maandag 7 januari 2013

Verrast

Vrijdag 28 dec stond er een berichtje op mijn blog van Lia 'I found my home' of ik even op de blog van Seizoen & Stijl wou kijken, ze had een verassing voor mij.
Ik had zoiets van het zal toch niet dat ik de krans heb gewonnen ...


Een prachtige krans helemaal in mijn stijl ik vindt hem geweldig, gemaakt van  mooie sobere  natuurlijke materialen. Ik heb de krans op de oude Franse kast gezet.




 Zoals jullie zien heeft de krans een mooi plekje gekregen en ik ga er heerlijk van genieten. Ik wil 
Josè eigenares van Seizoen & Stijl en Lia  hartelijk bedanken.


Lieve groet en een fijne week Marjonel

28 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige stoere krans.
    Van harte met dit mooie kado Marjonel. Het staat prachtig op de kast.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeli!!leuk , leuk, geniet er van.groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat hebt jij geboft, Marjonel, maar het is je van harte gegund hoor! Dit is een krans waar je jaren plezier van kan hebben!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stoere krans ! Leuk dat je mij ook hebt toegevoegd , ik volg je al een tijdje , en je hebt een erg mooie stijl

    Groetjes Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, ik las het al op de blog van Seizoen en Stijl, past precies bij je! Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bofkont! Maar hij is je van harte gegund hoor. En hij is prachtig en komt mooi uit zo op de witte kast.
    Lieve groet,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het is een prachtige krans en je laat hem op de kast mooi uitkomen!
    Hier zul je lang vast veel plezier van hebben!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een boffers ben jij zeg, hij staat prachtig op je kast.

    Liefs Wilga

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie zeg !!!....bofbips!!!.....liefs van mij....xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat superleuk voor je!!

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Marjonel,
    Ik las het al dat jij de krans gewonnen had, heerlijk voor je, het is je van harte gegund. En wat leuk nu dat je hem in het echt laat zien! Hij staat super mooi op je kast!
    Ik wens je een heel fijne nieuwe dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze is super mooi zeg!! Genieten hé als je zo'n cadeau ontvangt.
    Fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is mooi hé...... Heb ze vanmiddag ook op de foto gezet voor op het blog.
    Fijn dat je er zo blij mee bent.

    Veel plezier ermee.
    Liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met het winnen van deze prachtige krans!

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou wat een heerlijke en mooie verrassing tegelijk: gefeliciteerd:
    Hij is super mooi /Kram
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super gaaf!!
    geniet ervan!

    Lieve groet

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. van harte gefeliciteerd hij is super mooi geniet er lekker van ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jij boft met deze heel mooie krans hoor, prachtig.
    je hebt hem een mooi plekje gegeven.

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik gun hem je van harte hoor. Wat een prachtige krans he?
    Heel veel plezier er mee.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Bofbips!!!

    Erg mooi, gefeliciteerd.

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtexemplaar!
    Gefeliciteerd!

    Fijn weekend
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dat zijn leuke berichtjes he! Hij staat prachtig bij je.. en wat is het een mooie krans. Echt genieten zeker he?!

    Lieve groet,
    Alberta

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een superleuke verrassing!!

    fijne dag!
    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mazzel, wat een prachtige krans!! Wat kun je daar blij van worden he?! :) Hij heeft in ieder geval een mooi plekje daar bij jou op de kast!
    Groetjes en een fijn weekend verder,
    Miriam
    t' Bezig Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wow gewéldig dat jij die mooie krans van Seizoen & Stijl hebt gewonnen.
    Ik ben even aan het "bijlezen" hoor, ik moet even een inhaalslag maken ;-)
    Fijne avond !!! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  26. O wat leuk dat jij m hebt geniet er maar van

    BeantwoordenVerwijderen