maandag 31 december 2012

2012 tikt weg


2012 tikt weg, het was een roerig jaar met mindere maar ook hele leuke hoogtepunten zoals de trouwerij van onze dochter en schoonzoon en dat we te horen kregen dat wij opa en oma worden van ons eerste kleinkind in Februari 2013, hoe leuk is dat. Geweldig toch.


 Traditie getrouw worden er zelf oliebollen gebakken die over de schutting worden doorgegeven aan onze jongens en vrienden die aan het carbidschieten zijn.

Ik wil iedereen bedanken voor de leuke reacties die ik heb gekregen op mijn blog , wat erg leuk is om te lezen.
Ik wens iedereen een fijne jaarwisseling en een goed en gezond 2013 toe. Groetjes Marjonel.

20 opmerkingen:

  1. Jullie gaan dus goed knallend het jaar uit, zo te lezen ;)!

    Ik wens je een fijne jaarwisseling en een gezond en sfeervol 2013! Een spannend jaar met de komst van een kleinkind, iets moois om naar uit te kijken!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk vooruitzicht, een kleinkind! Voor mij nog ver weg, maar kan me voorstellen dat zoiets heel bijzonder is!

    Geniet van een mooie jaarwisseling en tot volgend jaar!

    Lieve groet

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie afsluiter die voor volgend jaar al
    een kleine verrassing in petto heeft..geweldig hoor
    om zo het jaar uit te gaan.
    Leuk de overdracht vanmoliebollen...
    Voor 2013 alle goeds!!!

    Een lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat wordt genieten in het nieuwe jaar, een kleinkind op komst!!!

    Voor jou en alle om je heen een heel fijn uiteinde en alle goeds voor 2013!!!

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha wat een leuke foto,s en stukje.
    gezellig! en stoer dat je ze zelf bakt! wij hebben ze gekocht(tbv onze kerk) dus gelijk maar voor t goede doel...en spannend het komende jaar, oma!
    hopelijk mag alles goed gaan,en voor nu, een goede jaarwisseling, groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijne jaarwisseling Marjonel en ik wens je een heel mooi nieuw (blog) jaar!

    Bedankt voor je lieve reacties bij mij en ik hoop je weer veel te lezen in 2013.

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijne jaarwisseling meid, en laat die jongens voorzichtig doen hé.
    Graag tot volgend blogjaar.

    Liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijne jaarwisseling en een gezond en gelukkig 2013 gewenst en dat we ook het komend jaar volop mogen genieten van je mooie blog lieve groet Rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. All the best in the New in 2013.
    Jana

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel goed en vooral gezond 2013 !!!.......

    Bedankt voor je liefde en vriendschap van het afgelopen jaar......

    Ik ben zo blij met je !!......

    Liefs van mij....xxx..



    ★ ┊    ★ ┊┊   ★ ┊  ★ ┊    
    ┊   ┊ ☆   ☆┊ ┊     ★┊  
      ★ ┊    ★ ┊ ★ ┊ ★ ┊
    ┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊ ☆ ☆ 
    ☆┊   ☆   ★ ┊    ★ ┊┊ ☆   
    ┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊★┊ ★
    ☆┊ ☆   ★ ┊    ★ ┊ ☆



    A very good and healthy 2013 !!!......

    Thank you for your love and friendship over the past year........

    I'm so happy with you !!..........

    Love from me....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marjonel,
    Ik wens jou en je dierbaren ook een heerlijke jaarwisseling en een prachtig en vooral gezond 2013. En wat een heerlijk vooruitzicht om opa en oma te mogen worden straks in februari... Voor je het weet is het zover...
    lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jij ook al het goede toegewenst voor jou en je gezin!! Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Thanks voor je mooie posten en lieve reacties .....

    Fijne jaarwisseling en een sprankelend, gezond, liefdevol & gelukkig 2013!!

    Liefs,
    Yet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jullie ook een hele fijne jaarwisseling en een gelukkig nieuw jaar .
    Alvast een hele leuke gebeurtenis in het vooruitzicht .... Opa en oma worden is niet niks !!

    Hartelijke groet van Gea.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Grappig, die foto met oliebollen over de schutting doorgeven. En dat is bijzonder, opa en oma worden. Spannend! Veel geluk en gezondheid gewenst voor het nieuwe jaar!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een geweldig nieuws dat jullie opa en oma mogen worden! Voor jou en je familie ook een fantastisch 2013 gewenst vol liefde en goede gezondheid!

    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik wens je ook een liefdevol jaar toe en een goede gezondheid. En wat een groot geluk opa en oma worden GEWELDIG van harte gefeliciteerd.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een gelukkig en gezond 2013 gewenst! Een bijzondere gebeurtenis om op korte termijn opa en oma te worden.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lieve Marjonel,
    Ook jou en allen die je lief zijn wens ik een mooi en liefdevol nieuwjaar!
    Februari is al snel....wat spannend allemaal en wat lijkt het me prachig om oma te worden!
    Ik hoop weer veel van je mooie blog te mogen genieten. Ik heb afgelopen jaar zelf wat minder geblogd door de verbouwing maar ik beloof je dat dit jaar anders wordt. De eerste 2 logs zijn inmiddels een feit ;-)
    Liefs, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Marjonel, even bijlezen op je blog. Heerlijk de geur en de spanning van het carbid, het delen van de oliebollen met je buren over de schutting. Wens je een heel gelukkig en gezond 2013 toe, een fijn weekend en bedankt voor je lieve berichtje,

    groeten Pauline

    BeantwoordenVerwijderen