zondag 22 april 2012

Tinnen cloche en Betonnen pot

Wat al een heel lang hoog op mijn verlanglijstje stond heb ik nu eindelijk te pakken via mp, een mooie antieke tinnen cloche. Daar ben ik natuurlijk super blij mee. Het glazen schaaltje is ook een oudje die heb ik jaren geleden van mijn mams gekregen.





 Deze betonnen pot heb ik zaterdag gekocht in een nieuwe winkel in Nijverdal, Thuis bij Karin. ik vindt het vooral leuk door zijn sobere uitstraling, daar heb ik dadeltakken  en hoorntjes op gelegd maar er kan ook een mooie tak in wat ik ook erg mooi vindt.


Lieve Groet Marjonel

22 opmerkingen:

  1. Ziet er prachtig uit zo bij elkaar!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super mooie cloche, staat ook nog op mijn lijstje!!
    groetjes Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je cloche is inderdaad een plaatje, die staat ook op mijn wensenlijstje hoor! Het is zó decoratief, daar ga je vast heel lang plezier van hebben!

    Fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie heb je gescoord! Mijn eerste heb ik ook weten te bemachtigen via MP. Sfeervol sober geheel samen met de betonnen pot!

    Fijne avond
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een 'plaatje' deze Cloche!
    Ik vind je betonnen pot mooi sober .....

    Fijne nieuwe week!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind gewoon alles mooi wat ik hier zie!

    Fijne avond x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. IK zag je fotos net op picasa ,en je link naar je nieuwe blog ,ik ga je volgen hoor
    Prachtig die pot gevuld zo
    Gr Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige aankopen zeg!

    Groetjes,Wilga

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je tinnen cloche is prachtig! En de pot is ook mooi sober. Staat mooi bij elkaar!
    Fijne dag!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie cloche, hou daar ook zo van en die prachtige stoere pot, daar kun je heerlijk mee decoreren! Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Prachtige decoratie. Heb een fijne week.
      Jana

      Verwijderen
  11. Wat mooi zeg! Zo mooi bij elkaar. Dit geeft een heel andere sfeer dat zilver!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige aankopen! Het adres is Nijverdal ga ik even onthouden, niet te ver weg, dus leuk om eens een bezoekje aan te brengen.

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Via Via kom ik op jou blog.
    Je hebt Supermooie aankopen gedaan.
    Ik ga je volgen hoor.
    Als je zin hebt mag je ook wel een kijkje nemen op mijn blog hoor.
    Ik ben ook nog niet zo lang aan het Bloggen.
    Maar het is zo leuk om te doen.

    FIJNE AVOND,,,,,

    LIEFS PIETA

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtige aankoop ..super mooi...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig rustige foto's en een heerlijk muziekje erbij. Ik ga je volgen hoor. Kom gerust ook eens bij mij langs. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt mooie vondsten gedaan, het staat ook enig zo op het dienblad.

    ik ga je blog volgen..

    lieve groet, When-D

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Kort maar krachtig..GEWELDIG!
    Fijn weekend, liefs El

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Had hem al gezien op MP, wat een bofkont ben je. Het schaaltje is ook schattig!

    Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Kom even bij je spieken omdat je altijd zo lief reageert bij mij, zie ik dat je een geweldige blog hebt! Wat een heerlijk sfeertje zeg. Je cloche vind k schitterend en je grote glazen fles ook helemaal top. Ben je gaan volgen hoor!
    Tot blogs,

    lieve groet,
    Alberta

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie! Ik zie dat het al een oude post is, maar hij staat ook op mijn lijstje en ik was aan het googlen op afbeelding en kom zo toevallig bij jou blog terecht.
    Lieve groet,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen