zaterdag 14 april 2012

De oude glazen pot

Dit voorjaar heb ik een prachtige oude glazenpot gekocht, dat deze oud is kun je ook zien. Er zitten allemaal belletjes in het glas, het is scheef en de bodem is bol, om hier toch een kaars in te kunnen zetten vul ik de bodem eerst met koffiebonen waardoor de kaars rechtop kan staan en een lekkere koffiegeur op de koop toe krijg.





Ook mijn oude verzameling oude houten deurknoppen kunnen mooi in deze pot, maar hier heb ik er nog niet genoeg van. De pot is groot, de verzameling deurknoppen nog niet.




Maar er kan ook natuurlijk een mooi voorjaarsboeket in.



16 opmerkingen:

  1. Wat een mooie pot en wat een mooie hoekjes heb je gemaakt.
    Met het boeket erin is het echt heel erg vrolijk.
    Geniet van het weekend,

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje! Daar kan je echt eindeloos mee decoreren! Prachtige pot!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige pot staat geweldig en wat een leuk idee met die koffiebonen.....ook leuk met het voorjaarsboeket.....lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig sfeerhoekje! Fijne week verder en groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi, via via op jouw leuke blog gekomen. Heb al een beetje rondgeneusd en het ziet er gezellig uit. Ik ga je volgen.

    Groet, Danique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Marjonel,
    Ik kom even bij je kijken en je hebt een mooi blog!
    Ik ga je volgen hoor!
    Zelf ben ik begin dit jaar ook een blog gestart.
    Je hebt een prachtige pot gekocht die je voor veel leuke doeleinden kunt gebruiken. Ik ben altijd van de bloemen, dus ik de pot met bloemen heel mooi!

    Lieeve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige glazen pot, daar kun je geweldig mee decoreren. Je hebt er dan ook een heel leuk sfeervol hoekje mee gemaakt, mooi hoor!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige spullen, mooie foto's, een leuke styling ... kortom een post naar mijn hart! groetjes, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sobere stoere pot! De onperfectheden in spullen vind ik ook het mooist! Leuk dat je er zoveel verschillende dingen mee kunt!
    Fijn weekend
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie foto's, mooie spullen!
    Ik ga je volgen!

    groetjes Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O wat heb je een geweldig blog Marjonel!!Mooi die glazen pot. Heb me gelijk ff aangemeld als volger..enne jij nog bedankt voor je lieve reactie op mijn bericht.
    Fijn weekend en lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heb je net ontdekt en voel me hier helemaal thuis ;)

    Heerlijke sfeer.

    Ga je volgen hoor.

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo simpel, maar zo verschillend, beiden met een prachtig resultaat!

    Fijne zondag!

    Lieve groetjes, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke posten heb je geplaatst, ik loop helemaal achter heb ik ontdenkt. Echt mooi!

    Fijne zondag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hai Marjonel
    Kijk uit met koffiebonen en de kaars hoor ,ik heb ook ooit een kaars in koffiebonen geplaatst ,op een gegeven moment dacht ik ,er brand iets ! de kaars brand naar binnen toe op en dat heb je dan niet door en dan verbranden de bonen
    Dus ik doe het niet meer zo
    Maar voor de sier kan het wel :)

    BeantwoordenVerwijderen