zondag 5 augustus 2012

Bokkenwagenwiel


Zaterdag 28 juli zijn wij naar de plattelands antiekmarkt in Deventer geweest om even lekker rond te snaaien tussen alle leuke spullen.

Deventer is een leuke gezellige stad met ook veel leuke winkeltjes en oude historische gebouwen.
Op de antiekmarkt heb ik niks kunnen vinden, de handelaren vragen flinke prijzen voor hun spullen.
Een van de leuke winkeltjes die wij altijd bezoeken is 'Intes' aan de Kleine Overstraat waar ze ook leuke brocante antiek en woonaccessoires verkopen.



Daar heb ik dit oude rad gekocht die onder een bokkenwagen heeft gezeten, deze heeft een mooie sobere grijze kleur waar ik van hou, die ik wel mooi vindt staan op de kast.



We hebben nog een aantal brocante dingen gevonden deze laat ik zien in een volgende post. Ik heb nog samen met mijn man een week vakantie, dan zit het er voor hem op, en gaan we nog een paar leuke dingen doen maar ook klussen op onze slaapkamer. 
Er wordt nu al flink geschuurd aan een paar oude luiken waarvan ik als het af is de resultaten laat zien.


Iedereen die nog vakantie heeft geniet er lekker van.


Groeten, Marjonel

21 opmerkingen:

  1. Leuk! Al zet ik zelf steeds minder neer (althans dat probeer ik ;-)Wij hebben nu net vakantie en gaan i.i.g. een nieuw kippenhok bouwen want wat er nu stond was wel een beetje over allemaal. En zo zijn er nog wel een paar (=veel) dingen te doen, ondertussen ook genieten hoor.

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deventer is inderdaad een erg mooie stad, jammer dat de prijzen zo hoog lagen. Gelukkig heb je toch nog iets moois weten te scoren. Ik ben benieuwd naar je slaapkamer, wij willen in het najaar ook met onze slaapkamer aan de slag en dan is inspiratie nooit verkeerd ;)! Succes met het klussen en nog een hele fijne week!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deventer vind ik een hele leuke stad, net zoals Zutphen. Ik vind het wiel helemaal super, geweldig zo'n oud karrenwiel.

    En zo samen met de pot/vaas en de cloche staat het heel erg mooi, die sobere kleuren zo bij elkaar.

    Ik ben benieuwd naar je luiken als ze klaar zijn,
    veel succes maar zeker ook veel plezier met het samen klussen

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een echt pronkstuk! Mooi in combinatie met de rest.
    Ben benieuwd naar de veranderingen in je slaapkamer!

    Fijne avond
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige vondst.
    Lekker vergrijsd inderdaad.

    Geniet van de week vakantie die je nog hebt met je man.

    Groetjes Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schitterend wiel! en het heeft een prachtig plaatsje gekregen.
    Nog een fijne vakantie!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super is hij hou de ook wel van ...staat daar ook erg leuk op je kast ...geniet nog lekker van je vakantie ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi item en wat een mooi stijl hoekje zo!!
    Succes met alle plannen!

    Geniet nog even van de vakantie .....

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi wiel hoor, staat super op het kastje!
    Lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Staat erg leuk. En deventer lijkt me ook wel leuk, en ben er nog nooit geweest. Wie weet in een andere vakantie.
    Wij zijn ook een beetje aan het klussen geslagen, kunnen het gewoon niet laten hé.

    Fijne week
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een goeie combi van lekker op pad en wat klussen is wat mij betreft een prima vakantiebesteding :)
    Leuke aanwinst dat wiel!
    Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi wiel zeg!
    Enne..lekker klussen in huis..daar houden er wel meer van...;-))

    Geniet van je dagen!

    groetjes Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tja, de prijzen....het is soms niet leuk meer.
    Mooie vondst, staat super op je kast!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een pracht van een wiel, niet te groot en zo mooi om mee te decoreren.

    Geniet nog van jullie vakantie en ik ben reuze benieuwd naar de luiken.

    Een hele fijne week!

    Lieve groet, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. IK VIND JE EERSTE FOTO ZO SFEERVOL EN MOOI SOBER!

    FIJNE DAG,
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De bovenste foto is mooi! Het staat zo mooi bij elkaar, bijna een stilleven!
    Ben benieuwd naar je mooie luiken en andere aanwinsten!
    En ik wens je nog een hele fijne vakantieweek!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi hoor, dat vergrijsde hout. Staat trouwens heel erg leuk op je kast zo met die prachtige pot ernaast...
    Ik wens je weer een heel fijne nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  18. mooie combinatie! lieve groet, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie zo'n out wage will maar zet je dat op een kast ? Is dat niet zwaar ?
    Fin weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig hoekje geworden zo. Vind de vaas ook zo mooi en wat zijn dat voor takken? Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen