zondag 27 januari 2013

Trouwdag


Zaterdagavond zijn we heerlijk uit eten geweest in het nieuwe restaurant  Prosecco ,bij ons in het dorp, om  te vieren dat wij op 27 januari 1984 in het huwelijksbootje zijn gestapt , het was toen een koude dag ook met veel sneeuw.


Vandaag hebben we niks geplant, heerlijk niks doen, misschien een wandeling in het bos als het weer het toelaat. Het regent al de hele morgen, de sneeuw is bijna weg hoewel ik wel van de winterslandschap hou vindt ik het ook wel weer goed zo, het voorjaar is nog een eind weg maar laat de zon maar komen wij zijn er aan toe!
Voor nu iedereen een hele fijne dag lieve groet, Marjonel


32 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag, ik wens jullie toe dat er nog veel gelukkige jaren voor jullie samen volgen.

    Ik wens jullie ondanks de nattigheid buiten een hele fijne dag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je 29e trouwdag een bijzondere dag die gevierd mag worden...maak er vandaag oook een mooie dag van.

    Lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met jullie trouwdag en een hele fijne dag op deze regenachtige zondag.

    Lieve groet Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd en nog heel veel jaren samen toegewenst!

    groetjes manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met jullie trouwdag. Dat er nog maar veel mooie en gezonde jaren mogen bijkomen. Een fijne zondag.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marjonel,
    Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijksdag. Fijn dat jullie lekker samen uit eten zijn geweest om dit te vieren.
    En vandaag lekker een rustige dag, geniet ervan....
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geniet van elke dag samen..

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Marjonel met de verjaardag van jullie trouwdag. Fijn om het dan ook samen te vieren, er ieder jaar even extra bij stilstaan.
    Een mooie dag gewenst!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog gefeliciteerd met jullie trouwdag Marjonel en wat heerlijk zo samen uit eten om dit te vieren. Ik wens jullie nog vele gelukkige jaren toe.
    Fijne zondag.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je trouwdag.
    En nog vele jaren.

    fijne zon(trouw)dag.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag!!
    Vriendelijke groeten,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nog van harte met jullie huwelijksdag. Leuk dat jullie gezellig uit eten zijn geweest!
    Hier schijnt de zon inmiddels! Hoop bij jou ook!
    Lieve groet en nog een fijne zondag verder, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van harte met zoveel jaren huwelijksgeluk :) En.. hoe was het eten bij het nieuwe restaurant?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hartelijk gefeliciteerd met jullie trouwdag en hopelijk nog heel veel mooie jaren samen! Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met jullie trouwdag... altijd een geode reden om extra te genieten;-)

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Van harte gefeliciteerd met je trouwdag!
    En ja, ik ben ook blij dat het even niet meer zo koud en glad is..... Ik hoop echt dat we nu gewoon rustig aan naar het voorjaar gaan. Maar ja, het is pas eind januari.
    Hoe dan ook, ik wens je een fijne week.
    Lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Van harte gefeliciteerd met je trouwdag. Leuk dat je op deze dag op mijn blog hebt gekeken.

    Groetjes Sot & Tof

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nog van harte gefeliciteerd, altijd weer bijzonder om het zo samen te vieren. Ik hoop stiekum op nog een leuke koude periode (durf het bijna niet te zeggen) en dan gelijk naar een mooi voorjaar, vanaf 21 maart.

    groetjes en een fijne week,
    Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag!

    Fijne week
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nog Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag.
    Ik heb enorm veel respect voor mensen zoals jullie(die al zo lang samen zijn), dat
    hoor je tegenwoordig ook wel anders helaas.
    Ik wens jullie nog heel veel goede,gezonde,liefdevolle & gezellige jaren samen toe.
    Geniet ervan !

    Groetjes Ruth

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nog gefeliciteerd hoor! Dat wordt volgend jaar dus een jubileum..;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd met je trouwdag, fijn dat je het zo kan vieren.Wij vieren het zo al meer dan vijftig jaar en het is altijd weer heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nog van harte gefeliciteerd en nog vele gelukkige jaren samen gewenst!

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. alsnog van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag
    en ik wens jullie nog heel veel goede jaren samen!

    fijne dag!
    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dag Marjonel,

    Bedankt voor je lieve berichtje, het moet allemaal nog wel, maar voorlopig loop ik heel even blij op een wolkje, dat snap je wel natuurlijk. Zit jij nog op die mooie wolk in van het vieren van je trouwdag?

    groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hai Marjonel,

    Leuk dat je mij ook gaat volgen.Jouw blog heb ik al in mijn lijstje.
    Superleuk!!!!

    Groetjes,Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  27. nog gefeli! lekker uit eten is altijd leuk!!
    dat jullie nog maar veel verliefde gelukkige jaren er bij mogen krijgen, groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Nog van harte met jullie trouwdag!!!
    Lekker hoor uiteten :-)
    Fijn weekend!
    Lieve groetjes,
    Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Nog van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag! En nog veeeele jaren samen gewenst!!

    Lieve groet en een fijn weekend!

    Miriam

    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Dank je wel voor je reaktie en maak me maar jaloers met je ram hoor ha ha.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gefeliciteerd met jullie trouwdag
    Ook wijzijn in 1984 getrouwd klinkt ver weg he ,maar ik zie het nog zo voor me :)

    BeantwoordenVerwijderen