maandag 19 november 2012

Woonplaid









Ongeveer 2 weken geleden kregen wij de wekelijkse stapel folders binnen, daar zat ook een folder bij waar mooie woonplaids in te koop staan, mooi royaal van maat en van Alpaca wol, maar het plaid wordt verkocht bij een winkel waar  vraagtekens naar boven komen of de kwaliteit dan wel wat is.
Dus ik de volgende morgen op mijn fietsje naar de desbetreffende winkel, nou ik vond ze prachtig, mooi gebreid met grove kabels en helemaal in de kleur die ik zocht, en de kwaliteit is prima. De plaid wordt verkocht bij............................. de Aldi.






Zaterdag 24 november ga ik samen met mijn vriendin Herna de on-route van 'Seizoen en Stijl' doen, hier hebben wij ontzettend veel zin in, het is wel anderhalf uur rijden maar dat hebben wij er graag voor over.

Lieve groet en een fijne week, Marjonel











23 opmerkingen:

  1. ja leuk hé.
    Zo zie je maar weer.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is nog eens leuk kopen, vooral als je er eerst weinig van verwacht en hij in het echt zo leuk is. Hij ziet er mooi uit, ik had het ook gezien in de folder, maar omdat ik even genoeg plaids heb, heb ik het even overgeslagen.
    Mooie muziek heb je op je blog, ik heb hem even een tandje harder gezet.

    een fijne week, ik ga donderdag naar Seizoen en Stijl. Ik zal nog wat voor je overhouden om te kopen :)

    liefs Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Staat mooi op je prachtige stoel.
    Ik ga misschien ook nog naar Seizoen& Stijl..

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi plaid hoor, daar zul je de komende maanden vast nog veel warmte van krijgen :)! Ik wens je veel pezier bij Seizoen & Stijl, de winkel is al een plaatje op zich.

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige plaids! Die hoef je dan ook niet te laten liggen. En dat gebreide is ook wel heel mooi.
    Veel plezier bij Seizoen en Stijl!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je plaid is mooi zeg. Prachtige kleur ook! Wat zul je daar van genieten op koude dagen. Super dat je naar de on route van Seizoen en Stijl gaat. Ik wens je heel veel plezier. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig je plaid! Heb ze zien liggen ja.. maar vond ze nog vrij prijzig.. (of ik ben gewoon een zeiker ;-) ) Maar het staat wel gaaf, en lekker warm denk ik! Lieve groet,
    Alberta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi hoor, je plaid. En dat bij de Aldi. Ik heb hier al altijd een paar plaids liggen, waaronder ook een gebreide.
    Ik ga zaterdag ook met mijn dochter naar Seizoen en Stijhl. Dus misschien zien we elkaar wel:-)
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Seizoen en Stijl, bedoel ik natuurlijk. Te snel getypt.
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. bij de aldi dan zou ik ook eerst vraagtekens krijgen ja ,maar hij ziet er mooi uit zeg leuk .

    veel plezier zaterdag grtjs saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is deze mooi ze en nog wel bij de aldi!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja ik had ze ook al gezien, ze zijn prachtig. En die kwaliteit van de Aldi is helemaal niet verkeert hoor. Ik kocht er vroeger ook vaak vloerkleden, ook oersterk. Voor ons is de boerderijentocht helaas te ver, anders had ik vast meegedaan. Maar ik ga wel genieten van jullie foto's. Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Volgens mij wordt het beredruk bij Seizoen en Stijl.Ik ben ook van de partij.
    Mooi plaid!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je plaid is erg mooi hoor en hij staat heel erg leuk bij je stoel.
    Lwuk dat je ook on route gaat, ik woon in de buurt en wat denk je, donderdag en vrijdag werk ik en zaterdag heb ik een verplichting waar ik niet onderuit kan..zo jammer...maar misschien ga ik donderdag in mijn pauze even snel kijken.
    Ik wens je veel plezier en ben benieuwd naar de foto's.

    Liev egroet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig is hij he hahaah heb hem ook hij s super mooi , Ale nam hem voor me mee was er erg blij mee ...prachtige foto geniet er lekker van ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja, je kunt het soms echt wel treffen bij de Aldi.
    Ik vind ém in ieder geval prachtig, met die kabels.
    Ik wens je veel plezier zaterdag.
    Vriendelijke groeten,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat is de plaid mooi zeg en ik moest een beetje lachen...... bij de Aldi. Soms moet je het echt treffen hoor. Maar Hij staat erg leuk bij de stoel.
    Lieve groet Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie aankoop! Leuk dat jij ook naar de winterfair in Hardenberg bent geweest en ondanks dat het toch wat tegenviel nog wat mooie aankopen hebt gedaan. Zag dat ik helemaal geen volger ben bij jou... heb mij snel aangemeld.

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hi Marjonel,

    Heb ff heerlijk rond gekeken en gelezen op je blog. Door veranderingen en drukte ben ik wat minder actief in blogland vandaar .....
    Wat weet jij toch heerlijk sfeertje in je huis te creëren!
    De krans voor op je voordeur uit de vorige post vind ik super zo bij het grijs!
    & zo verrast de Aldi ineens met een mooi plaid;-)

    Fijne zondag!

    Liefs,
    Yet


    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Marjonel,

    Wat jammer dat we geen muziek meer op onze blog hebben hè? Komt misschien wel wat anders maar hoe dat dan allemaal weer werkt..
    Alles goed met jou?

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zo zie je maar, soms is het gewoon geluk hebben. Mooi hoor.

    Kram/Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ik volg je al heel lang anoniem....maar nu een berichtje, je hebt een geweldige mooie blog, en het sfeertje waar ik zo van houd!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. nog een vraagje....ik ben ook een blog vandaag gestart, k snap er nog niks van.....zou je misschien willen kijken en evt wat helpen..? zou je heel dankbaar zijn! groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen