vrijdag 14 december 2012

ons kersthuis












Voor het huis staan 2 gietijzeren vazen, daar leg ik elk jaar Nobilis  kransen op met lichtjes.










Deze foto's zijn gemaakt onder de veranda.














Ik hou van rustige sobere decoratie, op de kast staat een grote ster die had ik al en vindt hem nog steeds mooi.










Dit jaar wou ik eigenlijk geen boom, maar de mannen thuis waren daar niet mee eens dus staat er weer een joekel tussen plafond en vloer.

Ik wens iedereen vele warme kerst groeten toe, en een gezond en liefdevol 2013.

Lieve groet, Marjonel.



27 opmerkingen:

  1. Je mannen pakken dan ook flink uit, grappig dat ze daar zo'n uitgesproken mening over hebben. Buiten op de veranda ziet het er sfeervol uit, net als binnen overigens!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk sfeertje daar buiten bij jou! Die ster binnen en de kleine buiten zijn ook leuk.
    Fijn weekend!

    Lieve groet,

    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi die vazen! Je veranda ziet er zowieso erg gezellig uit.
    En die kerstboom....ach...toch ook wel weer gezellig toch?
    Fijn weekend!
    Lieve groet,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige decoraties, Marjonel...erg sfeervol

    Fijn weekend

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je het binnen en buiten sfeervol in Kerstsfeer gebracht Marjonel.
    Prachtig die grote ster op de kast en ik zie bij jou ook zo'n mooie sten ram op de vensterbank.
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezelligheid bij jullie onder de veranda zeg! Superleuk.

    Tja, zo'n boom... we komen er gewoon echt niet onderuit hoor;-)

    Fijn weekend X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supergezellig bij je, buiten en binnen. En bij jou is het al precies hetzelfde. Ik hou ook niet van bomen, maar er staat er nu eentje uit mijn moeders tuin, zo vreselijk lelijk hahaha. Maar, ze hebben een boom. Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie sfeer zeg, je hebt buiten en binnen heerlijke hoekjes gemaakt.
    En de boom...wij vrouwen zijn ook niet zo op bomen...maar hier ook weer gezwicht hoor.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die gietijzeren vazen zijn zo gaaf....

    Fijn weekend
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je dat gezellig staan zo. Een mooie sfeer. En ik ben helemaal weg van je raampjes. Staat zo mooi die ram en dan die gietijzeren vazen. Helemaal in de sfeer.
    Fijn weekend
    groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. super mooi die ster
    en mister ram heeft ook een mooi plekje gekregen zie ik
    groetjes herna en allemaal fijne kerstdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou, het is werkelijk heel mooi en gezellig bij je... Wat een fijn sfeertje heb je zo weten te creeren. Een genot om te zien.
    Ik wens je een heel fijne zondag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ziet er lekker stoer uit prachtige plaatjes jullie ook een fijne dagen toegewenst ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Altijd weer ontzettend mooi bij jou!

    Hele fijne feestdagen en veel gezondheid voor het nieuwe jaar..
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi hoor, vooral die Franse tuinvazen, dat laagje sneeuw maakt het helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De ster is schitterend!

    Heel sfeervol onder de veranda.

    Hele fijne week en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een sfeervolle versieringen! De grote ster vind ik ook erg mooi. Tot nu toe hier alleen nog maar een heel klein boompje, maar volgens dochterlief moet er toch ook echt een groter exemplaar komen ;)

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Marjonel,

    Heel leuk om te doen, collages maken. Je hebt ook Picasa hè?
    Je maakt een nieuw album met b.v 5 0f 6 foto's in de balk staat acties,klik in het rijtje bijna onderaan staat collage maken, klik dan kom je in picasa3 links kan je kiezen wat voor raster je wilt en onder de foto kan je wisselen en komen de foto's weer in een andere volgorde te staan. Succes en als je nog iets wilt weten, vraag gerust!

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat ziet het er gezellig uit bij je. Mooi je kerstboom
    Fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jij ook hele fijne kerstdagen en goed 2013!
    Liefs Ida!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een sfeervol geheel Marjonel, zowel binnen als buiten.
    Hahahah dat zou ik hier ook niet voor elkaar krijgen: zo'n kerst zonder boom.
    Stoer en sober echt prachtig !!!
    Wens je een mooie en sfeervolle kerst en alle goeds voor 2013
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Marjonel, ik heb een verrassing voor je op het blog van Seizoen & Stijl.

    Hele fijne dagen
    Liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Marjonel,

    Bedankt voor je lieve reactie, hopende op meer witte dagen ga ik vol goede moed 2013 tegemoet. Een prachtig Kersthuis, ik heb even weer bijgelezen, ik heb vakantie dus weer even tijd om gewoon mijn eigen dingen te doen.

    Jij ook een fijne jaarwisseling,en een goed, gelukkig en gezond 2013

    groeten Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  24. All the best in the New Year.
    Beautiful decoration.
    Jana

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik ga van het ene naar het andere blog, en dan kom ik jouw blog tegen. Ik ga je volgen, want ik zie mooie sfeervolle plaatjes voorbij komen! Een fijne jaarwisseling en een leuk nieuw(blog)jaar! Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Bij toeval kwam ik op je blog terecht. Wat een prachtige foto's! Erg inspirerend... poeh, heb ik nog een hoop te doen, ik hou ook zo van deze stijl! En je schrijft leuk... dus ik heb me aangemeld als volger!
    Nog de beste wensen voor 2013 trouwens!

    En.. misschien wil je ook eens een kijkje nemen op mijn (nog prille;) blog, www.tbezigebijtje.blogspot.nl .

    Groetjes,
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen