dinsdag 29 mei 2012

2 nieuwe oude flesjes

In mijn vorige post konden jullie al lezen van de plannen die ik had met het bezoeken van rommelmarkten en de Summerfair in Ommen.De fair was gezellig druk en warm, wat ik altijd jammer vindt dat er dan zoveel stands zijn met sieraden, tassen en ander prul die je op elke markt tegen komt. Maar er waren ook een aantal leuke stands, bij een van deze heb ik dit flesje gekocht het flesje heeft een, ik denk, blikken dopje en is mooi gedecoreerd .



Op de rommelmarkt in Hardenberg heb ik dit potje gekocht met een zilveren dop, een mosterd potje met een aantal deukjes hierdoor vindt ik het alleen maar mooier


Een fijne week


Lieve groet, Marjonel

18 opmerkingen:

  1. Blijft altijd mooi hè de combinatie van glas en zilver. Hou ook van die oude flesjes. Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh.... dat vind ik ook zo vervelend al die kramen met kleding, tassen, sieraden enz..
    Gelukkig waren er nog andere leuke kramen en jij bent in ieder geval heel goed geslaagd met de flesjes en potje, ze zijn prachtig!

    Als het een beetje doorleeft is, wordt het zo mooi.

    Voor jou ook een hele fijne week!

    Lieve groet, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie aankopen hoor! Wat je zegt geldt deels ook voor de fair in Zeist, niet alle stands spreken aan maar gelukkig zit er nog genoeg moois tussen :)!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige aankopen hoor ....geniet er lekker van fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige flesje heb je gekocht zeg! En een deukje hoort er nou eenmaal bij..Het is alleen maar mooier!
    Lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind ze prachtig helemaal te gek....en ja de sieraden, tassen en kleren hoeven voor mij ook niet.....fijne dag en lieve groet Marjon......ps mooie muziek.....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige flesjes, met mooi dopje !
    mooie aankoop

    wat je zegt over de fair, dat is voor mij een reden om niet meer zo vaak te gaan, je betaald vaak een behoorlijke entree, en dan al die sieraden en kleding stands, vind het ook een beetje jammer, vooral ook omdat het op steeds meer fairs heel duidelijk aanwezig is

    fijne (zonnige) dag gewenst!
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OOh mooi! zeg ik ben er ook helemaal gek van! kristal en zilver is toch wel heel erg mooi!
    Fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige flesjes! Wat geeft dat direct een sfeer op de foto! Mooi voor de verzameling.
    Fijne dag!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een schitterende flesjes, die zou ik ook niet laten liggen! lieve groet,@nne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn super! Je hebt mooie aankopen gedaan, deze flesjes zijn tijdloos en altijd mooi.....

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie aankopen heb je gedaan. en ik ben er helemala mee eens: hoe gedeukter en gehavener een object eruit ziet; hoe beter!

    Lieve groet, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt blijvertjes deze, prachtige foto's ook.

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hopelijk heb je genoten van het bezoek aan de fair!
    Mooie aankopen!

    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Was vast een leuke dag!

    Mooie flesjes, blijven altijd goed!!

    Fijn weekend,

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. DIE ZIJN MOOI ZEG!!
    IK HOU ER VAN!

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie aankoop ik vind de flesjes super!

    Fijn weekend!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja, altijd een beetje balen al die stands die niet zo veel met brocante te maken hebben. Vooral de culi stands met wijn/kaas en olijven, grrrrr, vind ik helemaal niets aan.
    Maar je flesjes zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen