dinsdag 1 mei 2012

Vlieland


Afgelopen weekend naar Vlieland geweest met mijn lief, lekker uitwaaien aan het strand.

Als je op het eiland aankomt kun je de bagage in en busje zetten wat dan naar het hotel gebracht wordt, mijn lief en ik werden met een andere bus vervoerd en netjes voor het hotel afgezet.
Waarna wij bij de balie in checkten en vervolgens naar de transport kar gingen om onze bagage op te halen, hier kwamen we  tot de ontdekking dat wij 1 tas misten. Bij de balie terug om melding te maken werd ik gebeld door een man die aangaf de vermiste tas te hebben, hij had per abuis de mijne uit de bus gehaald omdat hij dacht dat die van hem was. Dus de tas stond aan de andere kant van het eiland waar wij hem achter in de middag deze alsnog op konden halen bij de balie van Rederij Doeksen. Gelukkig maar, de tas was weer terecht, het weekeind kon beginnen waarin wij veel foto's hebben geschoten waarvan je hieronder een paar tegen komt.
 Deze foto's zijn s'avonds  gemaakt tussen 8 en 10 van een prachtige zonsondergang!






 Deze foto's zijn een dag er na gemaakt vroeg in de morgen! 





Zondagmiddag waren we weer terug lekker uitgewaaid en bij getankt en nu deze post geplaatst is ga ik jullie post op mijn gemak even doorlezen.


Lieve Groet, Marjonel

11 opmerkingen:

  1. Wat is een eiland toch mooi. En dan de zee en het strand. Wat is een zonsondergang aan zee altijd mooi.
    Lekker weer bijgetankt kun je er even weer tegen!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Marjonel, goh dan schrik je je eigen ook rot als je een tas mist! Gelukkig kon hoj eigenlijk niet ver weg zijn.. Tja die zonsondergang in zee is voor ons aan de kust eigenlijk altijd anders. 't blijft mooi! Ook je andere foto's zijn goed gelukt! Lekker bijgetankt..jullie kunnen er weer lekker tegen aan! Fijne avond verder en lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat jullie genoten hebben van het weekend. Gelukkig was je tas snel terecht!
    Mooie foto's...

    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's!
    Strand en zee geven altijd een instant een vakantiegevoel!!
    Wij hebben koninginnedag van twee tot zes op het strand gezeten, en het was heerlijk!

    Groetjes Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk zeg uitwaaien en nieuwe energie opdoen op Vlieland. Fijn dat jullie zo genoten hebben.
    Ik heb genoten van je mooie foto's!

    Fijne dag!!
    XO

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een stunt met de verloren tas, maar gelukkig was ie weer snel terecht! En wat fijn, zo'n weekendje genieten! Ik ben er ook echt aan toe om eens lekker eropuit te gaan... maar moet nog eventjes geduld hebben:-)

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bellissime fotografie! felice serata....ciao

    BeantwoordenVerwijderen
  8. nooit op Vlieland geweest, maar het staat nog op m'n verlanglijstje. groetjes, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Uitwaaien op Vlieland, heerlijk : -)
    Mooie tinnen cloche in je vorige post!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk hoor, een paar dagen weg en lekker uitwaaien.
    Wat een geluk dat jullie tas weer terecht is.

    Je hebt mooie foto's gemaakt van een mooie stukje Nederland.

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marjonel, ik kom eens even binnen vallen, en wat ik zie bevalt me heel goed. Maar ik moet nu gaan werken, meld me snel even aan als volger en kom dus zeker terug.

    Tot later...
    Groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen