zondag 24 maart 2013

Eiken zuil & Hoffz kruik














Zoals belooft laat ik jullie de eiken zuil zien, hij was behoorlijk vies, het zand hebben wij er allemaal af geborsteld en met een plamuurmes de spleten uit gekrapt. 4 doppen er onder en zo kan hij mooi drogen in huis.

Op de zuil wou ik graag een grote pot of kruik om er op te zetten, nu had ik wel wat leuks gezien maar er hangt ook een mooi prijs kaartje aan. Maar nu geld de regel hier ook "iets er in en wat anders er uit" dus de grote klok en wat andere spullen verkocht op MP zo had ik al de helft van het geld bij elkaar, mijn man wou de rest van het geld er wel bij doen voor mijn verjaardag in april, om een mooie kruik van Hoffz te kopen.
Dus zaterdagmorgen zijn wij af gereisd naar Ochten heerlijk rondgeneusd  bij Seizoen & Stijl, een prachtige sfeervolle winkel waar wij een heerlijke kop koffie kregen en veel leuke spullen hebben gezien.
Wij hebben dus de kruik en nog 3 mooie houten ballen mee genomen maar daar over een ander keer.                





 Groetjes Marjonel.

38 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kruik! Hij heeft een mooi plaatsje gekregen zo op de zuil. Een mooi kado voor jezelf om nog heel lang van te genieten, liefs Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit een mooie kruik!! Het kost wat maar hier heb je jaren plezier van! Je hebt een mooi verjaardagscadeau gekregen!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och Marjonel die zuil is echt prachtig geworden. Wat een aanwinst voor je kamer. en dan die kruik echt geweldig ik hou er van hoor. Enne ook in april jarig?? ik ook.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zucht.. wat is die mooi!!! De kruik staat prachtig op de stoere zuil
    Wat zal je hier blij mee zijn, ik moet toch ook gauw maar even langs bij Seizoen en Stijl.. wat hebben ze daar toch mooie spullen
    Groetjes Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet dat er mooi uit, zo'n grote kruik op een zuil.
    En erg handig voor mooi grote takken.

    Doei Doei Greet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wouw wat een blikvanger in je huis! Echt een prachtig geheel! En de tak maakt het helemaal af.
    Fijne avond.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Volgens mij zonden wij elkaar tegelijk een bericht, dat is grappig!!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig zo'n grote stoere kruik. Ik zie ze wel vaker maar dacht dat ze oud waren
    maar desondanks toch heel erg mooi , helemaal op zo'n mooie eiken zuil.

    Fijne avond , groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi geheel, je zuil is prachtig geworden.
    En die kruik is helemaal het einde.. wat een mooi Cadeau.
    Binnenkort ga ik ook naar seizoen en stijl, ik ben heel benieuwd!

    Fijne Zondag,
    inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow......wat een prachtige pot....deze staat bij mij ook hoog op mijn lijstje.
    en die mooie aanwinst staat prachtig op die verweerde zuil.
    Een perfect plaatje.
    Fijne week en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gut ik ben ook bijna jarig, haha. Het is prachtig! Als nou maar niemand hem omloopt.
    Lekker van genieten, we moeten toch nog wel een weekje binnen vertoeven.

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie zuil!
    En dan zo'n mooie pot erop, helemaal goed!

    Geniet ervan!
    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De kruik vind ik prachtig. Hoffz heeft mooie spullen he. Jij kunt weer genieten van een pronkstuk in huis. Fijne avond. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig die kruik en hij staat geweldig op het blok hout, heel sfeervol. Ik had een gelukje en vond een prachtige grote kruik op de rommelmarkt voor 10 euro. Moest em nog wel verven, want hij was gelig. Maar zulke gelukjes overkomen je niet iedere dag. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat n mooi set zo zeg
    Dat is weer genieten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig, leuk alvast zo'n verjaardagscadeau. groetjes Sot & Tof

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ze zijn mooi hé. En zo doe ik het ook altijd. Een aantal spullen verkopen die je niet leuk meer vind en dan gewoon iets meer uitgeven aan een mooi stuk in huis.
    Hij staat super leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat geweldig cadeau voor je verjaardag...en zo mooi op de eiken zuil! Prachtig!

