maandag 11 juni 2012

De boer op

Ook wij zijn gisteren met het prachtige weer met de fiets er op uit getrokken .
Als je ons dorp uit fietst kun je een tocht maken  langs het kanaal, bos, of de boer op wij kozen voor het laatst daar kun je heerlijk fietsen en genieten van het weidse uitzichten met zijn sloten en weidegrond  met koeien en vogels die je in het dorp niet ziet.
Camera mee om een paar kiekjes te maken , deze foto's zijn gemaakt tussen Beerzerveld en Den Ham in Twente 



Deze koeien vindt ik echt prachtig wat het voor ras is, ik heb geen idee maar ze vonden het wel raar dat ik daar liep te scharrelen  met mijn camera.

 Wat ik ook mooi vindt is oud hout in de wei wat allerlei weersomstandigheden heeft doorstaan.
Zoals dit bankje en landhek.









Fijne week lieve groet, Marjonel

20 opmerkingen:

  1. Wat een mooie fietstocht was dit, geweldig om die mooie koeien te zien, een vreemde koe met een fototoestel:)) ja dan bedreig je ze wel!!!
    Prachtige details....
    Fijne week.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's heb je gemaakt, heerlijk sfeertje en het geeft zo echt goed weer wat je hebt gezien. De foto's van de koeien vind ik geweldig maar ja, ik hou van die mooie koppen die ze hebben.

    De twee laatste foto's zijn bij mij favoriet, de details en de rechts de scherpte/diepte.

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Holland op zijn mooist! Mooie foto's heb je gemaakt.
    Koeien zijn sociale dieren, ik las toevallig nog vandaag: moederlijke dieren.
    De details van het oude hout zijn ook mooi!
    Je woont in een mooie omgeving, Marjonel!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie Hollandse plaatjes hoor, dat blijft genieten hè?! Wij hebben gisteren ook samen een eind gefietst, het was er heerlijk weer voor!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's, die laatste had van mij kunnen zijn; oud hout en metaal, prachtig bij elkaar!

    Fijne week nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nederland heeft zulke mooie plekken. Jouw foto's bewijzen dat maar weer.

    Fijne week
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat n mooie fotos ,en die koe!! ze gaat er helemaal voor staan ,hihhi
    Leuke hoor
    fijne dag nog
    Gr Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke foto's van die grijze koeien.
    Ik dacht altijd dat het oude grijzen koeien waren maar het schijnt wel een ras te zijn .
    Maar welke weet ik ook niet.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hé wat leuk ! Zou ik een keer een foto van een kop mogen gebruiken ? Ik maak zo nu en dan eens een schilderij van een koe, Mooie foto's !

    Groeten Lysanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Lysanne, Wat leuk zeg laat je het schilderij dan ook een keer zien?

      Groet, marjonel

      Verwijderen
    2. Natuurlijk ! Het zal niet op korte termijn zijn maar ik zal hem gaan plaatsen.

      Verwijderen
  10. Je hoeft niet altijd ver van huis om mooie dingen te zien. Dat bewijzen deze foto's maar weer eens. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig is ze hier hebben we er ook 1 gezien echt heel mooi ...je heb er hele mooie foto's van gemaakt ...prachtige geniet plaatjes ....fijne week lieve groet Rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kleur hebben die koeien zeg..Die zie je bij ons niet! Ze passen mooi bij je foto's van het oude bankje!
    Lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk deze 'Hollandse plaatjes'!
    Mooi weergegeven dat oude verweerde hout .....

    Wat een mooie aankoop uit je vorige post.
    Mooi dat oude glas met zilveren dop!

    Ik wens je een heel fijn weekend toe!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk dat we mee mochten wandelen. Ik kan ook niet genoeg krijgen van de koetjes, schaapjes en andere beestjes in de wei. Nederland is dan ook wondermooi ... zo veel ruimtelijker dan heel wat streken in Vlaanderen. Groetjes, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk even ontspannen de natuur in....altijd genieten.
    Mooie beelden.

    Fijne dag

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dankjewel....liefs Ria....xxx...mooie post !! mooi he onze natuur !

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat is Nederland toch prachtig, heerlijke foto's! Dankjewel voor je lieve felicitatie, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie foto's/Heerlijk rustig.

    BeantwoordenVerwijderen