zondag 7 oktober 2012

Groene voeten

Vandaag was het een heerlijke geniet-dag.




 Mijn man en ik hebben vanmiddag een flinke wandeling gemaakt in het bos , we hebben deze keer gekozen voor het bos in Hellendoorn [ov], het viel ons op dat je zoveel bomen ziet met groene voeten wel leuk om er eens een post over te plaatsen.Bij foto 2 had ik het gevoel toen ik de voet fotografeerde dat het deurtje open ging en er een kabouter in de opening stond en riep, he wat mot dat, hi hi vroeger teveel naar sprookje geluisterd denk ik.








Ook kwamen wij deze prachtige paddenstoelen tegen deze groeien op dood hout, je zou zo naar boven klimmen.




Lieve groet, Marjonel.

18 opmerkingen:

  1. Mooie foto's van het bos hoor! En bij dat kaboutertje heb ik ook wel beelden, het is inderdaad net een deurtje.

    Fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marjonel,
    Wat een heerlijke wandeling moet dat zijn geweest. Het heeft je weer heel mooie foto´s opgeleverd. Ik zie het kaboutertje ook zo naar buiten komen hoor...
    Ik wens je alvast een heel mooie nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het lijkt wel een flatgebouw voor kabouters ;)
    Heerlijk weer was het inderdaad voor een boswandeling.

    Fijne avond

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is zeker een leuke post Marjonel, wat bijzonder al die groene voeten en mijn fantasie zou dan ook op hol slaan hoor hihi.
    Die paddenstoelen zijn ook zo mooi en wat groeien ze op een aparte manier tegen die boom aan, net een trap.
    Fijne avond en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, mooi de bomen met groene voeten.
    En ja het is net een deurtje zag het ook al ;-)
    En het 'trapje' aan de boom is ook heel leuk.
    mooie foto's.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. DAT IS EEN MOOIE BOMEN POST!

    MOOIE FOTO'S ZEG!

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi die bomen met voeten. Sommige zijn zo imposant.
    Fijn dat ik even mocht meegenieten. Fijne avond.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik denk dat je nu de allermooiste foto's kunt maken van het hele jaar, echt een sprookjesbos lijkt het. Groetjes en fijne week, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi.... bij die ene foto is net of er een kabouterdeurtje in de boom zit.

    Fijne avond,
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Inderdaad, wat een genietdag! Vanmorgen heerlijk in de zon zitten lezen en vanmiddag gewandeld en net als jij paddenstoelen en boomstammen op de foto gezet. Het was zo heerlijk!
    Je hebt ook prachtige foto's gemaakt!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtig zeg die groene voeten ha ha
    mooi is de natuur toch tijdens de herfst .
    heb een tijdje naar het deurtje gekeken maar inderdaad geen kabouter vandaag ha ha .

    een fijne week grtjs saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige foto's! Wat kan de natuur toch mooi zijn :-)

    Fijne week
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk he zo een dagje naar het bos! prachtig nu daar.. moet het alleen wel droog zijn ;-) We genieten nog even door, want meestal is die mooie echte herfst zo voorbij!

    lieve groet,
    Alberta

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige foto,s en ja dan die kaboutertjes, het doet mij denken aan de wandlingen in het bos met onze "kleine"kinderen. Voor Feike vaak zware wandelingen klein en moe vertelden we het verhaal van de kabouters, zoekens naar de deurtjes, de raampjes en ja zelfs naar de "rokende"schoorstenen, want dat betekende dat de kabouter thuis was. En zo liepen we zoekend en verhalend een wandeling door dat grote bos. Herinneringen aan ons vijven "toen". Wandelingen zullen niet meer plaats vinden zoals toen als er een niet meer mee kan wandelen. Maar heel soms raak je iets kwijt en gelukkig komt er een andere invulling. En nu lopen we met nieuwe nieuwsgierige "klein"kindertjes opnieuw op zoek naar dat ene deurtje.

    dank je dat je mij weer even herinnert aan heel erg dierbare momenten.

    liefs Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige foto's!
    Het bos heeft altijd de mooiste verassingen!
    Fijne dag.

    Groet, Danique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hahahahah raar he dat wij zulke dingen altijd denken ik heb dat ook hoor zou wel als kind ons wijs gemaakt zijn ... maar wat maakt het uit vind het wel een leuk gevoel ...prachtige foto's het bos is zo mooi in deze tijd ....fijn weekend lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat hèèrlijk hè die bossen, ik kan daar ook zo van genieten !

    Mooi blog heb je hòòr Marjonel, het ziet er goed uit.
    Ik heb me maar bij je volgers aangesloten, dat leek me wel een goed idee.

    Groetjes Ruth

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi die bomen met die groene voeten, ja je zou er van alles bij kunnen verzinnen. Leuk.

    BeantwoordenVerwijderen