    Fijne nieuwe week!

    Liefs Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie stoere kruik, staat zo mooi op de zuil: een prachtig geheel!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Stoer geheel!
    Geweldig verjaardagscadeau!!!

    Fijne nieuwe week
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dit staat echt prachtig!! Dat ruige hout... hier ben je vast apetrots op!

    Groetjes en een fijne week!

    Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. WOW! Die Details sind wirklich erstaunlich. Thanks for sharing diese Schönheit. the Eiken Zuil & Hoffz Kruik Blog gepostet is great ......
    houten planken

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw wat staat dat stoer zeg!
    Ben helemaal verliefd op die kruik!
    Prachtig plaatje Marjonel!
    Fijne week!
    Lieve groet,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Marjonel,
    Wat is dit mooi geworden joh, echt een prachtige zuil. En zo veel eer van je werk dat je er aan hebt gehad. Niemand heeft dezelfde in huis staan. Dat is helemaal leuk natuurlijk.
    De kruik is echt heel erg mooi, ik kan me voorstellen dat je daar je oog op hebt laten vallen. En samen is het een prachtig geheel geworden.
    Hihi ik zie dat je bijna dezelfde vloer hebt als wij die hebben. Grote antracietgrijze plavuizen en een zwarte plint.. leuk!
    Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik vind het wel heel mooi geworden.
    mooie kruik.
    Ik vind spullen van Hoffz ook zo mooi.
    Maar voor mij ook wel een beetje te duur.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen

  26. Gaaf hoor !!!
    Echt een mooie kruik, lekker groot en een prachtige houten zuil.
    Wat een geweldige stoere landelijke sfeer, helemaal mijn ding.
    Je hebt er wel kijk op, leuk...

    Groetjes Ruth

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Je zuil is heel mooi geworden zeg....en samen met de kruik een plaatje.
    Leuk om in Ochten rond te kijken...dat zo'n klein dorp, zo'n mooie winkel heeft:)
    (mijn moeder is er geboren)...wij maken er altijd grapjes over, maar je kunt er heel goed slagen!!!

    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige kruik! En samen met de zuil vormt het een stoer en sfeervol geheel.

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtige kruik en dat samen met de stoere zuil een aanwinst in je interieur !
    Liefs ida

    BeantwoordenVerwijderen
  30. hoi marjonel
    mooi geworden hoor
    maar vind het ook wel een beetje eng
    met floyd of valt dit nog mee
    groetjes en fijne paasdagen
    moeten elkaar nodig is weer spreken maar ja tijd tijd
    tot ziens

    BeantwoordenVerwijderen
  31. heeeelllllllll sfeervol!
    wat een mooi cadeau, en knap dat je dan eerst iets uit huis weg doet, dat kan ik echt niet.......wel een goed idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat mooi, echt een plaatje. Ik had hem nog niet gezien. En je kruik? Wow, daar droom ik nog eens van. Wie weet, ooit.
    Ik ben ook nog steeds erg blij met de zuil, dat was het ritje meer dan waard.
    Een fijne avond nog, liefs Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Heel mooi, die zuil met een hele mooie pot!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Dag Marjonel, 
    Wat een mooie zuil en blogs! 
    Ik heb hetzelfde probleem ben al een tijdje opzoek naar houten zuil om er een lamp van te maken, maar zoals jij al zegt te duur of te ver weg. Dit is perfecte adresje, zou je mij het adres misschien kunnen mailen ( daffjeduck@hotmail.com ), zodat ik ook eindelijk me zoektocht kan beëindigd.
    Alvast bedankt! 

    Vriendelijke groetjes
    Daphne

    BeantwoordenVerwijderen