zaterdag 10 november 2012

Kransen


In mijn vorige post had ik verteld dat ik nog veel bolletjes mos overhad en er een krans van ging maken, die is nu klaar. Ik heb de krans op de oude tafel in de woonkamer op een betonnen schaal  neergelegd met een mooi glazen pot er in. Helemaal goed.

En nog een krans gemaakt voor aan de schutting deur met grijs mos, de krans had ik al, het mos kun je zo tussen de takken stoppen wat volop groeit bij ons aan het spoor je begrijpt natuurlijk dat ik daar even met een tasje langs moest om het te vullen, ik heb er een oude koebel tussen gehangen zo kan hij weer een poosje mee.

Kransen maken mag ik graag doen vooral met de herfst dan vindt je veel  mooie sobere materialen waar ik van hou.




Groetjes, Marjonel

25 opmerkingen:

  1. Mooie kransen heb je gemaakt.
    Is weer gezellig zo.

    fijn weekend.

    gr. anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor !!! fijn weekend...liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kransen, Marjonel!
    Ze doen zo gezellig aan.
    En je hebt gelijk dat de herfst zoveel materialen biedt.
    Ik wens je een mooi weekend!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig sfeertje bij je Marjonel, hou ik van. Ik heb vrijdag ook toevallig wat mos gekocht, bij jou weer wat inspiratie opgedaan. Fijn weekend nog, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kransen zijn prachtig geworden, daar heb je weer lang plezier van!

    Fijne zondag
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je brengt mij op een idee! Er staat buiten een krans van takken, die niet meer zo fraai zijn, maar dat kan ik met groen of mos natuurlijk goed verbloemen! Ik vind je krans een plaatje!

    Fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig en eenvoudig, helemaal mijn smaak dit.

    Geniet van het weekend,
    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je een mooie kransen gemaakt. Heel sfeervol hoor. Ik ga het ook eens proberen. Koop je dan bolletjes mos?
    Een lieve groet Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kransen zijn erg mooi geworden zeg. Weet jij waar je het bolletjes os een beetje goedkoop kunt kopen? Vind het zo leuk om mee te decoreren. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. HallomMarjonel,
    Wat heb je prachtige kransen gemaakt, vooral die voor buiten, met de koebel, vind ik ontzettend mooi...
    Ik wens je een fijne zondag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooie herfstsfeer die krans met dat mos .
    dat met dat tasje op strooptocht dat is erg herkenbaar ha ha .

    een fijne zondag grtjs saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. super!!!lekker sfeertje...

    geniet ervan en een fijne zondag!
    groetjes manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je moskransen zijn echt heel mooi en wat je zegt, de sobere en stoere uitstraling ervan
    maakt het zo mooi in deze tijd.
    Geneit van de zondag.

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Helemaal mee eens, kransen maken is heerlijk!
    Ik ben ook van plan weer eea te gaan maken!

    geniet van al je moois!

    lieve groet
    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Echt super mooi hoor Marjonel !
    Wat een gezelligheid stralen je creaties uit, helemaal top.
    Een heerlijk voldaan gevoel geeft dat hé,vooral als ze zo goed lukken.
    Ik mag ook graag kransen maken....('t zou niet best zijn als dat niet zo was...hihi!) heb er voor de feestdagen nog heel wat te gaan gelukkig.

    Geniet er maar lekker van,

    Vriendelijke groet Ruth

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je een prachtige kransen gemaakt Marjonel. Ja....ze horen echt bij deze tijd van het jaar.
    Fijne week en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kransen en leuk idee om het grijze mos tussen de takken van een bestaande krans te doen, heel mooi.....lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige mosbolletjs krans, zo puur als die is: MOOI :)

    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heerlijk kransen maken. Mooi zijn ze. Ik heb ze jaren gemaakt voor Kerst maar ik ben er mee gestopt. Als ik deze zie krijg ik er wel weer zin in.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een geweldige mooi krans op je schutting, zo puur en eenvoudig, dat is precies waar ik van hou. Daar heb je heel lang plezier van. Straks in maart als de blaadjes zich ontluiken stop je je grijze moskrans in een zak en bergt deze op en in het najaar haal je deze weer te voorschijn. Dat doe ik hier ook met een krans van mos, die blijft al jaren erg mooi op deze manier.
    Geniet ervan!

    Ik stuur je een warme groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo! ik kijk voor het eerst op jouw blog. Leuk! Je krans met bolletjes mos is mooi geworden, wat een goed idee. Ook helemaal mijn sfeertje.
    Groetjes,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooi, die krans aan de schutting. En de combinatie van krans en betonnen schaal vind ik ook helemaal super. Zo basic en puur!
    Ik wens je een fijne week toe.
    Vriendelijke groeten,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ze zijn heel mooi geworden! Die grijze vind ik echt prachtig ... hier helaas geen grijs mos bij het spoor, maar wel ideeen voor de kerstbuitentafel.
    Ben benieuwd naar jouw kersthuis!
    Lieve groet,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  24. een supermooie moskrans!! ik hou daar ook zo van :)

    BeantwoordenVerwijderen