worden.
    Maarre ben erg benieuwd naar het resultaat. Veel plezier en suc6 met de tuinklus en vergeet vooral in de tussentijd niet te genieten van het kleine mannetje ;-)
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Zo wat n ruimte ineens zo he
    Ben benieuwd hoe het gaat worden hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Jee wat een ruimte.....zal vast heel mooi ingevuld worden :-)
    Lieve groetjes,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen