maandag 18 februari 2013

Beetje voorjaar



 Als eerst wil ik iedereen bedanken voor de lieve reacties op mijn vorige post, met mijn dochter en haar zwangerschap gaat het goed maar begint nu wel een beetje zwaar te worden.


Een beetje voorjaar daar hebben wij allemaal zin in alhoewel het nog wel even duurt, elke dag komen we een stapje dichter bij. Voor aan het huis heb ik een grote krans gemaakt, in huis een paar anemoontjes op een vaasje gezet.







Alle nieuwe volgers van harte welkom op mijn blog, ook mijn vader die op 74 jarige leeftijd een laptop heeft gekocht en samen met mijn mam ook deze blog volgen, deze week heb ik vrij dus ik hoop stiekem dat mijn dochter gaat bevallen.


Fijne week maak er iets leuks van  liefs, Marjonel


33 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk dat je vader een laptop heeft gekocht. Ook makkelijk voor het bekijken van de foto's van zijn achterkleinkind.
    En het zou leuk zijn als het nu kwam, maar afwachten...

    Fijne week
    Liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat geweldig dat je ouders op die leeftijd aan de laptop gaan en je blog volgen. Kunnen ze ook van je prachtige foto's genieten. Wat een origineel idee zeg die bolletjes aan die krans, erg leuk. Lieve groet Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige krans heb je gemaakt Marjonel en wat leuk dat je ouders je nu kunnen volgen...
    Ohhh het gaat echt spannend worden.....hoop voor je dat ze deze week bevalt maar ja...de natuur gaat toch altijd zijn eigen gangetje ;-)

    Fijne avond Marjonel

    Lieve groetjes,
    Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je een prachtige stoere krans gemaakt! En leuk zeg, dat je vader een laptop heeft aangeschaft. Goed om bij te blijven! Ik hoop met je mee dat je kleinkind zich snel aankondigt!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat spannend, ik ben ook heel benieuwd wanneer het allemaal gaat gebeuren! Dat lijkt mij zo bijzonder om mee te maken! En stoer dat je vader een laptop heeft gekocht, zo heb je er twee trouwe en grote fans bij ;-).

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahaha, wij hebben m'n vader en moeder voor hun 45-jarig huwelijk vorig jaar ook een laptop gegeven om ze toch een klein beetje bekend met alles te maken, maar tevergeefs. Ze krijgen het niet voor elkaar. Spannende tijd voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie foto's!!En wat een spannende tijd, we horen t vast wel!!
    Lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige krans! en wat ontzettend leuk dat je ouders samen op de laptop je blog volgen!
    spannend dat de bevalling ieder moment kan beginnen.. en inderdaad hopelijk deze week!

    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke foto's en wat een spannende tijd!
    Hoop voor je dat de baby van de week komt!
    lieve groet

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie krans! Enne...ik ga met je duimen, hoor!

    Fijne avond

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat spannend allemaal. Ik hoop van harte dat het deze week is. Ik duim met je mee hoor. Wat een prachtige krans heb je hangen en anemonen och ik hou er van.
    Geniet van je vrije week en sterkte met het wachten.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo simpel een paar anemoontjes in een vaasje, maar zo mooi om te zien.

    Doei,doei Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie foto's! Enne, ik duim ook mee hoor....
    Lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig die krans , mooi van eenvoud ! En dat glas met die anemoontjes is ook
    ontzettend leuk, het hoeft allemaal niet zo groot te zijn ...

    Ik hoop dat jullie snel je kleinkind in de armen kunnen sluiten , ik duim
    ook mee ...

    Hartelijke groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie krans zeg !!....mooi van eenvoud de anemoon ....owww spannend bijna oma !!!?...liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hi Marjonel wat stoer van je paps :-)
    Prachtig die grote krans en zo mooi die anemoontjes.
    Ze staan hier ook! horen bij het voorjaar.
    Ik duim hier ook ...
    dat die kleine ukkepuk zich maar snel bekend mag maken hihi
    Spannend! houd je ons hier wel op de hoogte?!
    Een hele fijne week! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Altijd mooi die anemoontjes. De krans vind ik ook erg mooi. Leuk idee met die bolletjes erin. Fijne week.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je krans ziet er geweldig uit!
    Hoop voor je dochter dat het een voorspoedige bevalling mag worden! Succes voor haar met de laatste loodjes. Ze zijn idd niet leuk :-(

    Fijne avond
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig die voorjaarskrans, daar hou ik nou van!! Superspannend hoor deze tijd, wat zal het genieten worden, zo'n schattige baby, ik hoop ook voor je dochter dat het een voorspoedige bevalling wordt!! Er komt een heerlijke tijd aan, echt om naar uit te kijken ;-)

    Liefs, Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Marjonel,
    Dat wordt dus een heel spannende week voor je... ik duim voor je...
    Heerlijk die anemoontjes in huis en je krans is geweldig...
    Mijn ouders zijn 76 en 77 en hebben ook sinds een klein jaartje een laptop, sterker nog, mijn moeder is afgelopen jaar haar eigen blog begonnen... Zo leuk!
    Ik wens je een heerlijke week verder,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat mooi, die anemoontjes!! Heel simpel... maar zooo mooi!! Heb je echt een voorjaarsgevoel in huis. En je krans, wat een leuk idee, dat heb ik nog niet eerder gezien zo!

    Fijne week.
    Groetjes,
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterend! Ik hoop voor jullie op een voorspoedige bevalling.

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige sfeerfoto's en ohh wat spannend maar ooohh zo leuk ..wat leuk dat ook je ouders aan de laptop zijn hahaha vind dat super hoop dat ze er heel veel van gaan genieten...wens je hele fijne week ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie krans heb je gemaakt! Top! en nu maar hopen dat het van de week gaat gebeuren.. Je houdt ons vast wel op de hoogte he?!

    Lieve groet,
    Alberta

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooi zijn ze je anemonen en de krans echt prachtig !Wat leuk dat je vader en moeder nu mee kunnen kijken naar jou posten ,en spannende tijden voor je dochter en voor jou als moeder en binnenkort oma leuk hoor !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Je krans is prachtig geworden ! Hoop voor je dat het deze week gaat gebeuren :) , erg spannend allemaal.
    Fijne dag nog,
    Groetjes Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  27. vind de krans ook erg mooi! idee opgedaan.
    en wie weet....spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Bedankt voor je lieve reactie op mijn post!
    Liefs Ida!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gezellig de anemoontjes in de glaasjes! Je krans vind ik ook erg mooi... laat het voorjaar maar beginnen.

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi, wat lief die annemoontjes....je voelt de lente kriebels als je dit ziet.
    En je krans is mooi geworden.
    Nu afwachten deze week hoe het zal gaan met de bevalling bij je dochter......spannend hoor....sterkte met het wachten!!Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  31. héél mooie krans! Hélemaal lente :) Groetjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Super goed van je vader: dikke pluim, gewoon mee gaan met de tijd.
    Heerlijk weer wat voorjaars beelden, hier nog volop sneeuw.

    Dank je wel voor je lieve reaktie op de blog :)

    Kram | Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Had ik hier nou een bericht achter gelaten of is die maar zo verdween ?!?!?

    BeantwoordenVerwijderen