maandag 9 april 2012

Kraakpand











Komt er een familie Koolmees? Er wordt op dit moment af en aan gevlogen met bouwmaterialen door 2 Koolmeesjes. Het stel heeft het onderkomen van de Roodborst gekraakt om hier een nestje in te gaan bouwen.


















Nu dus afwachten of het een zinvol verhaal wordt omdat de huisjes onder de carpot hangen waar dus regelmatig iemand van ons gezin langs loopt.
Ik zal proberen om je op de hoogte te houden over de voorgenomen gezinsuitbreiding van meneer en mevrouw Koolmees.

Lieve groet,
                  Marjonel





13 opmerkingen:

  1. Die bedrijvigheid is zo leuk om te volgen! Ik hoop op beschuit met muisjes :)!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is zo'n leuk gezicht die ijverige meesjes en ze hebben bij jou een mooi onderkomen uitgezocht.
    Fijne 2e Paasdag.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gezellig, wij hadden vorig jaar een familie in een kleine kier (voor een luchtrooster) in de muur en nu hebben we huismussen onder een dakpan en misschien nog een nest in een schoorsteen, da's dan weer minder..

    Nog een fijn dagje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat schattig! Volgens mij gaan de vogeltjes zich er niets van aantrekken dat jullie langslopen. Bij ons proberen ze mij soms te 'verjagen' , ha ha!

    Ik ben benieuwd of er kleintjes uit de eitjes gaan komen.

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig hoor en wat hebben ze een mooi huisje uitgezocht! Ook hier vliegen de koolmeesjes af en aan...

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wie wil daar nou niet zijn nestje bouwen hahahah prachtig zijn ze ben benieuwd ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk altijd om te bewonderen hoe ijverig ze hun nestje bouwen. Hopelijk blijven ze gezellig even, niet storend aan het langslopen.

    Fijne woensdag verder!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful decoration. Have a nice day.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. succes met de koolmezenfamilie! groetjes, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk een nestje zo dichtbij! Ik vind het altijd mooi
    om te aanschouwen.

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk dat je me bent gaan volgen en leuk dat je binnenkort naar vlieland gaat!
    Geniet ervan en mocht je foto's maken dan zie ik ze graag hier terug want ik ga je volgen

    finn weekend!

    Haikey

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Marjonel,

    Bedankt voor je leuke berichtje op mijn blog!
    Ik ga je nu ook volgen hoor,erg mooi blog ook.
    En wat een super leuke nestkastjes!

    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Marjonel,

    Leuk dat je mij gevonden hebt. Bedankt voor je berichtje!

    Wat een leuke blog heb je, dat beloofd nog wat.
    Leuk zeg, zo'n nestje onder de carport...wat zullen ze het druk hebben. Ik kan er ook zo van genieten..heerlijk om te zien en naar te luisteren.

    Fijn weekend!

    Lieve groetjes,
    Helena

    BeantwoordenVerwijderen