vrijdag 5 april 2013

Houten ballen.

Zoals jullie misschien nog wel weten heb ik ook houten ballen gekocht  bij Seizoen & Stijl  en belooft om ze te laten zien, bij deze dus. Doordat het vrij donker is in de winkel had ik eigenlijk niet goed gezien hoe ze er  exact in detail uitzagen, bij thuiskomst kwam ik er achter dat op 1 bal sterren van roestig metaal zitten, ik vindt ze prachtig. Ze liggen nu in een stenen schaal die ik al lang geleden heb gekocht bij een woonwinkel.

Ik wil iedereen bedanken voor alle leuke reacties op mijn vorige post ik ben dus ook super blij met de zuil en  de mooie pot die ik voor mijn verjaardag heb gekregen, Vandaag is de grote dag maar liefs 48 lentes jong vanavond en morgenavond het huis vol visite, ik ga er lekker van genieten.

Verder wens ik iedereen een goed weekend maak er iets leuks van.

Liefs, Marjonel





28 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Marjonel. De ballen vind ik heel erg mooi, de verroeste elementen geven de balken juist iets extra's.

    Voor vandaag en morgenavond wens ik je hele gezellige & feestelijke uren toe! Ik zet nu even happy birthday in (maar wees maar blij dat je het niet horen kan hihi :-)).

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met al die lentes :) Gezellige dagen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. Prachtig zijn de houten ballen. Vooral die met die roestige sterren. Ik heb ze toen ook zien liggen en had al het een en ander gekocht en heb ze net als de rammen helaas laten liggen. Maar we kunnen niet alles hebben he? (vind mijn mijn hi hi.)
    Ik wens je nog een hele fijne en gezellige verjaardag.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. GEFELI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nog lang geen 50! hahhaha
    geniet ervan, en de foto,s zijn MOOI!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat met je verjaardag, en die houten ballen zijn heel gaaf.
    Ik wens je een leuk feest weekend.

    Groetjes,
    inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd en een gezellige verjaardag! Die ballen staan prachtig in je interieur, mooi mee te stylen, liefs Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Marjonel en ik wens je een hele gezellige avond toe.
    Wat een prachtige en stoere ballen en bij jou heb ik zo zitten kwijlen van die prachtige kruik hihi. Echt een super kado.
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi Marjonel en van harte gefeliciteerd!!!!
    Fijn weekend en dat je maar nog meer verwend mag worden!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hartelijk Gefeliciteerd.
    En wat een mooie houten ballen.

    fijn weekend.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een héél erg fijne verjaardag, geniet ervan ik wens je een fijn verwen-genieten-van-je-verjaardag-weekendje toe! En ik vind de houten ballen heel erg mooi :)
    Ook de kruik is zoooo mooi...

    groetjes, Leen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marjonel,
    Gefeliciteerd met je verjaardag meid. Ik hoop dat het een geweldig feest voor je wordt.
    De ballen zijn echt super mooi...
    Ik wens je een heerlijk weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige ballen en gefeliciteerd hoor. Fijne verjaardag

    Groet Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van harte met je 48 lentes! Dan schelen we niet eens zoveel. Ik ben 45. Een heel fijn weekend met je familie! Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte gefeliciteerd! De ballen zijn prachtig.

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind de ballen echt prachtig. Vooral die met de sterren!
    Gefeliciteerd en ik wens je een fijne avond.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Van harte Gefeliciteerd meid.
    Die ballen zijn idd heel mooi, en volgens mij hoor je inmiddels ook tot de vaste klantenkring.

    Fijn weekend
    Liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja leuk zijn ze he, die ballen. Ik ben er ook gek op. Ik heb er vorige week weer een paar bij gekocht bij het woonhuis in Elspeet. Trouwens de moeite waard om een kijkje te nemen op de website. En ik las over je mooie verjaardags kado, geweldig zeg. Hij is echt heel erg mooi! Nog van harte gefeliciteerd trouwens

    Fijn weekend en succes met de drukte morgen, zondag lekker met je voetjes omhoog zou ik zeggen!

    Groetjes,
    Gerralda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Van harte!!!! Maak er maar een heerlijk feest van....
    En je ballen...(hmmm...klinkt toch wel raar ;) zijn prachtig!!!
    Mooie foto's ook........

    Fijn weekend

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nog van harte gefeliciteerd, lekker jong nog!!!
    Prachtige fotos van mooie ballen.
    Nog veel plezier vanavond en een fijn weekend.
    Lieve groet Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Alsnog van harte gefeliciteerd, ik hoop dat je genoten hebt!
    De ballen en vooral die ene met het roest vind ik heel fraai!
    Fijn weekend verder, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nog gefeliciteerd, en i.d.d. nog lekker jong. Ik ben 1 april ( geen grap) 50 geworden en dat heb ik gisteravond gehouden.
    Nou ja, alles is nog hetzelfde natuurlijk maar toch?

    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Van harte gefeliciteerd en geniet van deze zonnige dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Sorry beetje laat maar nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag !En ze zijn prachtig de houten ballen .
    Fijne week !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Nog van harte gefeliciteerd Marjonel!
    Hopelijk heb je een leuk weekend achter de rug. De houten ballen zijn pracchtig!

    Fijne avond
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Hoi, sorry dat ik zo laat reageer maar als nog van harte gefeliciteerd.
    Ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad. Wat een leuke houten ballen, mooi hoor op die
    schaal.groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Nog van harte gefeliciteerd!
    En wat zijn ddie ballen mooi!
    Prachtig met die ijzeren details!

    Fijne week!
    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Beetje laat, maar ik wens je nog een mooi levensjaar!
    De houten ballen zijn erg mooi!
    Ik had drie weken geleden twee mooie houten ballen bij Days At Home gekocht, maar ook dezelfde dag weer weggegeven aan mijn oudste dochter. Och ja...ze vindt nu eenmaal dezelfde dingen leuk als haar mams, en die wéét dat:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ooh-hoo ben aan het bijlezen maar heb door mijn afwezigheid (gezondheids-perikelen) heel wat gemist lees ik. Wel erg veel te laat maar niet minder gemeend: van harte gefeliciteerd Marjonel! Wát een prachtige ballen :-)
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen