dinsdag 5 februari 2013

Wintersweer




Naar een paar dagen getrakteerd te zijn door moeder natuur op een zonnetje viel er vandaag toch wel van alles uit de lucht, dikke sneeuwvlokken, hagel regen en er waaide een frisse windt.








Maar binnen is het lekker warm en gezellig, ik steek maar een kaarsje aan, het is wel heel donker in huis.
De baluster lamp die heb ik een paar jaar geleden gekocht bij `t jagerhuis in Nunhem.

Morgenvroeg met mijn dochter mee naar zwangerschap controle, rond de 26ste wordt hun eerste kindje geboren en ons eerste kleinkind, het wordt nu toch wel heeeel erg spannend.






Groeten, Marjonel.




33 opmerkingen:

  1. Dat is zeker spannent.
    Maar zo leuk kleinkinderen.
    Wij hebben er 2.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marjonel, ik ben inmiddels je blog gaan volgen ;-). Wat wonen jullie mooi en sfeervol! Spannend hoor, de geboorte van jullie eerste kleinkind. Geniet er tegen die tijd maar lekker van.

    Groetjes,
    Reineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, spannend.... Dat is aftellen Oma. Wat klinkt dat hé.

    Lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gisteren genoot ik ook van de 'voorjaarsdag'. van daag moest ik werken, maar vanachter mijn bureau zag ik meerdere winterse buien langskomen..
    Wat spannend dat jullie kleinkind binnenkort in je armen zal liggen.. alles goed met je dochter??

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oei, spannend, je eerste kleinkind. Altijd bijzonder.
    Hartstikke leuk, kan je straks lekker van genieten!
    Fijne avond, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk hoor nog even genieten van de gezelligheid en warmte binnen.
    En wat spannend zeg jullie eerste kleinkind en hun eerste kindje.
    Je houdt ons zeker wel op de hoogte?!

    Lieve groet,
    Alberta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En o ja, Marjonel, ik heb inderdaad ook een Boretti!
    Jij ook dus, staat misschien al eerder in een bericht
    van jou? Ga nog weleens een keer nalezen!
    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou zeker wat leuk !!!...geniet er maar van...mooie momenten !!...liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooh wat spannend hè om oma te worden,
    Bij ons wordt ons eerste kleinkind rond de twintigste verwacht.

    Groetjes, Wilga

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Marjonel,
    Ja, hier is het op dit moment ook weer een beetje wit buiten.
    Spannend hoor, zo'n zwangerschapscontrole, en nog spannender dat je heel binnenkort oma gaat worden. Wat leuk...!
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie foto's!!Ziet er erg gezellig uit!!En oma worden...geweldig!!Hou ons op de hoogte!!
    Lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat lijkt mij toch wel heel bijzonder om mee te maken, ook dat je dochter een andere rol krijgt en moeder wordt. Een mijlpaal in jullie leven!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tja het weer krijgen we zoals het komt ...prachtige sfeerfoto's en ohh wat spannend en mooi geniet ervan en ben benieuwd wat het word hahahah ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige foto's weer, heerlijk sfeertje bij je. Wat zullen jullie zenuwachtig zijn. Het eerste kleinkind is volgens mij iets heel bijzonders. Onze oudste was ook het eerste kleinkind een dat blijft toch altijd wat aparts. Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wat spannend....het lijkt mij erg bijzonder om oma te worden....26 februari...de geboortedag van mijn zoon ;-)
    Fijne week!
    Lieve groet,
    Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gezellig bij je Marjonel zo met de kaarsjes aan. Wat een verschil van weer in dit kleine landje. Hier schijnt de zon al de hele dag en geen sneeuw te bekennen.
    Mooie ballusterlamp. Ik heb zo'n voet ooit eens gemaakt van een kaarsenstandaard.
    Spannende tijd voor je en wat speciaal je eerste kleinkind.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige foto's en wat een leuk vooruitzicht om straks een kleinkindje te hebben.
    Groetjes Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dag Marjonel,
    Wat heb je een gezellige blog met leuke spulletjes!
    Ben je gaan volgen en wil je vragen of je mijn blog ook wilt volgen.
    Lieve groetjes, Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Marjonel,

    Ooh wat leuk en het is al bijna zo ver, echt spannend hoor, zo'n heerlijk,
    klein baby-tje.
    Een prachtige ballusterlamp en bij Het Jagershuis, kom ik ook heel graag.
    Het is alleen een gruwelijk eind weg, ik kan natuurlijk ook online bestellen, heb ik ook weleens gedaan hoor. Sandra is een leuke meid, mooie sfeertje daar, daar hou ik van!!

    Liefs Moon

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Spannend hoor, de geboorte van je eerste kleinkind!

    En mooie sfeerfoto's heb je weer geplaatst, ik kijk altijd weer mijn ogen uit!
    Groetjes,
    Miriam

    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een spannende tijd voor jullie. Het eerste kleinkind, zo bijzonder.
    Geniet van deze mooie momenten!!
    Leuk te horen dat je zo van de muziek op mijn blog geniet. Ook hier staat dat regelmatig aan als ik met werk of id bezig ben, heel rustgevend..

    Ik wens je een mooie dag, het zonnetje laat zich regelmatig zien vandaag!
    Lieve groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hoi marjonel
    het was inderdaad een donkere morgen
    vond het zo wel gezellig in huis als je er niet door hoeft
    groetjes herna

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Marjonel,
    Ja, het is nog echt winter...we moeten er maar het beste van maken met wat gezelligheid in huis toch!
    Wat spannend voor jullie allemaal dat je dochter's eerste kind en jullie eerste kleinkind binnenkort geboren worden! Lijkt me super om oma te worden!
    liefs, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ben hier aanbeland via een andere blog. Mooi die takken! Ik ga er ook wat in huis halen, om een voorjaarsgevoel op te roepen, want ik heb toch wat last van het winterweer. Gelukkig kan jij er nog wel van genieten. Proficiat met je 'bijna-oma'.

    Goedele

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie foto's Marjonel . Bijna oma, wat spannend.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Vandaag waren er ook geregeld winterse buien, fijn om dan te genieten van de gezellige sfeer in huis! Wat bijzonder om voor het eerst oma te worden.

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dank voor je reactie op mijn blog. Wat leuk om te lezen dat jullie kleinkind binnenkort geboren wordt,
    dat lijkt me toch wel een heel bijzonder moment hoor !

    En wat is je huis toch altijd sfeervol ,nu ook weer met het kaarslicht .

    Fijn weekend ! Hartelijke groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo Marjonel,
    Via via ben ik op je blog terechtgekomen. Je hebt een zeer sfeervolle blog. Ik ga je graag volgen.
    Wat bijzonder dat je oma wordt! Dat duurt niet lang meer.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  29. En vandaag wéér sneeuw in Entercity!
    Neem aan bij jullie ook ;-)
    Hier een heerlijk "rieleksdag" kaarsjes aan, plaid op de bank, een boek.
    Wat een heerlijk vooruitzicht dat je oma wordt spannend hoor.
    Aftellen!!
    Mooie sfeerfoto's Marjonel. Prachtig die magnoliatakken op die stoere vaas.
    Een hele fijne week. Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  30. oh wat leuk Marjonel dat je binnenkort oma gaat worden, spannend!
    en wat een prachtige foto's!!

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik kom nog even tussendoor piepen...;-)
    Komt nu echt dichtbij hè...Gaat het goed met je dochter en a.s. oma? spannend hoor!
    Liefs, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hallo Marjonel, wat een mooie sfeervolle foto's. Veel plezier morgen met je dochter.
    O het is zo bijzonder voor het eerst Oma en Opa worden. En ja alle cliche's zijn waar hoor, weet ik sinds ongeveer 10 maanden. Succes met de laatste loodjes voor je dochter. En geniet ervan.

    lieve groet Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen