vrijdag 25 mei 2012

Paarden tekeningen

Een paar weken geleden naar een rommelmarkt geweest in ons dorp, ik dacht met niks naar huis te gaan want het was echt rommel, staat er verderop een tafel met allerlei boeken en zag ik daartussen dit boek met tekeningen van Piet Klaassen. Als paardenliefhebber maakte mijn hart natuurlijk een sprongetje, helemaal toen de beste man het boek voor twee euro aan mij wou verkopen!









Wat een prachtige tekeningen toch?

Dit weekeind is er een fair in Ommen bij Huize het Laar, altijd leuk om even met mijn man naar toe te gaan. 2e pinksterdag ga ik met mijn vriendin naar Hardenberg daar is een rommelmarkt waarna wij naar Via Hannah gaan, zij heeft open dag en verkoopt brocante van 13.00 tot 16.00 Gramsbergeweg 66 Hardenberg.

En 2 juni boerderij fair
dorpstraat 68
In het Drentse Koekange
10.30 tot 16.00
entree 3 euro een aanrader

Ik wens iedereen een fijn zonnig pinksterweekend toe.

Lieve groet, Marjonel

6 opmerkingen:

  1. Prachtige tekeningen!
    Misschien de mooiste inlijsten??

    Geniet van een zonnig pinksterweekend!

    groetjes Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig boek en wat een mooie tekeningen, daar heb je zeker niet teveel voor betaald.
    Jammer dat de rommelmarkten een beetje te ver weg is, anders.....

    Een heel fijn Pinksterweekend!

    Lieve groet, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is inderdaad een prachtig boek, je hebt geboft met zo'n mooie aankoop!

    Veel plezier met al je activiteiten, het is in ieder geval prachtig weer!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi boek, prachtig al die schetsen...
    Hier zul je idd blij mee zijn.
    Geniet van de pinksterfair, het weer zit in ieder geval mee.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat eeen prachtig boek, Marjonel! Wat een geluk dat je daar tegen aan liep.
    Heel veel plezier op de fairs!
    Fijn weekend!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heerlijk wanneer je tussen allerlei rommel dit prachtige boek gevonden hebt. de tekeningen zijn echte pareltjes! liefs, @nne

    BeantwoordenVerwijderen