maandag 10 september 2012

Verzameling deurkrukken


Zoals jullie in mijn vorige post konden lezen verzamel ik oude deur en kast krukken.

Het liefs met een beetje oude verf er nog op probeer ik ze op de kop te tikken  voor ongeveer € 5 a €10,  meer geef ik er niet aan uit. 11 heb ik er nu verzameld en heb ze in een grote oude pot gedaan.
Dat de pot groot is dat kun je wel zien, je vindt ze er bijna niet weer in terug.





Zondag 16 september sta ik samen met mijn dochter op een brocantemarkt van 13.00 tot 19.00 in het centrum van Nijverdal, er staan ongeveer 35 kraampjes.

Misschien kom ik je daar tegen.

Lieve groet, Marjonel

17 opmerkingen:

  1. Wat een leuke verzameling Marjonel. Dat zou niet in me opkomen. Wel grappig vind ik. Staat leuk zo in die pot. Enne, er kunnen er nog wel een paar bij in.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is brocante met een hoofdletter. Ook een vrij unieke verzameling denk ik.
    De grote pot vind ik ook heel mooi! Je kunt nog even doorverzamelen!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De afgebladderde verf vind ik erg mooi in combinatie met de glazen pot :-)

    Fijne week
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een originele verzameling en leuk om ze samen in een glazen pot te doen!

    Succes op de brocante markt! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi! Ik heb ook nog verschillende deurknoppen gehad in orginele staat... allemaal verkocht; Tja, je kunt niet alles bewaren! Maar ik vind zo'n verzameling altijd wel erg mooi!!!

    Groetjes X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie verzameling Marjonel en wat een prachtige glazen pot.
    Succes op de Brocante Markt. Gezellig zo samen met je dochter.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke verzameling is dat. Ik heb er ook nog een op mijn werktafel liggen. Maar ik wil hem niet kwijt.
    Succes op de markt, Liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een bijzondere verzameling, wie zullen allemaal die kruk vastgehouden hebben????
    Mooi in die geweldige glazen vaas.

    Veel plezier en succes samen met je dochter.


    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marjonel,
    Wat een mooie verzameling wordt het al. Heel erg mooi vind ik vooral al die restjes oude verf er nog aan. Zelf ben ik op zoek naar een oude deur met glas-in-lood. Die zou ik willen plaatsen tussen hal en woonkamer...
    Ik wens je heel veel succes en ook plezier op de markt.
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooie verzameling zo in die pot zeg! Schitterend zo op tafel. Veel plezier op de brocantemarkt.. ik hoop dat je veel verkoopt.

    Lieve groet,
    Alberta

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtige verzameling mooi in zo oude pot ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooie verzameling en als je maar lang genoeg zoekt komt deze pot op een dag helemaal vol ;) Hoe was de brocante markt in Nijverdal? Wij hadden familiedag daar in de buurt, maar het werd te laat om nog een bezoekje te brengen...

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg leuk al die knoppen in die glazen pot. Heel erg decoratief!!
    Fijne avond verder en lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. o t is al geweest zie ik .....
    Leuk idee die deurkrukken in een pot !
    GR Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Marjonel, met mijn zwangerschap gaat alles gelukkig nog steeds goed, het is goed vol te houden! Volgende week vrijdag de 5de ben ik uitgerekend. We worden stilaan wel steeds ongeduldiger :-) Omdat ze altijd al een beetje voorlag qua groei mag ze van ons dus nu ook komen, we zijn er klaar voor :-)

    Fijne week
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vond het ook leuk je te ontmoeten,..!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen